|

واسه لاکچری کردن ویلا یا بهارخواب خونت سقف شیشه ای بزن / استخر هم پر برگ و خاک نمیشه

اگر ویلایی دارید که قصد بروز کردنش رو هم دارید، بهتره که از سقف های شیشه ای استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی با کاربرد های فراوونش لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه مثل قدیم ندیم نیست که بیشتر کترال ها از یک یا دو آیتم باشند و برای محیط های مختلف از متریال متنوع و پیشرفته استفاده میشه. مثلا قبلتر واسه خونه ها و ویلاهای لاکچری بیشتر از سقف های معمولی و یا سقف کاذب استفاده داشتند که خب تنها در قسمت پنجره ها شیشه می دیدیم. اما حالا در بسیاری از خونه ها چه برای محیط داخل خونه و چه برای قسمت بهارخواب، به جای سقف های کاذب و یا سقف اصلی از سقف های شیشه ای استفاده میشه که هم نمای جذابتری دارن و هم اینکه میتونن نور خورشید رو با داخل هدایت کنند و هم اینکه از ورود حشرات و گرد و خاک جلوگیری دارند.

سقف‌ شیشه‌ ای با قابلیت گذردهی نور میتونه برای گل‌ و گیاه های مختلف هم ایده‌آل باشه و همزمان فواید ذکر شده رو هم داشته باشه. سقف‌ های شیشه ای که از دست شیشه های دکوراتیو پر طرفدار قرار دارد، این روزا هواداران خاص خود را پیدا کرده و بیشتر شیشه‌ ها چون عایق حرارتی هم هستند سبب میشن تا تو فصل‌ های سرد نیز از منظره برفی لذت کافی رو ببرید و دغدغه سردی هوا رو هم نداشته باشید. 

سقف شیشه ای در خانه

اما سقف شیشه ای مگه چه خوبی هایی داره؟

خرید استفاده از سقف شیشه ای زندگی و ظاهر لایف استایل شما رو دستخوش مد و تغییراتی به شدت مثبت و لاکچری خواهد کرد. خرید سقف شیشه ای، دکوراسیون داخلی و بیرونی محیط زندگی شما را به شکل جدی دستخوش تغییرات مثبت خواهد کرد. وقتی شما از سقف شیشه ای استفاده می کنید اجازه در واقع دارین کارت دعوت میفرستین واسه نور آفتاب تا به محیط وارد شه و که خب از این جنبه مثبته و علاوه بر رسیدگی به گل و گیاه، ویتامین D  از طریق آفتاب جذب بدن شما میشه که خب برای سلامتی مهم و جدی هستش. از طرفی هم نورپردازی محیط شما این مدلی تقویت میشه و محیط آرامبخش خواهد شد. 

یکی از ایده های معماری برای جلوه و روحیه ای بهتر، ارتباط با طبیعت هستش که البته رسیدن به این موضوعات ابتدا شیشه ای با کیفیت و شکیل میخواد که خب بسته به خواسته شما میتونه مات و یا شفاف باشه. 

سقف شیشه ای در خانه

انواع سقف شیشه ای

قطعا سقف های شیشه ای هم انواع مختلفی دارند که به ساده و متحرک تقسیم میشن و در بازار موجود هستند.نوع متحرک این سقف ها میتونن به وسیله تجهیزات مکانیکی یا الکتریکی کنترل بشن. از طرفی نوع مات و شفاف سقف های شیشه ای برای کارکردهای متفاوتی ساخته شده اند که نوع مات اونها نور و گرمای کمتری رو از خود عبور میدن و تصویر پشت اونها واضح و مشخص نیست. فراموش نکنید که در طراحی سقف های شیشه ای، مدل رنگی هم موجود می باشد که به این نوع سقف ‌ها، سقف شیشه‌ ای رنگی میگن. شما میتونید مدل و رنگ شیشه خود را با توجه به سلیقه و خواسته ای که دارید انتخاب کنید.

سقف شیشه ای تراس و بهارخواب

این روزا دیگه استفاده از تراس به گونه ای دیگر شده. تراس ها میتونن فضایی برای نشستن و استراحت عصرانه باشند که خب اگه باز یاشن با گرد و غبار و حشرات  باد و بارون محاصره میشن، پس بهترین استفاده از اونها میتونه شیشه کردن سقف و حتی دیواره ها باشه تا فضای جذاب ایجاد بشه. 

از طرفی هم قسمت بهارخواب برخی از ویلاها به گونه ای هستش که فضایی جذاب کنار استخر بیرونی داره، اما خب ممکنه با بارون و آفتابی که به صورت مستقیم میخوره به سر، آزار دهنده باشه. پس استفاده از سقف شیشه ای برای این قسمت از ویلا ها جذابین خاص خود را دارد.

سقف شیشه ای در خانه

سقف شیشه ای استخر

مثلا یکی از فضاهایی که وقتی آب و هوا تغییر میکنه و وزش باد و بارندگی زیاد میشه، بلا استفاده میمونه استخرهای رو باز هستند. در صورتی که از سقف های شیشه ای در فضایی که استخر داره استفاده می کنید، می تواید ببینید که آلودگی بر روی آب استخر به طور چشمگیری کاهش یافته و میتونید در مدت طولانی تری آب استخر رو عوض کنید. ناگفته نمونه که سقف شیشه ای استخر، به بیشتر روشن موندن فضای استخر در ساعات طول روز هم کمک کنه.

سقف شیشه ای در خانه

جنس سقف شیشه ای چی باشه بهتره؟

قطعا اینکه جنس سقف شیشه ای چی باشه اهمیت داره و در واقع باید گفت این سقف ها معمولا از جنس شیشه سکوریت می باشند که ضخامت و مقاومت بالایی دارند. البته که خیلی وقتا هم از شیشه دوجداره استفاده میشه که امنیت رو هم تا حد قابل توجهی بالا میبره. فراموش نکنید که در هنگام خرید سقف شیشه ای تحقیق کنید و بهترین جنس رو انتخاب کنید تا در زمستان و در صورت بارش برف و بارون و تگرگ و البته تابش مستقیم نور خورشید مقاومت خوب و بالایی داشته باشه.

سقف شیشه ای در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی