|

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه / قول میدم حداقل از دوتا از اینا خوشت میاد چون عالین

در این مقاله چند نمونه از جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه رو بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها انتخاب بهتری برای این فرش داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که خونشون توی فامیل تک باشه حالا چه از لحاظ لوکیشن و چه از لحاظ دکور که خب لوکیشن رو میشه سخت عوض کرد چون پول خیلی درشتی میخواد ولی خب دکور رو میشه راحت تر از از اون سر وسامون داد و شما هم در صورتی که مستاجر هستید اصلا نباید به امید این بشینید که یه روزی صاحبخونه شدید تازه به سر و وضع داخل خونه برسید چون بالاخره زندگی یعنی در لحظه زندگی کردن و شما باید برای دقایقی که توی خونه سپری میکنید ارزش قائل باشید و با دکوراسیون و دیزاین مناسب برای خونتون اون رو به یه مکان امن برای گذران وقتتون تبدیل کنید مثلا ترکیب رنگ ها رو ر اون رعایت کنید چه در آیتم های کوچک مثل یه گلدون و چه در آیتم های بزرگ مثل فرش که در مقالات قبلیمون در خصوص این که فرش چه رنگی بخریم براتون صحبت کردیم.

حالا تو این مقاله هم میخواهیم در خصوص جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه براتون صحبت کنیم چرا که این فرش بسیار اهمیت بالایی داره و در صورتی که شما در انتخاب اون دقت بالایی به خرج ندید فضای آشپزخانه رو به کلی بهم میریزد و اون رو از ریخت و قیافه میندازید چون این فرش باید با آیتم های زیادی تو.ی آشپزخانه ست باشه و جور دربیاد از کابینت ها بگیر تا حتی رنگ شیرآلات موجود و در کل باید یه هارمونی فوق العاده و زیبا در این بین برقرار بشه که با هر بار دیدن اون چشماتون از دیدن این همه زیبایی برق بزنه. پس دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم برای دیدن جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه و دونستن نکات بیشتر در رابطه با اون.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

انتخاب طرح و رنگ برای خرید جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

اولین نکته ای که باید به اون توجه کرد این هست که تقریبا همه ی اعضای خونواده از آشپزخانه استفاده میکنن بابراین خیلی خوب میشه که برای انتخاب طرح و رنگ مناسب نظر همه ی اعضای خونواده رو بدونید و بعد اقدام به انتخاب و خرید کنید. از طرف دیگه هم شما باید ویژگی های آشپزخانه رو در نظر بگیرید مثل رنگ یخچال و لباسشویی، گاز، شدت آلودگی و... و خب باید حتی به این موضوع که چه مقدار از آشپزخانه استفاده میکنید هم توجه کنید مثلا در صورتی که از اون خونواده ها نیستید که بیشتر از بیرون غذا سفارش بدید و بیشتر خودتون آشپزی میکنید باید در انتخاب طرح و رنگ دقت بیشتری به خرج بدید.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

چرا گروه دوم توجه بیشتری داشته باشه؟

چون در صورتی که از گروه اول هستید میتونید برای فرش آشپزخانه به سراغ رنگ های روشن برید چون استفاده ی زیادی از این فضا ندارید و امکان کثیفی فرش اون هم بسیار کمه ولی در صورتی که از گروه دوم هستید و خب بیشتر آشپزی میکنید و واضح هست که فرشتون هم بیشتر در معرض آلودگی قرار داره که در این صورت بهتره که به سراغ فرش های رنگ روشن نرید و اونایی که رنگ چرک تاب تر و طرح شلوغ تری دارن رو در اولویت انتخاب خودتون قرار بدید.

در کل اون فرش هایی رو که خیلی روشن و حتی خیلی تیره هستن رو برای این فضا به شما توصیه نمیکنیم و خب تکلیف روشن ها که مشخصه و حالا شاید براتون سوال پیش بیاد چرا خیلی تیره ها هم توصیه نمیشه که باید بگیم ممکن هست پودرهایی مثل نمک و آرد و لکه های روشن مثل لکه ی ماست روی این مدل از فرش ها زیاد از حد خودنمایی کنن. از این رو توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ رنگ های نسکافه ای پررنگ، دودی و رنگ هایی از طیف قهوه ای هست طرح رو هم بهتره با توجه به شلوغی آشپزخانه انتخاب کنید یعنی در صورتی که محیط خلوته یه فرش با طرح شلوغ و در صورتی که محیط شلوغه یه فرش با طرح خلوت انتخاب کنید.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

انتخاب اندازه و ابعاد جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

یه نکته ی مهم دیگه ای که باید موقع خرید فرش برای آشپزخانه به اون توجه کنید اندازه ی این فرش هست که موقع تصمیم گیری در مورد اون ملاک شما نباید متراژ کلی آشپزخانه باشه بلکه در این بین شما باید فضای خالی که بین وسایل آشپزخانه و کابینت ها وجود داره رو هم در اندازه بگیرید چون نباید فرش شما زیر وسایل این فضا که اغلب سنگین هم هستن قرار بگیره چون در این صورت فرشتون آسیب میبینه و در آووردن اون برای هر بازر شستشو کار سختی خواهد بود و حتی طرحش هم شاید اونقدرا به چشم نیابد بنابراین مرکز آشپزخانه رو بدون وجود این وسایل و رعایت فاصله ی کابینت ها و فرش برای قرار دادن فرش در نظر بگیرید که در این صورت اندازه ی مناسب اون مشخص میشه.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی