|

چی گیری کردیم از این سرما لباس عروس چی بپوشم؟ / اینجوری بپوشی هم آناس میشی هم گرم

اگر شما هم تو فصل سرد سال عروسیتونه اما نمیدونید چه کنید که با لباس عروس سردتون نشه، پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب درسته که شرایط اقتصادی برای خیلی از خونواده ها سخت شده و خیلی ها قید عروسی گرفتن رو میزنن و یا اینکه اصلا ازدواج نمیکنن، اما خب از طرفی هم خیلی از خونواده ها و دختر پسرای تازه ازدواج کردمون هستند که دلشون میخواد جشن عروسی بگیرن که خب میدونید این جشن جذاب ترین و با شکوه ترین جشنی هستش که هر آدم تو زندگیش تجربه میکنه حتی اگه مثلا جشن عروسیش کوچیک تر از تولد سالها بعدش هم باشه، اما چووون مال عروسیشه و شروع لایف استایل دو نفره، به همین دلیل واقعا متفاوت ترین محسوب میشه. عروسی گرفتن واقعا خیلی کار داره و درسته که چند ساعتی بیشتر طول نمیکشه اما واقعا یه پروسه خیلی سخت و گر هزینه داره که از طرفی هم خیلی دوست داشتنیه، حتی خستگیاش!

مدل لباس عروس

اما اگه بخوایم کمی ریزبین تر بشیم و بریم تو دل قضیه باید بگیم استایل همیشه واسه همه ادما تو زندگی روزمرشون هم مهمه چه برسه به اینکه شب عروسیشون باشه قطعا دلشون میخواد جذاب ترین حالت کل عمرشون دیده بشن. در این شب لباس هر دو نفر یعنی هم عروس و هم داماد اهمیت بالایی داره، اما اونچه که خیلی همیشه مورد توجه تر قرار میگیره و بولد تر هست لباس عروس هستش که هم به دلیل سفید بودنش و هم به دلیل زیبایی و بلندی و … نگاه همرو به خودش جلب میکنه. پس قطعا خیلی باید روش دقت داشت! 

خب تو این آیتم همه فقط به مدل لباس عروس دقت دارند اما اونچه که کمتر مورد توجه قرار میگیره اینه که حواستون به فصلی که قراره عروسی بگیرین هم باشه. مثلا الان تو سرما هستیم! قراره یخ کنین؟ جدا از اینکه برخی از خونواده هستند که دوست دارن باغ تالار بگیرن و یا اینکه بعد از عروسی عروس گردون داشته باشن و …، اصلا شما هیچ کاری هم نکنید باز سرده! پس باید فکری به حال این موضع داشت اما چجوری؟ برای رسیدن به این سوال با ادامه مطلب ما همراه باشید.

مدل لباس عروس

کت و شنل پاییزه، هم شیکه و هم مناسب هوای سرد

احتمال اینکه در فصل سرما زمان بیشتری رو برای گشتن و پیدا کردن یک لباس عروس خوب بگذارید زیاده، پس عجله نکنید! اما چنانچه وقت گشتن زیاد رو ندارید و ای اینکه خسته میشین، پا به شما دوخت و یا خرید یک کت یا شنل برای روی لباس عروسیتون پیشنهاد می کنیم. فراموش نکنی که اگر یک درصد شب عروسی شما بارون و یا برف بگیره ممکنه لباستون گلی بشه، پس به میزان دنباله دار بودن لباس هم دقت داشته باشید.

معمولا عروس خانومها برای فصل سرد سال به سراغ لباس هایی میرن که دنباله دار باشه اما راسته، که خب اگه یه شنل ساده بلند هم تهیه کنید میتونه زیبایی شما رو کامل کنه اما به شرط اینکه تور نداشته باشید. چرا که با وجود شنل تور بادی حذف بشه تا جلوه بهتری بگیره. این مدل از پر طرفدار ترین لباس عروس ها می باشد. 

مدل لباس عروس

رنگ لباس عروس تو سرما چی باشه بهتره؟

خب در اینکه همه عروس خانومها رنگ لباس رو برای این شب سفید میدونن شکی نیست، اما بهتره که بدونید زیبایی رنگ نباتی و حتی کرم هم برای لباس عروس چیزی از زیباییش کم نمیکنه. به خصوص رنگ نباتی انتخاب بسیاری از عروس خانوم ها می باشد در حالی که برای فصل سرد هم مناسب تره.

مدل لباس عروس

لباس عروس رو گیپور دار و دانتل ضخیم انتخاب کن

اما از دیگر مدل هایی که تو سرما میتونه هم خوشگل باشه و هم گرم کننده، لباس عروس از جنس گیپور هستش که البته باید از گیپور ضخیم استفاده نمایید. همونطور که میدونید لباس عروس های متنوعی از جنس گیپور وجود داره که بعضیاشون دارای یقه پوشیده و برخی از اونها دکلته هستند، برخی آستین دار و برخی هم بدون آستین دوخته میشن. بهتره که از پینترست و اینستاگرام و گوگل کمک بگیرید و لباس عروس های متنوعی رو ببینید و از قبل تصمیم بگیرید که دلتون میخواد تا قشنگترین شب زندگیتون رو با چه مدل لباسی باشید. همچنین فراموش نکنید که شما قراره از صبح تا اخر شب با اون لباس باشید و تنها زیباییش نیست که مد نظره، بلکه باید راحت بودن رو هم فراموش نکنید چرا که قرار نیست خودتون رو آزار بدین که!

لباس عروس ساتن ساده واقعا فوق العادست

همان‌طور که میدونید سادگی همیشه زیباست و طرفداران خاص و فراوون خودش رو هم داره.اگر ساده پسند هستین شما هم میتونین این سبک رو تو اس عروستون اجرا کنید، چرا که بهتره بدونید سادگی همیشه مد هست و خواهد بود و هیچ موقع هم از ترند خارج نخواهد شد. همونطور که سادگی لباس های مجلسی هیشه طرفداران خود را دارند و هیچ وقت کهنه و قدیمی نمیشن. پس خیلی واضح که سادگی لباس عروس هم هیچ چیزی از زیبایی و شکوه عروس در این شب کم نمیکنه و تازه لوکس تر هم خواهید شد. یکی از پیشنهادات لباس عروس که هم گرم باشه و هم چشم نواز، لباس عروسی از جنس ساتن می باشد. 

مدل لباس عروس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی