|

جدیدترین کمد دیواری های مدرن / چه نشستی که این مدلا بس خفنن میگی برم توشون زندگی کنم!

در این مقاله در خصوص کمد دیواری مدرن صحبت کردیم و از انواع اون براتون نمونه هایی گذاشتیم تا بیشتر در جریان مد بازار قرار بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برخورداری از یه دیزاین مناسب میتونه یکی از هدف های بزرگ برای افراد باشه چون بالاخره دیگه اون زمانی که هر کسی هر جور که دلش میخواست خونش رو میچید و بعد ادعای با سلیقه بودن میکرد گذشته و این روزا دیگه نمیشه هر دمبیلی دکور چید و انتظار داشت که در انتها و نتیجه همه از دکورمون تعریف کنن و برای این منظور لازمه که شما جزئی ترین مسائل رو بدونید  مثلا اصول چیدمان به سبک مدرن رو بدونید و این رو در نظر بگیرید که آیا به خونه و دکوراسیون شما این مدل از چیدمان میاد یا نه و در صورتی که میومد بدون لحظه ای درنگ اقدام به عوض کردن اون کنید چون بالاخره تغییر در دکوراسیون هر از گاهی لازم هست و حتی با وجود این که وسیله ی نویی نخریده باشید هم میتونید با جابجایی وسیله های موجود هم یه تنوعی ایجاد کنید.

البته که در این جابه جایی ها هم به ریزترین نکات باید دقت کنید مثلا حتی چیدمان گیاهان آپارتمانی که دارید رو هم مهم بدونید چون با انتخاب نادرست اون ها برای فضاهای مختلف خونتون باعث بد به نظر رسیدن محیط میشید بنابراین دیگه کاملا واضح شد که برای رسیدن به دکوراسیون رویایی و خاص باید از ریز تا درشت، از جزئیات تا کلیات رو مورد بررسی قرار بدید تا در انتها به اون چیزی که میخواهید برسید و تعریف و تمجیدهایی که بابت سلیقه ی خوبتون نثارتون میشه رو پذیرا باشید. حالا در مقاله ی امروز و برای این که شما اطلاعات خودتون رو افزایش بدید میخواهیم در خصوص کمد دیواری مدرن براتون صحبت کنیم که میتونید مدل های جدید اون رو مشاهده کنید و در صورتی که دلتون یه تغییر برای کمد دیواری خونتون خواست به سراغشون برید، پس با ما همراه باشید.

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن با قدیمی چه فرقی داره؟

کمد دیواری های مدرن در مقایسه با کمد دیواری های کلاسیک و قدیمی دارای ظاهر ساده تری هستن و در اون ها از برش و طرح خاصی استفاده نمیشه. با این حساب هر چقدر که کم شما دارای تنوع رنگ کمتری باشه و توی ساخت اون از طرح های هندسی کمتری استفاده شده باشه  کمد شما به سبک مدرن نزدیک خواهد بود. به طور کلی هر چیزی که این روزا اسم مدرن رو با خودش یدک میکشه ساده و شیک بودن رو به عنوان دو ویژگی بسیار مهم با خودش داره یعنی امکان نداره در دکورهای مدر این روزا شما آثاری از وسیله های عتیقه و مجسمه های طلایی و اینطوری ببینید بلکه بیشتر متوجه وجود رنگ های کمتر و حتی خنثی، شمایل ساده و... خواهید بود.

این رو هم در مورد کمد دیواری ذکر کنیم که توی طرح های قدیمی اون ها بیشتر اوقات از دو یا چندتا رنگ استفاده میشد و گفتیم که کمد دیواری های مدرن تنوع رنگ ندارن و اصلا تک رنگ هستید بنابراین در صورتی که میخواهید کمد دیواریتون رو به مدرن تغییر بدید حتما به این منوضوع دقت کنید. نکته ی دیگه هم در خصوص تفاوت این دو در این هست که ام دی اف کمد دیواری های کلاسیک طرحدار انتخاب میشدن در حالی که این روزا برای کمد دیواری های جدید از ام دف های براق یا مات کاملا ساده استفاده میشه.

حالا در ادامه بریم برای دیدن انواع کم دیواری مدرن.

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن با درب ریلی

این روزا ای این کمد دیواری در اکثر خونه ها داره استفاده میشه که بخش اصلی اون به کمد ها و قفسه های کوچک تر تقسیم بندی میشه و شما میتونید به راحتی هر وسیله ای رو با توجه به اندازه ی ایون در این بخش ها قرار بدید. یکی از خوبی هایی که این مدل از کمد دیواری داره این هست جا نمیگیره چون ممکنه به علت کم و کوچک بودن فضای اتاق و بودن آیتم هایی مثل تخت باز و بسته کردن در کمد خودش یه معضل باشه و خب جایی برای اون نباشه ولی کمد دیواری ریلی میتونه این مشکل رو به راحتی هر چه تمام تر حل کنه و به شما این امکان رو که از فضای خودتون به بهترین شکل ممکن استفاده کنید رو بده. 

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن با درب لولایی

یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین طرح ها برای ساخت کمد دیواری استفاده از درهای لولایی هست که تقریبا از گذشته تا به امروز در خونه های زیادی به چشمتون خورده، از بهترین مزیت های این کمدها میشه به امکان استفاده از همه ی فضای کمد به شکل یکجا اشاره کرد به این صورت که شما با باز کردن همه درها قادر به دسترسی به همه ی قسمت های کمد هستید و مثل کمد ریلی که یه در باز میشه در بعدی بسته میشه نیست. همچنین این مدل از کمدها فضای داخلی کمد در عمق رو کمتر اشغال میکنن که برای فضاهایی با محدودیت متراژ میتونن بسیار گزینه ی خوبی باشن.

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن

کمد مدرن با درب آکاردئونی

یکی از قیمت مناسب ترین کمدهای دیواری که این روزا توی بازار به چشمتون خواهد خورد کمد دیواری هایی هستن که در اون ها از چند پنل ساخته شده که مثل ساز آکاردئون بهم وصل و پیچیده میشن و در امتداد به قفسه ای که در قسمت بالایی دهانه نصب شده قرار میگیرن. در این مدل از کمد ها از پی وی سی و یا وینیل ساخته میشه و شما حتی میتونید نمونه های شیشه ای اون ها رو هم پیدا کنید. مکانیزم این مدل درها هم اینطوره که درها و یا همون پنل ها به شکل تاشو روی هم قرار میگیرن و یه طرف کمد جمع میشن.

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی