|

بهترین کرم برای روتین پوستی / اینجوری میشی عین دخترای اروپایی 2024 انقدر پوستت صافه

واسه داشتن یه پوست خوب، بادی روتین پوستی خوبی هم داشت که در این مطلب با روتین مناسب پوست خشک آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه پوست خوشگل و درست حسابی نیازمند رسیدگی های لازمه ای هستش که شاید هر خانومی بهش توجه نکنه که خب این خیلی بده! وقتی شما دلتون میخواد یه آرایش خوشگل و خوابیده و ملس طور داشته باشید، قطعا باید پیش از این خواسته پوست خود را بسازید. پوست اینجوریه که مثل جای خودکار نیست که فوقش یک روز روی دستمون بمونه و بعد با آب و صابون پاک بشه بره! بلکه اگر لکه ای بهش بیفته مدت ها طول میکشه تا بتونه خودش رو ترمیم کنه و دوباره اون تیکه رو صاف و شفاف بسازه. پوست شما مثل بچه ای میمونه که دائم نیاز به مراقبت و نگهداری داره تا بتونه حالش خوب باشه.

اما چجوری؟ داشتن یه روتین پوستی خوب به خصوص برای شمایی که شاغلی و یا دانشگاه میری و یا به  دلیل دیگه ای، آرایش روزانه داری یه امر مهمه. چرا که شما میاید و یه عالمه لوازم آرایش روی پوست بیچاره میزنید، میبریدش بیرون و توی آلودگی و هوای گرم  سرد قرارش میدین و انتظار دارید تا براتون به خوبی و خوشگلی هم بمونه؟ قطعا فقط ژن پوست خوب میتونه چنین باشه که تازه اونهم همیشگی نیست! 

اگر علاقمندین تا یه پوست زیبا داشته باشین پس بهش توجه کنین. میپرسین چجوری؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات کار آشنا بشیم.

محصولات پوستی و دسته بندیشون

جدا از اینکه پوست ها گونه های مختلفی دارند و به سه دسته خشک و چرب و معمولی تقسیم میشن، اما حتی اگر تو یک دسته مثلا چرب هم قرار بگیرین، احتمال اینکه یک کرم به شما بسازه و به دیگری نسازه هست که خب منطقی هم هست که این روال برای هر فرد متفاوت باشه. پس باید محصول مناسب خودتون رو پیدا کنید. به جز روتین، درمان پوستی هم ممکنه برای برخی به طور هفتگی و یا ماهانه نیاز باشه اما چون اغلب حوصله ای برای اینهمه پیگیری ندارند، ترجیحشون بر این اینه که روتین روزانه داشته باشند. روتین هم باید صبح به صبح باشه و هر شب به شب.

وسایل+روتین+پوستی

فرقی نمیکنه که دلیل خشکی پوست شما چیه، مهم اینه که با محصولات خوب سعی به رفع این خشکی داشته باشید. مثلا در ادامه با مراحل روتین و محصولات پیشنهادی آشنا خواهیم شد. 

شست‌شو: شوینده ای بخرید که به لایه خارجی پوست آسیبی نمیرسونه.

پاکسازی: تونری که بدون الکل باشه برای تنظیم PH پوست

درمان: سرم مناسبی که برای درمان خشکی باشه خیلی مهمه

حفظ رطوبت: مرطوب کننده شما بای مغذی باشه و دارای ترکیبات کومدوژنیک هم نباشه!

محافظت: محصولی که از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش (UV) نور خورشید و آسیب‌های ناشی از آن محافظت خوبی کنه

شوینده مناسب پوست شما چه محصولیه؟

قدم اول واسه روتین پوستی شوینده آبرسان است. شوینده‌ هایی که اسید هیالورونیک دارند میتونن پیشنهادات خوبی باشند.دقت کنید که شوینده مناسب پوست چرب میتونه چربی های پوست رو از بین ببره، پس حتما به نوشته های روی محصول دقت کنید.

ژل شستشو صورت لافارر مدل 03 مناسب پوست های خشک و حساس 

mootanroo-la-farrerr-face-washer-1

تونر مناسب پوست شما چه محصولیه؟

ترکیب اصلی بکار رفته تو همه تونر ها الکل هستش که خب استفاده از تونر الکلی باعث خشکی پوست میشه. پس به هنگام خرید به دو ویژگی دقت کنید: تونر بدون الکل باشه و دیگه اینکه دارای مواد موثری باشه که سطح pH پوست رو تنظیم میکنه.

تونر پاک کننده و آبرسان هیالورونیک اسید بیواکوا

sddd

ضد آفتاب مناسب پوست شما چه محصولیه؟

مصرف روزانه از ضد آفتاب میتونه از آسیب‌ های پوستی ناشی از تابش پرتو فرابنفش (UV) رو جلوگیری کنه. البته که ضد آفتاب ها فقط به کرم ها محدود نمیشن و انواع اسپری و لوسیون و حتی رژلب ضد آفتاب هم وجود داره که میتونید تهیه کنید. فراموش نکنید که از لب ها هم به خوبی باید مراقبت کرد.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ مای SPF50 مدل Hyaluronic Acid

my-sunscreen-fluid02-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی