|

اصلا انگار هوا یکم سرد شده که بگه خانوما بدویین شکت بپوشین / با این سبک ست ناب ترینی

دوست داری با شکت خوشگلت تیپ بزنی ولی نمیدونی با چیا ست بشه بهتره؟ اینجا جواب همه وسالات رو میگیری مطمئن باش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و فشن اونقدری بزرگ و گسترده هست که یه عالمه فقط سبک استایل داره. حالا اینکه هر کدوم از این سبک ها چه مقوله ای دارند و میتونن با چه آیتمایی ست بشن هم باز خودش یه دنیاست و میشه گفت اهالی صنعت مد و فشن در این شغل واقعا لذت میبرند چرا که سراسر رنگ و تنوع و جذابیته. کلا ترند و مد این مدلیه که یهو یه آیتمی تو لباس ها رو میاره بالا و به عرش میرسونه، در حالی که همین آیتم بیست سال پیش مد بوده و بعدش دیگه کسی نگاهشم نمیکرده و حتی بی ریخت هم خطابش میکردند، اما امان از مد که یه چیزی بیاد و بشه مد!

مثل شلوار مام استایل که تو دهه هشتاد میلادی ترند بود و از استایل های رترو محسوب میشد، اما از مد افتاد و حالا دوباره می بینیم که رو مد و به روزه.

1694075554

اما از این ها بگذریم و برسیم به مد این روزها، یکی از این آیتما شکت می باشد که البته شکت جان قدیمی طور اون جوری نیست و این روزها می بینیم که به شدت محبوب و مورد استفاده قرار گرفته. شکت ها ژاکت های چهارخونه ای هستند که حالتی گشاد و اورسایز دارند. شکت ها تا 99 درصد طرح چهارخونه دارند و از اونجایی که در جنس های مختلف پشمی و گرم دوخته میشن، میتونن یه رویه جذاب برای استایل های لایه ای شما باشند.

نحوه ست کردن شکت چجوریه؟

شکت یکی از راحت ترین ها برای ست می باشد، چرا که به آسونی با هر آیتمی همخونی پیدا میکنه و میتونه خودش رو مچ کنه. البته که در نهایت بستگی به سلیقه و خواسته شما داره.

1fa0861f-a6a8-483f-aca9-0d310326cd15

بهترین رنگ برای شکت در فصل پاییز چه رنگیه؟

انتخاب رنگ برای شکت خیلی مهمه و همونطور که گفتیم شکت ها چون حالت ژاکتی دارند، باید به طور لایه ای زیرشون لباس پوشید تا هم جذابتر بشن و هم اینکه سرما رو به درستی هندل کنند. پس بهتره که قبل از خرید شکت ابتدا به کمد لباس خود نگاهی بی اندازید و ببینید تو چه تناژ رنگی لباس دارید. معمولا اکثر خانوما شکت رو به رنگ های بژ، کرم، قهوه ای شکلاتی یا مشکی خریداری می کنند که به رنگ پاییز هم میخوره و میتونن جذابیت شما رو کامل و بی نظیر کنند. 

البته که شاید هم شما شیفته رنگ ها باشید و اگر از پوشیدن رنگ های دلبرانه لذت میبرید، به شما صورتی روشن، آبی روشن یا حتی سبز و لیمویی رو پیشنهاد میدیم و حتی میتونید از رنگ های پاستلی هم استفاده داشته باشید و یه پالت رنگی متفاوت برای ظاهر خود بسازید.

0f5444e9-fc06-44b3-9d4f-c2fc08e73d7b

با شکت چه کفشی بپوشیم بهتره؟

بهترین کفش برای ست کردن با شکت کتونی و بوت هستش که شما میتونید شکت رو با شلوار بگ یا مام و کتونی بپوشید. و یا شاید هم شکت رو با لگ چرمی یا ست ورزشی و بوت نظامی ست کنید که ایده هایی ایده آل هستند.

تیشرت و شلوار جین چطور؟

پوشیدن شکت مورد پسند شما که جلوباز هم هست، همراه با یک بافت ریز یا حتی درشت، در کنار هم شلوار جین جذب و هم مام استایل میتونه ظاهر شما رو به زیباترین شکل ممکن بسازه و به روزش کنه. میتونید به سبب جذاب تر کردن استایل خود لباسی که برای زیر شکت انتخاب می کنید رو سفید و یا مشکی انتخاب کنید و با کتونی سفید یا مشکی خود ست بنمایید، اینجوری میتونه جالب باشه. در صورت انتخاب شلوار مام استایل، بافت یا بادی رو داخل شلوار قرار دهید و کمربندی هماهنگ با رنگ استایلتون روی شلوار ببندید و تمام.

0ec9519c-8a28-44f4-8b11-92c93b6677cd

2a4aeedd-0ced-4a23-9fbf-279d53121af7

جاگر و هودی با شکت بی نظیرن!

خبر دارین که ست جاگر و هودی چقدر محبوبه و طرفدار داره؟ پوشیدن یک شکت بر روی اونها باعث میشه تا شما یکی از بهترین استایل های ممکن رو برای پاییز و زمستان خود بسازید و میون رفقا لذت خوش استایل بودنتون رو ببرید. البته که به این نکته توجه داشته باشید اگر شکت شما کلاه دار باشه، یک دورس یا هودی ساده بدون کلاه بپوشید و بلعکس، اگر شکت شما بدون کلاه هستش، هودی کلاه‌ دار بپوشید و کلاه ش رو به بیرون بیندازید چرا که این روزا این سبک به شدت ترنده. ناگفته نمونه در ادامه هم میتونید این ترکیب جذاب رو با یک نیم‌ بوت و کلاه کامل کنید.

3-34

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی