|

استایل مونوکروم شیک و زمستونی رو اینجوری باید بسازی / قد بلند دیده شدنم اشانتیونشه

استایل مونوکروم این روزا بسیار پر طرفدار شده و خیلی ها دوست دارن که بیشتر راجبه این استایل و نحوه ی ست کردن اون بدونن که گفتیم براتون.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه با وجود گوشی های هوشمند و بودن در عصر اطلاعات هر کسی کم و بیش در رابطه با موضوعات مختلف یه پیش زمینه و اطلاعات هر چند کمی دراه که خب مسلما نمیشه به اطلاعات کم بسنده کرد چون بالاخره یا باید یه چیزی رو کامل بدونیم یا بهتره که اصلا دونسته های نصفه و نیمه مون رو هم مطرح نکنیم چون در اینجور مواقع شاید یه نفر ازمون سوال تخصصی بپرسه و ما در جواب دادن بهش عاجز بمونیم حالا چرا اینا رو گفتیم چون این روزا در زمینه ی مد و پوشاک هم خیلی اصطلاح ها رو میشنویم و برامون آشنا هستن ولی کامل نمیدونیم که چی هستن مثل استایل مونوکروم.

به احتمال زیاد برای یه بار هم که شده این اسم رو شنیدید و حالا یا رفتید دنبال دونستن این که چیه و متوجه شدید یا همین الان که در حال خوندن این مطلب هستید با قصد این که بدونید استایل مونوکروم چی هست روی این مقاله کلیک کردید که خب ما هم قراره در یه جواب ساده این موضوع رو براتون حل کنیم؛ مونوکروم یعنی تک رنگ و توی استایل یعنی شما برای همه ی آیتم هایی که تنتون هست از یه رنگ استفاده کردید که این روزا هم شدیدا طرفدار پیدا کرده این استایل جذاب که هر چی از خفن بودنش بگیم کم گفتیم حالا در ادامه میخواهیم به نحوه ی ست کردن استایل مونوکروم بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

مونو59859

استفاده از سایه ها، طیف ها و ته رنگ ها در استایل مونوکروم

شاید در وهله ی اول فکر کنید که توی استایل مونوکروم شما باید به از یه طیف رنگی استفاده کنید در حالی که شما میتونید از تناژهای مختلف اون رنگ استفاده کنید و با این کار باعث افزایش بیش از حد جذابیت و زیبایی پوششتون بشید و از بروز یکنواختی توی استایلتون هم جلوگیری کنید. برای این منظور کافیه که از طیف ها، سایه ها و ته رنگ های متنوع مربوط به رنگی که در نظر گرفتید استفاده کنید مثلا در صورتی که استایلتون مونوکروم طوسی هست میتونید یه کیف دوشی مشکی بردارید و تنوع ایجاد کنید.

مونو

توجه به پوست و رنگ مو در استایل مونوکروم

یکی از نکاتی که بسیار در ست کردن لباس هاتون میتونه حائز اهمیت باشه توجه کردن به رنگ مو و پوستتون و تناسب داشتن اون ها با رنگ لباساتون هست، شما توی استایل مونوکروم از یه رنگ مشخص استفاده میکنید بنابراین لازمه که اون رنگ به شما بیاد مثلا در صورتی که یه سری از رنگ ها پوستتون رو کدر نشون میدن اصلا به سراغشون در این استایل نرید و اگر برای اولین بارتون هست که میخواهید یه همچین استایلی داشته باشید بهتون توصیه میکنیم که سراغ اون دسته از رنگ ها برید که حالت خنثی دارن.

استایل مونوکروم

فیزیک بدن شما برای انتخاب رنگ در استایل مونوکروم بسیار مهمه

استفاده کردن از یه رنگ توی استایل هر کسی رو یه مقدار قدبلندتر و لاغر نشون میده و به همین خاطر اون دسته از افرادی که یکمی تپل هستن و ریز جثه با این استایل بسیار جذاب میشن ولی در صورتی که شما خودتون لاغر هستید و دوست ندارید که لاغرتر دیده بشید توصیه میکنیم که به سراغ این استایل نرید چون در صورتی که دوست نداشته باشید لاغر تر دیده بشید میخوره تو ذوقتون و حتی شاید یه سری نظرات منفی هم دریافت کنید.

مونو48964

بافت و الگوی لباس رو در استایل مونوکروم در نظر بگیرید

دقت کنید که در استایل مونوکروم فقط به دنبال لباس هایی با رنگ خنثی و ساده نرید چرا که شما میتونید با رفتن به سراغ لباس هایی با بافت و الگوهای متفاوت جذابیت چشمگیری توی استایلتون ایجاد کنید. بنابراین شک نکنید که با پارچه ها و لباس هایی که جنس و بافت متنوع دارن مهر شیک بودن روی استایل خودتون میزنید البته که باید الگوها و بافت هایی که مورد استفاده قرار میدید با هم یه همخونی هایی داشته باشن تا باعث ایجاد بی نظمی توی استایلتون نشه.

مونو498

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی