|

پاییز امسال چه رنگی مُده؟

معجزه رنگ کرم در استایل پاییزی؛ زمانی میتونی ترندی باشی که ترندارو بشناسی!

استایل پاییزی کرم

معجزه رنگ کرم در استایل پاییزی و معرفی رنگ های ترند پاییز امسال در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های ترنچ کت و مدل مانتو پاییزی مخمل سوزن دوزی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر خانم شیک پوشی که اهل دنیای مد و فشن باشد می داند که با تغییر فصل تا حدودی  ترندهای دنیای مد هم تغییر می کنند و جدا از اینکه شما دیگر نمی توانید به لیل تغییر آب و هوا لباس های فصل قبل را استفاده کنید، بلکه برای داشتن استایلی ترند و جذاب نیاز است تا از ترندهای فصل جدید نیز اطلاع داشته باشید. پیشنهاد ما برای پاییز امسال انتخاب یک استایل کرم است، البته به نوعی می توان گفت استفاده از رنگ کرم در استایل پاییزی است حال می خواهد در غالب مانتو کرم باشد حال در قالب اکسسوری و کیف و کفش فرقی ندارد. رنگ کرم از ترکیب سه رنگ اصلی قرمز، آبی، زرد با رنگ سفید به دست می آید و جزو رنگ‌ های خنثی محسوب می شود. به خاطر این ترکیب رنگی، کرم گستره زیادی داره که شامل شیری، استخوانی، نباتی، بژ و خاکی می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گستره شامل رنگ‌ های سرد و گرم است که خواص و تاثیرات هر کدام با دیگری متفاوت است ولی در کل رنگ کرم رنگی خنثی است که به ما احساس امنیت، اعتماد و اطمینان می دهد. رنگ کرم یکی از رنگ های ترند پاییز 1402 است که شما برای استفاده از آن باید رنگ های مکمل آن و یا حتی آیتم های ترندی دیگر را برای تکمیل استایل خود بشناسید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل پاییزی کرم آشنا شوید.

استایل پاییزی کرم

استایل پاییزی کرم

استایل پاییزی کرم با جین های محبوب؛ آبی از هر طیفی که دلت میخواد!

اگر می خواهید برای پاییز امسال یک استایل ترندی و در عین حال جذاب را تجربه کنید بهتر است تا اگر یک مانتو کرم را انتخاب نمودید برای تکمیل استایل خود از رنگ های جذاب دیگری مانند رنگ آبی استفاده کنید. برای مثال انتخاب آیتم های جین برای تکمیل استایل شما می توانند گزینه های مناسبی محسوب شوند، حال می خواهید جین یخی یا آبی باشد حال می خواهد جین تیره باشد. در ادامه برای تکمیل استایل خود اگر کژوال پوش هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک کتونی نیوبالانس است، این کتونی ها امسال بسیار ترند شده اند و جالب است که بدانید برای همچین استایلی می توانند مکمل های خوبی باشند. پس اگر قصد خرید کتونی دارید حتما یکی از مدل های این برند را انتخاب نمایید که جان می دهد برای استایل پاییزی.

استایل پاییزی کرم

استایل پاییزی کرم

استایل پاییزی را با رنگ های کرم، سبز و سیاه امتحان کنید

اگر به جای رنگ آبی می خواهید رنگ های دیگری را امتحان کنید پیشنهاد ما برایتان رنگ های سبز و سیاه است. البته انتخاب رنگ تا حدودی به سبک استایل شما هم بستگی دارد، برای مثال اگر کژوال پوش هستید استایل بالا بیشتر به کارتان می آید ولی اگر کلاسیک می پوشید قطعا انتخاب یک شلوار مشکی یا کرم پارچه ای می تواند برایتان گزینه مناسب تری باشد. اگر به دنبال ست کردن رنگ کرم با سبز هستید بهتر است که بگوییم انتخاب هوشمندانه ای دارید. چرا که رنگ کرم با طبیعت نرم و آرام خود و رنگ سبز با حس زندگی می توانند ترکیب جذابی را ارائه دهند. به همین دلیل، ست کردن این دو رنگ همواره حسی از آرامش و نشاط برای فرد ایجاد می‌کند.

استایل پاییزی کرم

استایل پاییزی کرم

در حین بازی با رنگ ها استایل پاییزی مونوکروم را فراموش نکنید

یکی از استایل های پیشنهاد در همه فصل ها مخصوصا پاییز، استایل مونوکروم است، زیرا انتخاب لباس در این سبک کار آسانی است و شما برای ست کردن لباس های خود به مشکل نخواهید خورد. شما در استایل مونوکروم می توانید از طیف های رنگی یک رنگ استفاده کنید ولی نمی توانید از رنگ های دیگر کمک بگیرید زیرا استایل مونوکروم به معنای استایل تک رنگ است و شما تنها مجاز به استفاده از یک رنگ در آن هستید.

استایل پاییزی کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی