|

خیلی به زرد علاقه دارم میخوام حتی تو دیزاین خونمم باشه / این وسیله ها زرد رو میطلبن

اگر دلتون یه تنوع و تحول درست حسابی تو دکور خونه میخواد که نمیدونید چجوری بهش برسین، پس حتما با این مطلب همراه بشید که واقعا جالبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این دنیا پر از رنگه و همه چیز رنگ دار هستند. اصلا مگه میشه چیزی بی رنگ باشه ما بینیمش؟ خیر! اما از دست مواردی که رنگ توشون اهمیت بسیار بالایی داره. دنیای مد و فشن و همینطور دنیای دکوراسیون ها هستند. دکور و دیزاین از رنگ ها و اجزا تشکیل شدن و با توجه به سلیقه و اصول پیش میرن. رنگ های اصلی و فرعی دارد که خب رنگ زرد مّن جمله رنگ های اصلی و البته جیغ در چرخه رنگ ها به حساب میاد. اگه زرد تو یه دکور استفاده به در واقع ما رو یاد گرما و نور خورشید میندازه و علاوه بر درخشندگی و روشنایی که فضا میبخشه، کمک میکنه تا ما بتونیم رنگ های متنوع و جذابی رو باهاش ست و ترکیب کنی، اونم به راحتی!

1qoqm1qkg1qoool1hs

اصلا چه رنگایی با زرد دقیقا مکمل هستن و ست میشن؟

بهتره قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب باید بفهمیم که مکمل های زرد چه رنگ هایی هستند. در واقع تو چرخه رنگ ها اون دست از رنگ هایی که مقابل هم قرار میگیرن میشن مکمل همدیگه. در این چرخه خب رنگ های آبی و بنفش روبروی زرد هستند، پس بهترین مکمل ها برای زرد میتونن باشن.

چرا که در قسمت سردتر طیف رنگ قرار میگیرن و تضاد مستقیمی با سایه‌ های بسیار روشن و گرم زرد ایجاد می کنند!

ترکیب-رنگ-زرد-در-دکوراسیون-7

ترکیب رنگ زرد و قرمز تو دکوراسیون داخلی 

ترکیب این دو رنگ از دست مخلوط های جذابی به حساب میاد که خیلی هم شهرت دارن. این ترکیب برای جاهایی که میخوان چشم نواز باشن استفاده میشن. 

از خوبی های این ترکیب اینه که یه انرژی هیجان انگیزی رو همراه با حس مدرن بودن به فضا القا میکنه و در عین حال دنج بودن رو به اتاقتون تقدیم میکنه. 

در واقع بهتره که از رنگ رنگ های زرد و قرمز برای جزئیات در دکور منزل استفاده کنید نه کلیت خیلی حجیم کل فضا. مثلا اگر مبلمانی به رنگ قرمز یا زرشکی دارین سعی کنید که از کوسن یا شال مبل زرد رنگ کمک بگیرید. یا مثلا اگه دیواری به رنگ زرد هستش تو اتاق، از تخت یا مبل قرمز براش استفاده می کنید.

Untitled

زیبایی دکوراسیون با ترکیب رنگهای بنفش و زرد

همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم رنگ بنفش مکمل رنگ زرد محسوب میشه، به خصوص اینکه از اونها در دکوراسیون خونه هم استفاده بشه که دیگه چه بهتر و جذابتر! در واقع وقتی این دو رنگ کنار هم قرار میگیرن سعی میکنن تا بهترین نسخه خودشون رو نشون بدن  به رخ بکشن.

اما از طرفی هم زرد و بنفش هر دو سنگین هستند و اگر دلتون میخواد این سنگینی در فضا رو متعادل تر کنید، پس بیاین از یه رنگ سوم کمک بگیرید اما این بار خنثی. به طور مثال رنگ های یاسی و یا لیمویی ملایم میتونن یه کنتراست و نمای خیلی ظریفی ایجاد کنند.

Untitled

چجوری میشه زرد رو با آبی ترکیب کرد و خوشگل شد؟

آبی و زرد دو تا رنگ محبوب تو هر خونه ای به شمار میان که هم میتونن به صورت مستقل و هم به شکل ترکیبی زیبایی رو به فض هدیه بدن.

رنگ آبی میتونه محیط رو به شدت آروم کنه و به خونه آرامش میبخشه. اما خب از طرفی هم زرد میتونه سرزندگی رو تو محیط پخش کنه که با مخلوط این دو رنگ شما خونتون رو یه نقطه امن و آروم اما در عین حال شاداب و زنده کرده اید.

خب هر رنگی یه طیف داره که درش انواع و اقسامی از اون رنگ رو می بینیم. زرد و آبی هم طیف گسترده ای دارند که شما میتونید با خیال راحت هر کد رنگی که از این دو رنگ دلتون خواست رو برداشته و در چیدمان خونه و دیوار و مبلمان و فرض و حتی پرده استفاده کنید.

منزل-زرد-و-آبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی