|

دکوراسیون آس و فکر شده خونه 180 متری / فقط اون دکوری که گذاشته وسط خونه! واقعا جذابه

اگر خونه ای بزرگ دارید که نمیدونید چجوری دکور بندی و چیدمانش کنید تا جذاب ترین بشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- هر خونه ای یه جور دکوراسیون داره که خب این دکور بسته به سلیقه و بودجه و ابعاد خونه می باشد. مثلا یه خونواده ای دلش میخواد تا از انواع و اقسام لوازم لوکس و پر زرق و برق استفاده کنه  خونواده ای دیگر علاقمند به لوازم و دکور بندی مینیمال و ساده هستند. از طرفی یکی چیدمان رنگی دوست داره و اون یکی از خنثی ترین رنگ ها استفاده میکنه که خب همه اینا برمیگرده به اینکه شما و همسر و فرزند تون شیفته چه رنگ و طرحی هستید. این روزا جیب ها لاغر و لاغر تر شدن و پولی که درشون وجود داشته کمتر و کمتر شده. به همین دلیل دیگه تعداد خونواده هایی که خونه ایی با متراژ پایین دارند زیاد شدن، اما اون دست از خونه های بزرگ هم مشکلات خاص خودشون رو دارند.

معمولا خونه ای که بیشتر از 150 متر ابعاد داشته باشه بزرگ محسوب میشه. در مطالب قبلی راجب متراژ های پایین تر صحبت می کردیم، اما حالا میخوایم بریم تو خونه ای که 180 متر هستش و یه تور خونه گردی جذاب داشته باشیم.

دکوراسیون خانه 180 متری

این خونه متعلق به یک زوج می باش که سه فرزند دارند و دلیلشون هم برای خریداری این واحد دو پارکینگه بودن و داشتن یک اتاق اضافه تو در تو بود. البته همونطور که برای همه ما مهمه تو چه محله ای زندگی کنیم، برای این زوج نیز اهمیت زیادی داش و متراژ و محله حسابی چشمشون رو گرفته بوده.

دکوراسیون خانه 180 متری

دلیل انتخاب این رنگ برای دکوراسیون چی بود؟

خانوم خونه میگه برای بازسازی ریزی که داشتیم خیلی عکس نگاه کردم و گشتم تا در نهایت این تناژ رنگی رو تشخیص دادم و انتخاب کردم. انتخاب این رنگ به این دلیل بود که خونه قبلی ما تماما از رنگ ها استفاده شده بود و بعد از چند سال دیگه کسل کننده و خسته کننده شده بود، به همین علت برای خونه 180 متری تصمیم گرفتند تا از رنگ هایی خنثی استفاده کنند که بتونن با تغییرات کوچیک و ‌لکه‌ گذاری رنگ خیلی راحت تنوع رو در محیط خودشون بنشونن.

دکوراسیون خانه 180 متری

خواستنی ترین قسمت خونه 180 متری کجاشه؟ ایده بگیرید!

خانوم خونه میون قسمت های خونش بیشتر از قسمت بالکنش خوشش میاد که خب می بینیم با گل و گیاه های آپارتمانی تزئین نموده. این روزها استفاده از گل های آپارتمانی خیلی ترند شده که خب میشه گفت با وجود تنوع بسیار زیادی که در گونه های گل و گیاه وجود داره، شما هم میتونید با توجه به شرایطی که دارید (هررر شرایطی) گل مناسب خودتون رو پیدا کنید و خونتون رو یه صفای اساسی بدین. استفاده از گل هم برای داخل خونه و هم برای قسمت بالکن خیلی خواستنیه و میتونه هوای خونه رو تغییر و تصفیه کنه.

دکوراسیون خانه 180 متری

آشپزخونه که به زور مطبخ دار شد

این روزا دیگه خیلی از خونه های متراژ بالا دارای مطبخ نیز می باشند. مطبخ فضاییست کوچیکتر از آشپزخونه که معمولا اون پشت مشتا قرار داره و بسته به متراژی که هست، هم میتونه فقط یک گاز داشته باشه، هم اینکه مجهز تر باشه و جای گاز و یخچال و سینک و کابینت هم داشته باشه اما خب با ابعادی بسیار کوچیکتر. خانوم خونه میگه ایجاد دو‌ فضا تو آشپزخونه به دلیل محدودیت فضا، چالش مهمی در دکوراسیون خونه 180 متری ما بود. ‌بیشترین استرس رو ‌برای انجام دادنش داشتیم، مخصوصا اینکه خیلی از افرادی که این قضیه رو میدونستن، اعتقاد داشتند این‌ کار امکان‌ پذیر نیست و ممکنه که فضای پشتی بدون استفاده و تاریک بشه.

دکوراسیون خانه 180 متری

دکوراسیون خانه 180 متری

دکوراسیون خانه 180 متری

طرح و رنگ وسایل خونه رو اینجوری انتخاب کنید

در انتخاب لوازم چه از نظر طرح و چه از لحاظ انتخاب رنگ، واسه خونه خیلی مهمه. چرا که انتخاب رنگ و نقش وسیله میتونه به طور کا خونه شما رو از فضایی اروم و انرژی بخش، به فضایی شلوغ و ناراروم تبدیل کنه. داشتن هارمونی رنگ میون وسایل خونه اهمیت بالایی دره که می بینیم خانوم خوش سلیقه این خونه چطور پرده و مبلمان و فرش و حتی دکوری گل و گیان میون خونه رو با هم هماهنگ و همخون کرده. استفاده از  گل و گیاه داخل خونه که به رنگ سبز هستند، در میان وسایلی که رنگ تیره دارند یه مرهم جذاب و بولد شده که هم انرژی و هم ظاهری به شدت جذاب به خونه میده.

دکوراسیون خونه درست به مانند استایل میمونه. شما در حالی که لباس های اصلیتون رو پوشیده اید، اما هنوز خوشتیپ نشدین تا اینکه از جزئیات و اکسسوری های استفاده نمایید. در چیدمان وسایل خونه هم همینطوره، اگر از اکسسوری هایی مثل قاب عکس و تابلو و میز و گلدان و دکوری ها و لوستر و …. استفاده نکنید، اون خونه خون بشو نیست و یه حالت خامی داره. پس حتما به داشتن اینچنین لوازم در دکوراسیون خونه توجه داشته باشید.

دکوراسیون خانه 180 متری

دکوراسیون خانه 180 متری

دکوراسیون خانه 180 متری

دکوراسیون خانه 180 متری

دکوراسیون خانه 180 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی