|

دستت نمیرسه به کابینت بالا همش لنگ شوهرتی؟ / ناراحت نباش با این ترفندا راحت ترین میشی

اگر شما هم به هنگاه برداشت ظرف و یا چیزی از کابینت های بالا دچار مشکل میشین، پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب زندگی کردن چالش های خاص خودش رو داره. یکسری چالش ها هستند که میون همه خونواده ها مشترکن و برخیشون هم به شکل اغلب هستند و یکسری از این مشکلات و چاه و چاله ها هم به شکل خاص مختص هر خونواده ای شکل میگیره. مثلا یکی از چالش هایی که در دسته اغلب ها قرار میگیره، اینه که معمولا اکثر خانوما تو آشپزخونه وقتی میخوان وسیله و یا ظروفی رو از کابینت های بالا بردارند، دستشون نمیرسه و مجبورن هر بار یه صندلی چهارپایه ای چیزی بزارن و با کمک اون به اونچه که میخوان دسترسی پیدا کنند.

دکوراسیون آشپزخانه

خب آشپزخونه قلب تپنده هر خونه ای محسوب میشه و بیشتر کارهای یک بانو در این فضا انجام میشه. از طرفی هم اینکه هی بخواد آقای خونه رو صدا کنه برای هر دو طرف اذیت کننده میشه که خب گاهی این موضوع اونقدری تکرار میشه که خسته کنندست.

آخه نمیشه هم از قسمتای بالای کابینت استفاده نکرد و شاید یه خونه ای اصلا کوچیک باشه و همش چهار تا دونه کابینت داشته باشه، نمیتونیم بگیم خب خانوم جان از اون بالایی ها استفاده نکن و اینجاست که باید به دنبال راه حلی دیگر گشت. اما راهکار چیه؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با یکسری ترفند جذاب آشنا بشیم.

Monty 1_2_ Shelf Unit

خب ترفند زدن اگر بنا به این باشه که سختی نداشته باشه و نیازی هم به ساختن و اضافه کردن نداشته باشه، که خب میشه همون چهارپایه و صندلی. اما اگر دلتون یه راه چاره میخواد که موقتی نباشه و نیازی هم به جا به جا کردن وسایلی مثل صندلی نداشته باشه، پس بهتره که از ایده های نو استفاده کنید و کمی به خودتون زحمت بدید.

کابینت آسانسوری بزن و خودتو راحت کن

قطعا تو همه کابینت ها نیازی نیست شما لوازم مورد نیاز ضروری رو قرار بدید و شاید تنها یک الی دو کابینت به این شکل باشه که دائما بخواین از داخلشون چیزی بردارید. پس بهتره که این کابینت ها رو مجهز به یه آسانسور کوچولوی کابینتی کنید. میگین چطوری؟

فقط کافیه تا قسمت پشتی این کابینت رو به صورت کشویی به سمت پایین و عمودی بسازید. اینجوری به راحتی میشه با پایین کشیدن کابینت جان، به اون وسیله ای که نیاز دارید برسید.

یه زیر کابینت بزن و دیگه چهارپایه نزار

از دیگر ترفند هایی که میشه زد و به این مشکل خاتمه داد، اینه که در قسمت زیرین کابینت مورد نظرتون و در پایین ترین قسمت کابینت پایینی کشویی رو تعبیه کنید که بتونه وزن شما رو تحمل کنه. البته این ترفند برای بانوانی که وزن زیادی دارند چندان قابل اجرا نیست اما برای بانوان با وزن متوسط راهکار خوبیه و با بیرون کشیدن کشو و بالا رفتن ازش به راحتی میتونید به کابینت های بالایی دسترسی پیدا کنید.

با کابینت های ریلی خودت نرو بالا، کابینت رو بیار پایین

کشو های ریلی به انواع مختلفی تقسیم میشن که بیشتر ما به سمت بیرون کشیده شدش رو دیدیم در حالی که اگر به یک کابینت ساز ماهر بسپرید، قطعا میتونه براتون یک کابینت ریلی که به سمت پایین بیاد طراحی کنه و مشکلی که شما رو به چالش کشیده تموم کنه.

base-pullout-1024x683

ScentAir_ The Secret Ingredient to a Home That Feels Like You!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی