|

خط چشم اولتو حرفه ای میکشی و تو دومی میشی لعیا 2 ساله / ترفند قرینه کشیدنشو میگم برات

در این مقاله در خصوص ترفند قرینه کشیدن خط چشم براتون صحبت کردیم که میتونید با دونستن این نکات خط چشم های زیبایی بکشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا متاسفانه سن آرایش کردن در کشورمون بسیار پایین اومده و دخترا تا پا به نوجوونی میذارن متوسل میشن به لوازم آرایشی و خب بعضیاشون به علت جوش های دوران بلوغ و یه سری تغییرات که در چهره رخ میده میخوان از این موضوعات فرار کنن ولی خب باید با آموزش درست بهشون تفهیم بشه که این هم یه بخشی از زندگیه اون هاست که قراره بگذره و تنها براشون خاطره هاش به یاد بمونن ولی اونا نوجوونن شما از این ور بوم افتادی که یه خانوم بالغی چرا تا الان خط چشم رو قرینه کشیدنو یاد نگرفتی بانو؟ از قضا یه چشم رو هم همیشه در حد فوق حرفه ای درمیاری ولی نوبت به بدی که میرسه یهو میشی لعیا سه ساله از تهران! خب دیگه وقتشه که ترفند قرینه کشیدن خط چشم رو یاد بگیری.

چون خط چشم زیباییش به اینه که شما قرینه بکشینش و در صورتی که نتونی خط چشم هر دوتا چشمت رو یکی بکشی بهتره ک اصلا نکشی خانوم چون بالاخره آرایش قراره شما رو زیباتر کنه نه این که بیاد و زیبایی هات رو هم ازت بگیره بنابراین در مورد این که آرایش چه معجزه هایی میتونه انجام بده بخونید مثلا برای خیلی ها سواله که چگونه با رژ لب هایمان را بزرگ کنیم که در این بین یه عده میگن این کار نشدنیه ولی ما به شما میگیم که میشه اون هم به راحتی آب خوردن و شما میتونید با سه شماه برای خودتون لب روسی بسازید که البته در این باره در مقالات قبلی صحبت کردیم حالا بریم برای دونستن یه سری ترفند قرینه کشیدن خط چشم و خوشگلاسیون هر چه بیشترش، پس با ما همراه باشید.

ترفند قرینه کشیدن خط چشم

استفاده از نوار چسب یه خط چشم تمیز بهتون میده

برای این که با استفاده از این تکنیک خیلی راحت به مدل خط چشم دلخواهتون در هر دو چشم برسید تنها وسیله ای که نیاز دارید یه نوار چسبه که میتونه کاغذی هم باشه، شما با استفاده از این وسیله به راحتی میتونید خط چشم گربه ای بکشید؛ برای این منظور در قدم اول باید یه تکه چسب نواری دو تا سه سانتی متری رو از گوشه ی چشمتون به شکلی بچسبونید که از گوشه ی چشم تا انتهای ابروتون امتداد داشته باشه و این دو نقطه رو بهم وصل کنه، این کار رو در هر دو چشمتون انجام بدید.

حالا وقت خط چشم کشیدن هست برای این منظور یه خط نازک رو از بالای مژه های بالایی چشمتون تا انتهای لبه ی چسب بکشید و خط رو تا استخون ابور امتداد بدید و کار اصلیه شما در واقع درست کشیدن و تمیز کشیدن این خط هست و برای ادامه دادن اون تا گوشه ی داخلی چشم کار سختی در پیش نخواهید داشت حالا بعد از این که خط چشم هر دو چشم رو کشیدید چسب رو به آرومی جدا کنید و یه خط چشم بسیار صاف و یک دست مشاهده کنید.

ترفند قرینه کشیدن خط چشم

استفاده از سنجاق سر و یا گیره ی مو

یکی دیگه از تکنیک هایی که با استفاده از اون میتونید برای خودتون یه جفت خط چشم قرینه و شیک بکشید استفاده از گیره ی مویی هست که احتمالا هر خانومی داره. شما میتونید با استفاده از این گیره ها قسمت بیرونی خط چشمتون رو بکشید؛ برای این کار در مرحله ی اول باید دو تا شاخه ی گیره مو رو با استفاده از خط چشمتون مشکی کنید و بعد اون قسمتی که رنگی شده رو قبل از این که خط چشم خشک بشه چند ثانیه باید روی گوشه ای از چشم که برای خط چشم در نظر گرفتید فشار بدید ، حالا یه مثلث روی پلک شما ایجاد شده که میتونید با پر کردن اون خط چشمتون رو تکمیل کنید و بعد ادامه ی اون رو به دلخواه تا گوشه ی داخلی چشم بکشید.

ترفند قرینه کشیدن خط چشم

استفاده از شابلون های خط چشم کار شما رو مثل آب خوردن میکنه

خب هر جا که اسمی از آدم ها باشه بالاخره یه راهی برای آسون کردن کارها پیدا میشه و در همین راستا برای این که خط چشم هاتون رو راحت و بدون دردسر بکشید شابلون ها روانه ی بازار شدن که میتونید اون ها رو به شکل های دو عددی تهیه کنید و برای هر دو تا چشمتون ازشون استفاده کنید همچنین خودتون هم میتونید با استفاده از از یه ورق طلق برای خودتون شابلون طراحی کنید و به سادگی اون خط چشمی رو که در نظر دارید و همیشه بکشید.

ترفند قرینه کشیدن خط چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی