|

پاییز امسال چه رنگی مُده؟

رونمایی از جدیدترین ترکیب رنگی سال؛ این رنگ ها برای استایل پاییزی معجزه می کنند!

رنگ های ترند پاییز

رونمایی از جدیدترین ترکیب رنگی سال و رنگ های ترند پاییز 1402 در شایانیوز، جدیدترین مدل های مانتو، بوت چرم و بهترین استایل نود پاییزی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما هم مانند هر خانم شیک پوش دیگری می خواهید پاییز را دقیقا مانند تابستان شیک و ترندی بگذرانید بهتر است که بدانید آیتم های ترندی و مدرن سال 1402 را بشناسید، البته جدا از شناخت لباس های ترندی و مدرن شناخت رنگ های ترند پاییز و زمستان سال به شما در انتخاب لباس ها و استایل های جذاب تر کمک خواهد کرد. پس فراموش نکنید که شما برای داشتن استایلی جذاب و پاییزه تنها کافی است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین ترکیب رنگی سال آشنا شوید و پاییز را متفاوت تر از سال های گذشته تجربه نمایید. وقتی صحبت از رنگ‌ ها باشد، معتبرترین منبع، شرکت پنتون است. همچنین با بررسی فشن‌ شوهای مربوط به پاییز و توجه به رنگ‌ هایی که طراحان برای لباس‌ هایشان استفاده می‌کنند، می‌توانیم متوجه شویم که کدام رنگ‌ ها امسال به صدر جدول صعود خواهند کرد.

البته این نکته را فراموش نکنید که جدا از رنگ سال و رنگی که شرکت پنتون معرفی کره است، پاییز یکی از فصل هایی است که شما در آن مجاز هستید از طبیعت و رنگ های غالب در خیابان ها کمک بگیرید. برای مثال شما همیشه چه الان چه 50 سال دیگر می توانید از رنگ های نارنجی، آجری، خردلی، قهوه ای، سرمه ای و یا کرم نیز استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین ترکیب های رنگی سال البته به سبک استایل پاییز آشنا شوید.

رنگ ترند پاییز

رنگ ترند پاییز

معجزه رنگ سرمه ای درتمام فشن شوهای پاییز 1402

یکی از رنگ های ترند پاییز 1402 را می توان رنگ سرمه ای یا آبی تیره نامید این رنگ در هر آیتمی که برای استایل پاییزی استفاده شود می تواند از شما یک خانوم شیک پوش و در عین حال مدرن بسازد. فراموش نکنید که جین ها می توانند امسال برای داشتن استایلی جذاب بیشتر از مواقع دیگر کمک کنند. برای مثال شما می توانید از جین های تیر برای تکمیل استایل خود چه به عنوان شلوار جین و چه به عنوان مانتو و یا کت جین استفاده کنید. البته فراموش نکنید این به این معنا نیست که شما از آبی های روشن نمی توانید برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید، بلکه استایل پاییزی با آبی یخی یکی از جذابیت های این فصل محسوب می شود ولی ترندهای دنیای مد به سمت تیره ها حرکت کرده اند و انتخاب کاملا به سبک سلیقه شما بستگی دارد.

رنگ ترند پاییز

رنگ ترند پاییز

ترکیب جذاب سیاه و سفید را فراموش نکنید

ترکسب رنگ سیاه سفید یکی از ترکیب های رنگی محبوب دنیای مد محسوب می شود که در همه فصل ها و زمان ها می تواند مورد استفاده قرار گرد. برای مثال شما چه کژوال پوش باشید چه کلاسیک چه پاییز را با لباس های پشمی بگذرانید چه با لباس های چرم فرقی ندارد، ترکیب رنگی سیاه و سفید می تواند برای استایلتان معجزه کند. البته یکی از استایل های پیشنهادی و ترندی 1402 استایل پاییزی دارک است که می توان گفت تا حدودی مورد استقبال خانم های ایرانی است. پس اگر به ترکیب سیاه و سفید علاقه ندارید و کلاسیک پوش هستید می توانید یک استایل دارک را برای پاییز امسال انتخاب نمایید.

رنگ ترند پاییز

رنگ ترند پاییز

ترکیب نارنجی با رُسی برای پاییز یه چیز دیگه است

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم شاید شما هم موافق باشید اگر بگوییم قهوه‌ای یا رُسی یکی از شیک‌ ترین رنگ‌ ها و البته بهترین انتخاب ها برای پاییز است. قهوه‌ ای به رنگ خاک رس و مشابه به قهوه‌ای زنگ‌ زده، از ترندهای امسال است که بدون شک انتخاب این رنگ باعث منحصر به‌  فرد شدن استایل شما خواهد شد. البته اگر طرفدار رنگ های شادتر هستید و استایل خود را شاداب می پسندید می توانید از نارنجی به جای این رنگ استفاده کنید، زیرا در این حالت هم ترندی و جذاب دیده خواهید شد.

رنگ ترند پاییز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی