|

بهترین مارک لیپ گلاس چه مارکی است؟

معرفی سه تا جذا ب ترین مدل های لیپ گلاس در دنیا؛ از لیپ گلاس دیور گرفته تا رِر بیوتی

لیپ گلاس چیست

معرفی سه تا جذا ب ترین مدل های لیپ گلاس در دنیا در شایانیوز، بهترین مارک لیپ گلاس به همراه قیمت و عکس مانند لیپ گلاس دیور و میبلین

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید هنوز هم خیلی ها ندانند دقیقا منظور از لیپ گلاس چیست ولی باید بگوییم که اگر به یاد داشته باشید، چند سال گذشته، یعنی قبل‌ تر از آنکه رژلب مات ترند شود، بعد از زدن رژلب، برق لب هم می‌ زدند تا لب‌ ها درخشان‌ تر شود. لیپ گلاس جدید، همان برق لب است که لب‌ ها را براق و درخشان می‌ کند و به آن جلوه می‌ بخشد، با این تفاوت که لیپ گلاس انواع متفاوتی دارد و تنها یک مایع بی‌ رنگ نیست که آن را روی رژلب بزنید. برای مثال شما می توانید از لیپ گلاس به جای رژ لب و به صورت تنهایی استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید لیپ گلاس انواع متفاوتی دارد و به صورت مایع و جامد در بازار موجود هستند. بعضی از لیپ گلاس‌ ها رنگی هستند و جای رژلب مایع را گرفته‌اند، چرا که روی لب خشک نمی‌ شوند و لب‌ ها را نرم و براق می‌ کنند.

پس فراموش نکنید که لیپ گلاس ها چند محصول در یک بسته بندی هستند و شما با داشتن تنها یکی از آن ها از حمل رژ لب و برق لب به صورت جداگانه راحت می شوید. بسیاری از اینفلوئنسرهای آرایشی روی رژ لب مات، لیپ‌ گلاس شاین با پیگمنت رنگی پایین می‌ زنند تا به لب‌ هایشان حجم بیشتری بدهند. از این رو اگر می‌خواهید لب‌های پر و حجیمی داشته باشید، می‌توانید روی رژلب جامد، لیپ گلاس بزنید. اما بهتر است برای آرایش روزانه لیپ گلاس رنگی را به تنهایی استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های لیپ گلاس آشنا شوید و بیابید که لیپ گلاس چیست؟

لیپ گلاس حجم دهنده

لیپ گلاس حجم دهنده دیور

لیپ گلاس حجم دهنده دیور تا 24 ساعت لب ها را آبرسانی می کند و جلوه ای بسیار براق دارد. 90 درصد مشتقات این لیپ گلاس را عناصر طبیعی تشکیل داده است، به طوری که می توان گفت این محصول حاوی روغن گیلاس و هیالورونیک اسید است که لب ها را تغذیه می کنند. این گلاس 36 درصد حجم لب ها را افزایش می دهد و آن ها را پر می کند و رنگ و جلوه آن با توجه به شماره متغیر است. با استفاده از این محصول پوست لب تا 48 درصد صاف تر خواهد شد و می توان گفت به راحتی به جای تزریق ژل لب قابل استفاده است. پس اگر به دنبال راهی برای داشتن لب های برجسته ولی بدون خطر هستید انتخاب یک لیپ گلاس حجم دهنده می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

لیپ گلاس حجم دهنده

لیپ گلاس حجم دهنده

لیپ گلاس رِر بیوتی

بالم لب رر بیوتی مانند یک بالم لب نرم و لطیف و مانند یک گلاس درخشان است. لب ها را آبرسانی و تغذیه می کند، روی لب بسیار سبک است و اصلا چسبناک نیست. شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی این لیپ گلاس دقیقا مانند لیپ گلاس ویکتوریا سکرت در طول روز با تامین رطوبت لب ها را نرم و صاف نگه می دارد و رنگی طبیعی و ملایم دارد. یکی از ویژگی هایی که برای انتخاب لیپ گلاس باید به آن توجه کنید انتخاب نوع لیپ گلاس بر مبنای این است که بر روی لب راه می رود یا نه؟ البته راه رفتن یک اصطلاح است ولی به معنی این است که آیا پخش می شود و یا بعد از گذشت چند ساعت به همان اندازه لحظه های اولیه استفاده تمیز می ماند که البته لیپ گلاس رِر بیوتی اصلا دارای این ویژگی نمی باشد و می توان گفت تا ساعت ها بعد استفاده تمیز بر روی لب های می ماند.

لیپ گلاس حجم دهنده

لیپ گلاس حجم دهنده

لیپ گلاس Fenty Beauty

از همان ابتدای کار برند فنتی بیوتی، ریحانا همواره تلاش کرده است محصولاتی منحصر به فرد را به بازار عرضه کند و برق لب این برند نیز از این قاعده مستثنی نیست. لیپ گلاس های این محصول در شش رنگ به بازار عرضه می شوند و فرمولی غیر چسبنده دارند. این محصول بر پایه کره شیا به بازار عرضه می شود و می تواند به نرمی و برجسته شدن لب های شما کمک کند. پس اگر به دنبال یک گزینه جذاب برای لب های خود در تابستان هستید می توانید یک لیپ گلاس Fenty Beauty را خریداری نمایید و به صوت روزانه و تنها استفاده کنید.

لیپ گلاس حجم دهنده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی