|

زیورآلات ترند ۱۴۰۲ را بشناسید

هرچی اکسسوری و زیورآلات داری بزار کنار؛ این روزا وقت انگشتر رولکس و ترندای جذابِ

انگشتر رولکس

این روزا وقت انگشتر رولکس و ترندای جذابِ، معرفی جدیدترین انگشترهای رولکس و کارتیه در شایانیوز، قیمت انگشتر طلا و معنی انگشتر در هر انگشت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در بین دنیای وسیع اکسسوری همیشه زیورآلات از همه اکسسوری ها جذاب تر بوده اند و می توان گفت بیشترین توجه از سمت خانم ها همیشه متوجه این مدل اکسسوری بوده است. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این دنیا متنوع انگشتر بیشترین توجه را به خود جلب کرده است، به گونه ای که می توان به عنوان رایج ترین نوع زیورآلات از آن نام برد. همیشه زیورآلات و انگشترها تکمیل کننده‌ استایل افراد مختلف بوده اند. انگشترها به دلیل داشتن طرح‌ ها و نقوش مختلف و یا حتی سبک متفاوت با یکدیگر، بیانگر خصوصیات، سلایق و تفکر افراد هستند. پس می توان گفت انواع انگشتر طلا و نقره بر اساس سلایق مختلف نیز ساخته می‌ شوند، ولی به جز سلیقه می توان ترندهای دنیای مد را عامل جهت گیری در طراحی و تولید این اکسسوری های جذاب دانست.

البته فراموش نکنید که جدا از دنیای مد و ترندهای سال شما باید اکسسوری و انگشترهای خود را با توجه به استایل و سبک شخص خود در زمینه پوشش انتخاب نمایید برای مثال انگشتر و یا اکسسوری هایی که در استایل های کژوال و یا حتی بوهمین استفاده می شوند ممکن است مورد پسند یک خانم کلاسیک پوش و یا طرفدار الگانت نباشند. حال اگر نمی دانید امسال چه نوع از این اکسسوری ها به ترند سال تبدیل شده اند، بهتر است تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های انگشتر از انگستر رولکس گرفته تا انگشتر کارتیه و جواهر آشنا شوید.

انگشتر رولکس

انگشتر رولکس

انگشتر رولکس؛ یکی از جذاب ترین ترندی های جهان

اگر به دنبال یکی از اکسسوری های ترند و در عین حال جذب در دنیای مد امروز هستید بهتر است به فکر خرید یک انگشتر و یا دستبند رولکس باشید. این اکسسوری ها می توانند استایل شما را تا حد زیادی حت تاثیر قرار دهند و از استایل ساده شما یک استایل لوکس و لاکچری بسازند. پس مخصوصا اگر برای رفتن به یک مهمانی مهم و لوکس آماده می شوید و می خواهید لباس های رسمی بپوشید بهترین انتخاب برایتان قطعا یا یک انگشتر رولکس است یا یک انگشتر و دستبند کارتیه، البته اگر برند کارتیه را انتخاب نمودید پیشنهاد می کنیم به دنبال انتخاب از بین مدل لاو باشید. مدل لاو دارای داستانی عاشقانه و جذاب است و می توان گفت جزو جذاب ترین مدل های این برند می باشد.

انگشتر رولکس

انگشتر رولکس

انگشتر های مینیمال را فراموش نکنید، ترند محبوب مینیمال پسندها

اگر مثل خانم های دیگر به استایل های لوکس و الگانت علاقه ندارید و می خواهید استایلی مینیمال ولی در عین حال ترندی داشته باشید اصلا جای نگرانی نیست، زیرا شما می توانید با انتخاب یکی از انگشترهای ترند امسال البته به سبک مینیمال استایل ساده خود را جذاب تر کنید بدون آنکه در سبک آن تغییر ایجاد کرده باشید. یکی از ویژگی های جذاب دنیای مد این است که زمان ارائه ترندهای جدید خود همه سبک ها را در نظر می گیرد و معمولا برای هر سبک یک نمونه را جداگانه ارائه می دهد تا همه افراد در همه سبک ها بتوانند ترند مخصوص خود را داشته باشند. دقیقا مانند انگشترهای مینیمال که برای طرفداران سادگی و استایل مینیمال طراحی و ارائه شده اند.

انگشتر رولکس

انگشتر رولکس

انگشترهای جواهر و رسمی؛ عروسی و مجالس اینارو دست کن

نوع دیگری که می توان از انگشترها نام برد که البته بیشتر برای مهمانی های بزرگ و مجالس رسمی به کار برده می شود انگشتر جواهر است. این مدل انگشتر بیشتر به عنوان انگشتر نامزدی و یا حلقه ازدواج هم در نظر گرفته می شود و معمولا در این مواقع از جواهرات گران قیمت برای تزئین آن ها استفاده می شود. به همین خاطر باید یادآور شد که این مدل انگشتر ها نسبت به نوع های دیگر دارای قیمت بالاتری هستند که آن هم به خاطر وجود جواهر در تزئین آن ها می باشد.

انگشتر رولکس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی