|

زیر پالتو چی بپوشیم؟ / هی یه بافت تکراری از زیرش نپوش اینجوری تنوع بده رو موج مد باشی

در این مقاله در خصوص این که زیر پالتو چی بپوشیم یه سری نکات رو بیان کردیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر که دارید این مقاله رو میخونید نشون میده که به استایل و تیپ خودتون توجه دارید و برای این که خوشتیپ تر بشید تلاش میکنید حالا به نظرتون چند درصد خوشتیپ هستید؟ چقدر استایل ها و سبک های مختلف رو میشناسید مثلا اگر ازتون بپرسن که چطور استایل ماکسیمال داشته باشیم چه جوابی میدید؟ یا استایل فلورل که همیشه مده چیه؟ یا چقدر از مچ کردن لباس ها باهم میدونید مثلا میدونید که به عنوان مثال با بادی چی بپوشیم و... شاید در جواب بگید که فقط به دنبال چیزهایی که قبلا تست کردید میرید در استایل و براتون مهم نیست چیزهایی که سراغشون نمیرید چطوری هستن مثل استایل فلورال که همون گل گلیه.

ولی باید این رو بگیم که یکنواخت بودن در استایل بعد از یه مدتی شما رو دلزده میکنه و این وایب رو میده که شما آدم کسل کننده ای هستید مثلا شاید رنگ مشکی رو دوست داشته باشید ولی قرار نیست که همه ی لباس هاتون رو مشکی انتخاب کنید چون اینجوری انگار جسارت استفاده از رنگ ها رو در خودتون نمیبینید در حالی که بدون داشتن جسارت در استایل هرگز نمیتونید خوشتیپ بشید مثلا برای خیلی ها سواله که زیر پالتو چی بپوشیم، اگر این افراد همیشه یه چیز تکراری زیر پالتوهاشون بپوشن به نظرتون جلوه ی پالتوها هم از دست نمیره؟ مسلما که میره بنابراین تنوع در این مورد هم حتی باید باشه حالا در ادامه در خصوص این سوال که زیر پالتو چی بپوشیم براتون صحبت کردیم که پیشنهاد میکنیم تا انتها اون رو بخونید.

زیر پالتو چی بپوشیم

زیر پالتو چی بپوشیم؟ هودی

شاید اسم پالتو که میاد ناخودآگاه ذهنمون بره به سمت استایل های خانومانه و سانتال مانتال و شیک و پیک در حالی که این روزا پالتو های اورسایز مد شدن که خیلی خاص هستن و برای زمان هایی که میخواهید یه تیپ غیر رسمی و کژوال داشته باشید که حسابی بهتون احساس راحت بودن و گرما  میده و میتونید به سراغ تست کردن این مدل پالتو ها برید ولی لباس مناسب از زیر اون ها چی میتونه باشه؟ مسلما یکی از بهترین انتخاب ها در زیر این پالتو هودی خواهد بود که باید رنگ اون رو متناسب با پالتو انتخاب کنید و در صورتی که پالتوی شما مشکی بود میتونید به سراغ هر رنگی برید و حتی میتونید که هودی ست با شلوار تهیه کنید و یه استایل مدرن و امروزی داشته باشید.

زیر پالتو چی بپوشیم

زیر پالتو چی بپوشیم؟ یقه اسکی

دوست دارید که یه تیپ رسمی و در عین حال شیک داشته باشید اون هم با پالتو و برای لباس زیر اون موندید که چی بپوشید پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ یقه اسکی ها هست که علاوه بر این که شما رو گرم نگه میدارن یه حسی از شیک و امروزی بودن رو منتقل میکنن و با وجود این که همیشه ترند هستن و هرگز از مد نمیفتن ولی امسال بیشتر از سال های دیگه به چشم اومدن و در ننس های مختلف تولید میشن و همچنین شما میتونید از یقه اسکی هایی که طرح هم دارن استفاده کنید و نقطه ی کانونی استایلتون رو پیراهن یقه اسکی خودتون قرار بدید و در بقیه ی موارد آیتم های ساده انتخاب کنید.

زیر پالتو چی بپوشیم

زیر پالتو چی بپوشیم؟ دامن

فقط به لباسی که از زیر پالتو میپوشید توجه نکنید، از زیر پالتو چه جور پوششی برای پایین تنه انتخاب میکنید همیشه فقط به سراغ شلوار رفتید و هیچ ریسکی نکردید در حالی که میتونید یه ریسک جالب داشته باشید که در انتها به یه نتیجه ی خوب منجر میشه اون پوشیدن دامن از زیر پالتو هست که یه تیپ هنری و خانومانه و شیک براتون خلق میکنه. البته که در صورتی که میخواهید استایلتون مجلسی بشه میتونید از دامن های کوتاه در زیر پالتو استفاده کنید و بعد با یه جوراب شلواری ضخیم استایلتون رو تکمیل کنید و بعد هم میتونید هم از بوت و و هم از نیم بودت استفاده کنید.

زیر پالتو چی بپوشیم

زیر پالتو چی بپوشیم؟ بافت

برسیم به یه آیتم دیگه که با اطمینان کامل میتونید به عنوان لباس زیر پالتو به سراغش برید و همه هم دارنش یعنی بلوزهای بافت که اصلا از واجباته که هر خانومی توی کمدش داشته باشه چرا که به راحتی میشه اون ها رو از زیر کاپشن و یا پالتو استایل کرد که در طرح های مدل دار و ساده هم موجود هستن که بسته به هارمونی استایلتون باید به سراغشون برید. این مدل از لباس ها برای رفتن به یه قرار کاری برای پوشیدن از زیر پالتو مناسب هستن.

زیر پالتو چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی