|

هر خونه ای پا میذاری آشپزخونه ها شدن شکل هم / تو سلیقه کن کابینت انزو بزن واقعا شیک

اگر شما هم قصد خرید کابینت رو دارید اما نمیدونید کدوم سبک از کابینت جزو محبوب تریناست، پس به پیشنهاد ما فکر کنید و کابینت انزو رو بزنید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما میدونیم که آشپزخونه قلب تپند خونست. چرا که همه از نظر زیبایی میتونه تو نمای خونه تاثیر گذار باشه و هم اینکه به لجتظ کاربردی به شدت تاثیر گذاره و اینجوری که حتی اگه یکی از لوازمش خراب بشه کلی خونه زندگی رو عقب میندازه چه برسه به مشکلات دیگه! اما این قلب جان از چه عناصری تشکیل شده؟ قطعا اگه کابینت ها نباشن دیگه آشپزخونه هیچ گونه مفهومی از آشپزخونه رو نداره و حتی اگه گاز و یخچال و سینکشم به جا بشه باز اگه کابینت ها تکمیل نباشن انگاری یه اتاق رو گاز گذاشتی و تموم! 

کابینت ها انواع مختلفی دارند که بسته به سلیقه و بودجه و البته ابعاد فضای شما انتخاب میشن. یکی از انواع مدل کابینت ها سبک کابینت انزو هستش که مورد توجه و محبوب دل خیلی از خونواده هاست. البته که این کابینت هم مزایا و معایب خودش رو داره اما اونچه که مشخصه اینه که کابینت های انزو میتونن باب سلیقه خیلی از سبک آشپزخونه ها باشن و خیلی راحت خودشون رو با اون خونه وفق بدن.

کابینت سبک انزو

کابینت انزو چه مدلیه اصلا؟ چرا انقدر سنگینه؟!

کابینت های طرح انزو در واقع یه محصول ایتالیایی هستش Zentique نام برند این شرکت می باشد. پس اگه در کشور ما محصولی با این اسن فروخته میشه متعلق به شرکت انزو هستش. این سبک از کابینت ها تو دساه بندی نئوکلاسیک ها هستش و قیافه ای شبیه به اونها داره. البه که انزو یه تلفیق از کابینت ممبران و کابینت های گلاس نیز می باشد که با ضخامت 25 میلی متر طراحی و تولید میشه. این در حالیست که کابینت های معمولی و امروزی چیزی حدود 16 میلی متر می باشند. 

حالا دلیل این ضخامت بیشتر چیه؟ ضخامت بیشتر کابینت انزو (پولیشی) به خاطر عمق زیاد حکاکی ها و ابزارهایی هستش که به وسیله دستگاه سی ان سی انجام میشه.

سنگینی وزن درب های کابینت انزو باعث میشه تا از یراق آلات بلوم و فانتونی درش استفاده بشه که تحمل وزن بیشتری هم دارند.

کابینت سبک انزو

چرا هر شرکتی نمیتونه کابینت انزو رو بسازه؟!

کابینت انزو خیلی زود تونست خودش رو تو دل افراد جا کنه اما اونچه که مشخصه اینه هر شرکتی قادر به ساخت این سبک از کابینت نیست چرا که کابینت های انزو نیازمند ماشین آلات پیشرفته و گرونی هستند که یه محیط ایزوله کارگاهی به جهت رنگ آمیزی هم نیاز دارند.

کابینت سبک انزو

کدوم رنگ از کابینت های انزو محبوب ترینه؟

- این سبک از کابینت ها به رنگ پلی اورتان هستند که خب مقاومت بالایی هم در برابر نور آفتاب دارند. رنگ پلی اورتان نسبت به پولیشی کم قیمت تره اما شفافیت کمتری هم به نسبت گولیشی داره.

- از طرفی هم کابینت انزو به رنگ پلی استر هم قیمت پایین تری نسبت به رنگ پولیشی و پلی اورتان داره که خب همه اینها بستگی به انتخاب و بودجه شما داره. از بدی های این سبک رنگ اینه که به مرور  زمان و تحت تاثیر عواملی مثل نور خورشید و روبت میتونه تغییر رنگ بده!

کابینت سبک انزو

- خب متوجه شدیم که رنگ پولیشی برای کابین های انزو گرون ترین رنگ هستش که دلیلش هم کیفیت بالا در رنگ و شفافیت و درخشندگی می باشد. در واقع میتونیم کابینت پولیشی باید یه سبک تلفیقی از هایگلاس و ممبران دونست چرا که درخشندگی و خوشگلیه هایگلاس رو در کنار حکاکی های جذاب سبک ممبران به نمایش میزاره. محبوب ترین رنگ کابینت میون مشتریان همین رنگ پولیشی هستش.

کابینت سبک انزو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی