|

پاسماوری میتونه یه تنه قیافه کابینت رو عوض کنه / ولی نه هر مدلش! سرامیکی چقدر شیکه

اگر تو هم دلت یه چیدمان خوشگل و نو واسه رو کابینت میخواد، پس حتما پاسماوری تو عوض کن و مدرنشو بخر تا یه حال اساسی به آشپزخونت داده باشی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آشپزخونه قلب هر خونه ای هستش که اگه یه جای کارش بلنگه کل زندگی میلنگه! میگید نه؟ فرض کنید که لوله ظرفشویی خراب بشه، اونوقت چی میشه؟ احتمال باید کلا از ماشین ظرفشویی استفاده و اگر هم نداشته باشید داخل روشوی ظرف ها رو بشویید. پس لنگید نه؟ اگه گاز نباشه یا طوریش بشه هم که دیگه اصلا نگم برات چقدر مکافات داره و زندگی چه لطمه ای میخوره که تازه اینها مثال های بارز بودند و بی شک مشکلات دیگه ای هم پیش میاد. پس میرسیم به حرف اولمون که آشپزخونه قلب خونست!

اما بیاین کمی ریز بین تر بشیم و بریم سراغ لوازمی که تو آشپزخونه مورد استفاده قرار میگیره. بی شک یکسری از اونها ضروری هستن و یکسری هم نیمه ضروری که باید بگیم مثلا پاسماوری از دست لوازم به شدت مورد نیاز تو هر آشپزخونه ای محسوب میشه که اگه نباشه خیلی چاشنی ها و مواد غذایی بی در کجا میمونن. در واقع پاسماوری همون جای قند، شکر، چای ، ادویه، حبوبات و غیره هستش که دسترسی شما رو به این مواد غذایی راحت میکنه و یه نظم چشمگیر و خوشگل به فضای آشپزخونه شما هدیه میده.

آخه میدونید که چنین لوازمی تنها کاربردی نیستند و دیگه این روزا اونقدری خوشگل شدن و قیافه های دلبرانه گرفتن که میشه ازشون به عنوان دکوری آشپزخونه هم استفاده کرد.

53d42865-53e5-4cc5-b9a6-6bcf51beefb5

حالا اصلا داخل پاسماوری چیا میشه ریخت؟

البته که نوع کاربرد پاسماوری اختیاریه و اینجوری نیست که بگیم حتما باید فلان چیز ها درش قرار بگیره و ای روزا می بینیم که تو اینستاگرام خانومای بلاگر میان یه تزیینات خوشگل میکنن و مثلا تو پاسماوری های دلبرشون یکسری خوراکی های رنگی و لاکچری مثل شکلات یا قهوه و ماکارونی رنگی و خوراکی های فسقلی جذاب میریزند. شما خانوم با سلیقه هم میتونید با این روش هم یه جلوه ناز و رنگی به آشپزخونتون ببخشید و هم اینکه هنجاره قند و شکر رو بشکونید.

ست-پاسماوری-طرح-ترک-min

سایز های ظروف پاسماوری معمولا متفاوت هستند و شما با توجه به اونچه که نیاز دارید خرید می کنید  بعد هم با توجه به سایز مواد غذایی که بزرگ و کوچیک و متوسط هستند، خوراکی ها رو پخش می کنید. میشه که داخل پاسماوری قند، شکر، چای و دمنوش بریزید یا به عنوان جای ادویه، سبزیجات خشک، حبوبات، جای آجیل و غیره استفاده نمایید.

انواع دمنوش هم جذابه ها.

پاسماوری-نو-عروس-min

فرق بین بانکه و پاسماوری چیه؟

خب یکسری به پاسماوری میشناسن و یکسری به بانکه! که ما هم در جواب باید بگیم در واقع هر دوتاشون یه کارایی دارن و هر دو هم ظروف نگهدارنده ای هستند که درپوش دارن و میتونن خیلی مستحکم مواد غذایی خشک رو تو خودشون نگه دارند. اما مجموعه چند بانکه تو سایزبندی های مختلف به ست پاسماوری جهیزیه معروفه و همونطور که اشاره کردیم قابلیت استفاده های مختلفی داره.

photo_2022-07-07_10-44-04

pas6

جنس پاسماوری چی باشه خوبه؟

خب با توجه به اینکه دیگه همه چی متنوع شده و شما هر چی بخواین ازش هزار مدل وجود داره، پاسماوری ها نیز اینچنین هستند. مثلا خیلی از خانوما دلشون میخواد از پاسماوری و بانکه های شیک و فانتزی استفاده کنن و برخی هم به دنبال پاسماوری هایی هستند که فقط مواد غذایی رو داخلش بریزند و داخل کابینت قرار بدن. در هر صورت جای نگکرانی نیست شما میتونید با توجه به اینکه مثلا تازه عروس هستید، یا دلتون یه خونه مدرن امروزی میخواد و شاید هم رنگی پسند هستید و غیره، از پاسماوری های متفاوت استفاده نمایید.

این سلیقه شماست که انتخاب میکنه چی رو بخره! پاسماوری سرامیکی، شیشه ای، فلزی، چوبی، شیشه ترک دار، مسی، استیل، پلاستیکی یا ترکیبی مثل ترکیب چوب و سرامیک یا شیشه و فلز، شیشه و چوب تنها بخشی از مدل های موجود در بازار می باشند.

۲۰۲۲۰۶۱۶_۰۳۲۱۰۵

ep7OtNStnNrMAeIwGku3XQewCPVFAUtyWn1Tvun9ev4EX8ejFK.jpg_512X512X70

61ygxGprRHL33

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی