|

جای جوش و لک اعتماد به نفس رو ازت گرفته؟ / با این کرم های روشن کننده پوستتو بی نقص کن

اگر شما هم به جهت از بین بردن جای لک و کمک و مک های پوست خود به دنبال کرم روشن کننده هستید، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بدن انسان با گذشت زمان بالا رفتن سن و تغییرات، خب دچار مشکلات مختلف خواهد شد که به مرور خودشون رو نشون میدن. مثلا یکی از این مشکلات، به وجود اومدن چین و چروک بر روی چهره هستش و یا اینکه تیرگی هایی که یهو می بینیم ای داد بیداد کی انقدر پوستم پر لک و تیرگی و گودی شد که البته همه اینها راه حل داره، اما چرا همین حالا پیش از اینکه بیشتر و بیشتر نشده یه راهکاری براشون پیدا نکنیم؟ مثلا خیلی از خانوما به دنبال کرم روشن کننده پوست هستند که خب میشه گفت راه خوبیم هست چرا که هم میتونه لک های قبلی رو کمرنگ کنه و هم اینکه از بروز لک های جدید جلوگیری داشته باشه.

کرم های روشن کننده درست به مانند باقی کرم های دیگر انواع مختلفی دارند که خب برند ها و شرکت های متفاوت این محصول رو عرضه کرده اند. اما اینکه کدوم بهتره و کدوم به پوست شما سازگارتر، برمیگرده به اینکه از تجربیات دیگران استفاده کنیم و با توجه به اینکه کدوم برند محصولاتی قابل قبول تر ارائه میده، کرم مورد نظر خود را پیدا کنیم. اما در این مطلب قراره با چند کرم روشن کننده که از بهترین ها هستند آشنا بشیم. پس با ما در ادامه مطلب همراه بمونید.

کرم روشن کننده پوست

سرم ویتامین C پریم

سرم روشن کننده پریم دارای ویتامین C هستش که یه یک محصول فوق العاده مفید و خفن برای رفع لک های پوست صورت شما به حساب میاد. جالبه بدونید این سرم حتی میتونه کک و مک های فیس رو هم از بین ببره. در ترکیبات این سرم روشن کننده موارد بسیاری همچون ویتامین E، C، عصاره‌ های گریپ فروت، گل رز ، چای سبز و روغن آرگان وجود داره که همینا خودشون به شدت برای پوست مفیدن.

سرم ویتامین ث پریم میتونه پوست رو به طور عمیق آبرسانی و جوانسازی کنه. وجود ویتامین ث تو این سرم باعث میشه کلاژن سازی پوست تحریک بشه و در نتیجه از پیری و افتادگی پوست هم جلوگیری میکنه. از طرفی سرم روشن کننده پوست پریم و مدل ویتامین سی، با وجود خواص آنتی اکسیدانی که داره از پوست محافظت میکنه و از ایجاد لک های جدید نیز جلوگیری خواهد کرد.

کرم روشن کننده پوست

کرم ضد لک اسکین وان

یکی دیگه از از روشن کننده های قوی، کرم ضد لک اسکین وان می باشد که یک کرم روشن کننده بسیار قوی برای از بین بردن لک های تیره پوستی هستش. این کرم روشن کننده با اثرات آنتی اکسیدانی و لایه برداری که داره، میتونه به روشن شدن پوست شما در مدت زمان کم کمک کنه.

ملا کرم اینتنس لک های صورت اسکین وان با با کم کردن ملانین میتونه به کاهش لک های جدید کمک بسزایی داشته باشه و از طرفی هم استفاده از این محصول تموم لک های پوستی قدیمی شما رو از بین خواهد برد و در نهایت پوستی زیبا و البته با رنگ یکنواخت بهتون هدیه خواهد داد.

کرم روشن کننده پوست

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

این کرم که یه کرم روشن کننده قوی هستش، بهترین کرم روشن کننده صورت با اثرات قوی محسوب میشه. این کرم میتونه انواع و اقسام لک ها رو از روی پوست بدن و صورت شما پاک کنه. چرا که در فرمولاسیون این کرم، اسید کوجیک و آربوتین بکار رفته که خب با تولید ملانین و هیپرپیگمانتاسیون میتونه مقابله کنه. این محصول همچنین به منافذ پوست نفوذ کرده و اونها رو از چربی و باکتری پاک کنه که خب این هم خودش باعث کم شدن جوش و کم شدن لک خواهد شد.

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک عصاره الوئه ورا داره که پوست رو تغذیه و جوانسازی میکنه. ناگفته نمونه این کرم رو میتونید برای درمان اگزما، پسوریازیس و خشکی پوست هم استفاد داشته باشید.

کرم روشن کننده پوست

کرم لایه بردار AHA 15 درماتیپیک

این کرم مدل AHA 15 یه محصول جوانساز و ضد لک برای انواع پوست ها محسوب میشه که میتونه استحکام بافت پوست رو افزایش بده و از پیری پوست شما دوست عزیز جلوگیری کنه. این محصول میتونه با آبرسانی پوست، خطوط سطحی رو از بین ببره و پوست شما رو جوان و با طراوت بسازه.

این کرم برای خاصیت لایه برداری که داره، برای درمان جای جوش هم خیلی میتونه مفید باشه. همچنین دارای ترکیبات ضد چروک و آنتی اکسیدان می باشد و پوستی شاداب و جذاب به شما هدیه خواهد داد. این کرم روشن کننده و براق کننده پوست مناسب سنین مختلف است و همگی میتونن استفاده کنند. 

کرم روشن کننده پوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی