|

روش های حرفه ای اصلاح صورت را بشناسید

معرفی جدیدترین مدل های ست اصلاح مردانه؛ به نظرت چه روشی برای اصلاح صورت مناسب تره؟

ست اصلاح مردانه

معرفی جدیدترین مدل های ست اصلاح مردانه و بهترین دستگاه هاس اصلاح صورت در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های ماشین ریش تراش و ست اصلاح فیلیپس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ست اصلاح مردانه یکی از هدیه هایی است که می توان به آقایان داد زیرا آن ها به صورت روزمره صورت خود را اصلاح می کنند البته هر کدام از یک روش، زیرا اصلاح صورت روش های گوناگونی و متنوعی دارد. اصلاح صورت برای آقایان یکی از عادات مراقبتی و بهداشتی است و البته یکی از راهکارهای مهم زیبایی هم محسوب می‌ شود. با توجه به سرعت رشد مو در افراد مختلف و همچنین مدلی که برای موهای صورت خود انتخاب می‌ کنند، فواصل زمانی بین دو اصلاح می‌ تواند متغیر باشد. اگر عادت دارید که هیچ مویی روی صورتتان نباشد و همیشه ظاهر کاملا اصلاح شده و در اصطلاح شش تیغ داشته باشید بهتر است تا یک ست اصلاح مردانه حرفه ای داشته باشید. برای انتخاب بهترین ست اصلاح مردانه بهتر است ابتدا تمام روش ها و روش مناسب پوست صورت خود را بشناسید و بعد در ادامه اقدام به خرید و شناخت بهترین دستگاه های اصلاح مردانه و یا همان ریش تراش کنید.

پس تکلیف روشن است حتی اگر ریش بلند یا ته ریش داشته باشید نیز باید موهای صورت خود را مرتب کنید، زیرا بی توجهی به این موها کار دست تان می دهد و خط طبیعی رویش موهای ریش خیلی وسیع تر از چیزی است که می خواهید. البته همانطور که می دانید اصلاح صورت مردان به دو شیوه رایج اصلاح با تیغ ریش تراشی و اصلاح با ماشین ریش تراش انجام می شود که شما باید با توجه به عادت و یا نوع پوست خود و خیلی موارد دیگر یکی را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین مدل های ست اصلاح مردانه و یا بهترین ریش تراش های دنیا آشنا شوید.

قیمت ست اصلاح مردانه

این شما و این ست اصلاح مردانه موله؛ بهترین در زمینه اصلاح کلاسیک

یکی از روش های سنتی و یا کلاسیک اصلاح صورت برای آقایان را می توان اصلاح با ست اصلاح مردانه دانست، که ما در این مقاله بهترین مدل آن را می خواهیم به شما معرفی کنیم. ست اصلاح مردانه موله یکی از بهترین ها در زمینه این مدل اصلاح صورت است، این ست اصلاح از سه بخش براش، تیغ و پایه کاسه دار تشکیل شده است و بدنه این ست با حرارت دادن چوب زبان گنجشک ساخته شده است. در مقابل آب مقاوم است و دوام بالایی دارد، همچنین براش از فیبر تیره ساخته شده است و بسیار نرم و با کیفیت است. فراموش نکنید که فیبر معمولا از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و شباهت زیادی به موی طبیعی دارد. بخش تیغ از تکنولوژی Mach3 بهره برده است که 3 لایه تیغ روی هم سوار شده اند و اصلاح را بسیار دقیق و راحت انجام می دهد. به عنوان نکته پایانی می توان گفت که پایه این ست اصلاح مردانه دارای روکش کرومی است.

قیمت ست اصلاح مردانه

قیمت ست اصلاح مردانه

اصلاح صورت با ست اصلاح مردانه بهتر است یا ریش تراش؟

یکی از سوال های رایج آقایان این است که اصلاح صورت با ست اصلاح مردانه بهتر است یا ریش تراش؟ که در جواب باید بگوییم چه با ریش تراش صورت را اصلاح کنید و یا با تیغ، تفاوتی ندارد، زیرا مهم ترین نکته این است که سلامت پوست را در نظر بگیرید. بهترین روش اصلاح صورت همانی است که بیشتر با پوست شما سازگار است. برخی از مردان، پس از اصلاح با ماشین ریش تراش دچار جوش صورت می شوند و برخی نیز نمی توانند از تیغ استفاده کنند زیرا سوزش پوست شدیدی را تجربه می کنند. پس می توان گفت با هر روشی که راحت تر هستید و با پوستتان سازگای دارد همان را انتخاب نمایید. البته در مورد سوزن و ایجاد حساسیت باید بگوییم که یکی از اصلی ترین دلایل سوزش پوست پس از اصلاح، خشکی بیش از حد آن است. پس بهتر است قبل از اصلاح صورت را کمی مرطوب کنید، رطوبت موجب ضعیف شدن ریش ها نیز می شود و کار اصلاح را راحت تر می کند.

قیمت ست اصلاح مردانه

قیمت ست اصلاح مردانه

بهترین نوع ریش تراش یا ست اصلاح مردانه چه نوعی است؟

بهترین ریش تراش را می توان در بین دیگر ریش تراش ها نوع دوار یا چرخشی دانست، این نوع ریش تراش دارای تیغه های گرد است و می توان گفت ساز و کار متفاوتی نسبت به نوع های دیگر دارد. دیسک های گرد این ریش تراش به صورت دورانی و 360 درجه می چرخند و همین ویژگی باعث می شود تا این مدل بهترین گزینه باید اصلاح برآمدگی ها و فرورفتگی های صورت مانند چانه و فک صورت باشد.

قیمت ست اصلاح مردانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی