|

مدل کت دامن برای خانم های میانسال / روز مادر نزدیکه ها بهترین کادو برای مامانا ایناست

در این مقاله در خصوص مدل کت دامن برای خانم های میانسال صحبت کردیم که میتونید با دونستن اون ها برای روزه مادر خرید کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه افرادی که سن و سالی ازشون گذشته و خوشتیپ هستن بسیار جذابن و فرقی نمیکنه که حالا آقا باشن و یا خانوم چون خوشتیپ بودن اون ها نشون میده که این افراد در دوران جوونی هم به خودشون میرسیدن و آدم یه جورایی با خودش این فکر رو میکنه که آیا من هم پیر بشم و پا به سن بذارم مثل این افراد میشم یا نه ولی موضوعی که اون ها رو خاص کرده اینه که حالا با مطالعه یا به حالت حسی به سراغ لباس هایی میرن که اون ها رو خوش استایل تر نشون میدن مثلا میرن به سراغ لباس مناسب گردن کوتاه و یا با بالارفتن سن، قد که تحلیل میره در برخی از افراد اون ها میرن به سراغ لباس مناسب خانم های قد کوتاه و از این طریق هست که فیزیک خودشون رو بهتر از چیزی که هست نشون میدن.

بنابراین مهمه که در هر شرایطی اندام و فیزیک خودتون رو برای انتخاب لباس در نظر بگیرید البته که یه موضوع هم هست که ما خواه ناخواه باید باتوجه به سنمون لباس بپوشیم البته که در این بین اون افرادی که لباس های شاد میپوشن که سنشون رو پایین میاره جالب هستن ولی خب شما تصور کنید که برای یه مهمونی رسمی یه خانوم پنجاه ساله رو با دامن زرد و پیراهن صورتی ببینیم! مسلما زیاد جلوه ی خوبی نداره البته که منظوره ما این نیست که افراد از یه سنی به بعد نباید به سراغ رنگ ها در استایلشون برن خیر، بلکه منظور اینه که در هر موقعیت و شرایطی و با هر سنی لباس مخصوص اون موقعیت رو باید پوشید که حالا در این راستا میخواهیم چند مدل کت دامن برای خانم های میانسال رو بهتون نشون بدیم و در خصوص ویژگی که کت و دامن این افراد باید داشته باشه براتون صحبت کنیم همچنین این رو هم اضافه کنیم که روز مادر نزدیکه و سیزده دی ماهه بنابراین بهتره در صورت کادو خریدن کت و دامن برای مادرغان این موارد رو در نظر بگیرید.

مدل کت دامن برای خانم های میانسال

بهترین رنگ کت دامن برای خانم های میانسال

در خصوص بهترین رنگ برای کت و دامن مناسب خانم های میانسال باید این موضوع رو سلیقه ای دونست و البته که خیلی ها با توجه به سنشون برای این موضوع انتخاب میکنن و نکته اینجاست که باید اون رنگی رو انتخاب کنید که بهتون بیشتر از بقیه حس خوب میده و اعتماد به نفستون رو بالا میبره حالا چندتا از محبوب ترین رنگ ها برای این منظور به شرح زیر هستن:

آبی تیره: این رنگ رو میشه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ ها بین خانوم های میانسال دونست که به وفور هم علاقه ی خودشون رو برای به کارگیری اون در استایل هاشون نشون میدن و این رنگ در کت و دامن میتونه بی نهایت لوکس و اشرافی دیده بشه.

مشکی: مشکی رو میشه از اون دسته از رنگ هایی به شمار آوورد که سن و سال نمیشناسه و میتونه خودش رو با هر سن و ظاهری وفق بده چرا که این رنگ خنثی هست و همیشه کلاسیک و شیکه به همین دلیل همیشه جایگاه خاصی در مد داشته حتی با وجود رنگارنگ بودن هر چیزی.

مدل کت دامن برای خانم های میانسال

مدل کت دامن برای خانم های میانسال

قرمز: میشه در سن میانسالی هم حتی جذاب و پرانرژی ظاهر شد و با یه رنگ به استایل روح بخشید و اون رنگ رنگی نیست جز قرمز که میشه اون رو با طرح ها و الگوهای مختلف کت و دامن مچ کرد و احساس خاص بودن ازش دریافت کرد.

خاکستری: یه رنگ جذاب و نیوترال که با خیلی از رنگ ها سازگار هست و میتونه مچ بشه و در لباس های مجلسی خانم های میانسال به زیبایی هر چه تمام تر میتونه خودش رو به چشم بیاره و بدرخشه.

مدل کت دامن برای خانم های میانسال

مدل کت دامن برای خانم های میانسال

نکاتی که موقع خرید کت و دامن برای خانم های میانسال باید به اون توجه بشه

در هنگام خرید کت و دامن مجلسی واجبه که نکات زیر رو در نظر بگیرید:

انتخاب کردن سایز مناسب و درست: دقت کنید که خیلی مهمه که کت و دامن کاملا فیت تنتون باشه و به خوبی روی تنتون بشینه که البته در این مواقع نه باید کت و دامن تو تنون تنگ باشه و هر آن بترکه و نه باید گشاد باشه و تو تنون زار بزنه بنابراین مهمه که براساس سایز و اندامتون اون رو تهیه کنید.

دقت به جنس و بافت مناسب: قبل از این که اقدام به خرید کنید بهتره که بافت و جنس کت و دامنتون رو بررسی کنید و سعی کنید که به سراغ جنس های باکیفیت مثل کشمیر، پشم و یا مخلوطی از اون ها برد و همچنین کت و دامنتون هم باید نرم باشه.

بودجه و قیمت: قبل از این که برای خرید اقدام کنید باید این رو در نظر بگیرید که چقدر میخواهید بابتش هزینه کنید و بهتره که یه عدد معقولی برای این منظور کنار گذاشته شده باشه و همچنین باید کیفیت و قیمت رو باهم مقایسه کنید بعد پرداخت.

مدل کت دامن برای خانم های میانسال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی