|

کرم پودر مات شیگلم با پوشانندگی عالی رویای تویی که پوستت جوش داره / به قیمتش می ارزه؟

کرم پودر خوب و با کیفیت رویای پوست های چرب و جوش داره که میتونه زیباییشون رو برگردونه به سالها قبل، درست اون زمان که پوستی صاف داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب آرایش کردن واسه همه خانوما خوشاینده. حتی اگه عمل آرایش کردن هم برای برخی جالب نباشه، دیگه خوشگل شدن قطعا واسشون خوشاینده. پایه اصلی تمام آرایش ها کرم پودر هستش که با داشتن فرمولاسیون غلیظ، اما پوششی یکدست بر روی پوست صورت شما ایجاد خواهند کرد تا میکاپی زیبا بر روی اجرا کنید. البته که فراموش نکیند استفاده اصولی از کرم پودر ها اهمیت بسیار بالایی دارند چرا که اگر شما به اشتباه کرم پودر مناسب خود را انتخاب کنید و یا به اشتباه اون رو پخش کنید قطعا با نتیجه دلخواهی روبرو نخواهید شد و ممکنه که پوست صورت شما به شکل ناهموار و یا کیکی و نه چندان زیبا دیده بشه. کرم پودر مات شیگلم از دست کرم پودر های بسیار محبوبی محسوب میشه که جلوه ای مات، طبیعی و البته بی نظیر برای شما خواهد ساخت.

کمی بیشتر با کرم پودر شیگلم آشنا بشیم؛ به قیمتش می ارزه؟

شنیدین میگن هر چقدر پول بدی آش میخوری؟ کرم پودر شیگلم یکی از اون دست کرم پودرهایی هستش که تونست خیلی زود طرفداران خص خودش رو پیدا کنه. این برند با ارائه یک کیفیت مناسب و خوب به نسبت اونچه که به عنوان قیمت گذاری گذاشته ارزشمنده. 

کرم پودر شیگلم موندگاری بالایی داره چرا که هم ضد آبه و هم ضد تعریق، پس مناسب مهمانی ها و ساعات طولانی هستش.  از پیگمنت بالایی برخورداره و میتونه تو طول روز بدون هیچگونه تغیر رنگ و بافتنی روی پوست باقی بمونه که خب این واقعا ویژگی خیلی خوبیه. 

Untitled

حالا چرا بافتش انقدر یکنواخت و یکدسته؟

در واقع دلیل یکدستی و یکنواختی کرم پودر شیگلم داشتن ترکیبات آبرسانی هستش که هر کرم پودری نداره! در این کرم پودر از ترکیبات مسدود کنده منافذ استفاده ای نشده و اجازه نفس کشیدن به پوست میده و مسیر تنفسی پوست رو باز نگه داشته. کرم پودر مات شیگلم از پوست شما در برابر اشعه نا مفید فرابنفش نور خورشید محافظت داره اما اونچه که واضحه این که شما باید پیش از زدن کم گودر حتما از کرم ضد آفتاب مخصوص به خود استفاده نمایید.

از دیگر جذابیت های این کرم پودر میشه به این موضوع اشاره کرد همونطور که گفتیم پوشانندگیش سبکه و محافظت خوبی داره و پوست رو خفه نمیکنه، پس میتونه یه گزینه خوب باشه برای مهمانی ها و ورزش و استفاده حتی روزانه و مراسمات.

کرمپودر-3

کرم پودر شیگلم حاوی عصاره گل مروارید هستش که میتونه بعث تنظیم چربی پوست بشه. این کرم پودر جذاب دارای ترکیبات تسکین دهنده و ضد التهاب و ضد قرمزی التیام بخش پوست نیز هست و حتی میتونه اونهارو کمم بکنه.

کرم پودر شیگلم به درد کدوم پوست صورت میخوره؟

در اینجا باید بگیم خانومایی که پگوست چرب و مختلطی دارن و به دنبال یه کرم پودر درست حسابی خفن میگردن، بهتره که این برند رو از دست ندن چرا که در مرحله اول بافت بسیار سبک و نرمی داره. دوم اینکه خیلی راحت روی پو.ست من و شما پخش میشه و به هیچ عنوان باعث سنگین شدن پوست و ایجاد جوش نخواهد شد. خیلی خوبه نه ؟

IMG_1671

فراموش نکنید این کرم پودر کاور بالایی داره و دقیقا به مااند بک فیلتر صاف کننده بر روی پوسن عمل میکنه. راحت تر بگیم که پوست رو شبیه به اینه میکمنه!

از موندگاری این کرم پودر شیگلم نگیم که فوق العادست و میونه شما رو ساعتها خوشگل و بدون ذره ای تغییر نگه داره.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی