|

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم؟ / اینجوری میتونی قرمزی و تورم بعدش رو هم از بین ببری

در این مقاله به جواب این سوال که چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم پرداختیم که میتونه برای جلوگیری از این موضوع حسابی براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا بودن این روزا اصلا کار سختی نیست بلکه خیلی هم آسون شده چون دیگه مثل قدیم خیلی ها تو بی خبری این موضوع نیستن که چی مده و چطور یه استایل و ظاهر زیبا میشه ساخت که این موضوع به علت منابع دردسترس و فراوان هست مثلا در حال حاضر که شما دارید این مقاله رو مطالعه میکنید یه جورایی برای زیباتر شدن خودتون قدم برداشتید که نهایتا هم پنج دقیقه وقتتون رو بگیره! پس مقالات ما رو دنبال کنید تا هر روز زیباتر از دیروز باشید و البته از ترندها، مدها و البته این که چطور استایل کنید باخبر بشید مثلا بدونید این روزا بهترین عطرهای مناسب زنان برای عید که تو راهه چیا هستن.

پس مهمه که شما برا خاص تر به نظر رسیدن از هر چیزی که مد شده مطلع باشید حالا لزوما لازم نیست که دنبالشون کنید ولی باید در این بین بهترین اون ها رو گلچین کنید مثلا از بین کفش های پاشنه بلند ترند به دنبال اونی باشید که بیشتر چشمتون رو گرفته و شما باهاش احساس راحتی بیشتری دارید و البته به نظرتون بیشتر با استایل ها و لباس هایی که دارید همخونی داره و میاد تا اینجوری هم شیک باشید هم مدرن و امروزی. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که در خصوص جواب اینه که چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم؟ مشکلی که شاید اکثر خانوم ها دارن و باهاش دست و پنجه نرم میکنن حالا در ادامه میخواهیم راجبه کارهایی که بعد از بند انداختن انجام دادن اون ها باعث جلوگیری از جوش زدن میشه براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم؟ از خنک کننده ها استفاده کنید

برای این که از جوش زدن بعد از بند انداختن جلوگیری کنید میتونید بعد از این که بند انداختن صورتتون به اتمام رسید پوست خودتون رو خنک کنید و با کاهش التهاب از جوش زدن جلوگیری کنید. انجام دادن این کار موجب بسته شدن منافذ پوستی شما میشه که این موضوع باعث میشه که جوش نزنید. پس برای این منظور از یه دونه خیار استفاده کنید و اون رو رنده کنید و بعد از اصلاح کردن اون رو روی پوستتون بذارید تا خنکی خیار پوستتون رو تسکین داده و آروم کنه و احتمال جوش زدنتون رو به صفر برسونه.

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم؟ از روغن درخت چای استفاده کنید

روغن درخت چای رو میشه یکی از بهترین موادی دونست که توی پیشگیری و درمان جوش چه بعد از اصلاح و چه در حالت عادی موثر هست و میتونه نقش مهمی داشته باشه و خوبی که داره هم اینه که برای خیلی از پوست ها میشه از اون استفاده کرد. برای استفاده از این روغن بعد از اصلاح کافیه که یه مقدار از اون رو روی پوست خودتون بمالید و برای بیست دقیقه اون رو روی پوست ماساژ بدید و بعد از گذشت این مدت زمان پوستتون رو با آب ولرم بشورید و خشک کنید.

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم؟ از عسل استفاده کنید

عسل رو میشه محصولی دونست که از خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی برخورداره و به همین علت میتونه مانع از جوش زدن شما بعد از اصلاح و بند انداختن بشه. برای استفاده از اون برای این منظور کافیه که یه مقدار عسل رو با چندین قطره آبلیموی تازه ترکیب کرده و روی پوستتون بمالید و بعد از گذشت چند دقیقه که تاثیر خودش رو گذاشت اون رو بشورید. شاید براتون جالب باشه که بدونید استفاده از این ماده توی روشن شدن پوست شما هم نقش مهم و بسزایی داره.

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم؟ از آلوئه ورا استفاده کنید

آلوئه ورا رو میشه از گیاهانی دونست که دارای فواید خاص و ویژه ای برای پوست هست که به پیشگیری از جوش زدن و حتی درمان اون بعد از اصلاح میتونه کمک بسیاری کنه. برای استفاده از اون برای این منظور کافیه که بعد از این که اصلاح به اتمام رسید یه برگ آلوئه ورا رو با چاقو نصف کرده و ماده ی داخل اون رو به پوستتون بزنید و اجازه بدید که برای چندین ساعت رو پوستتون باقی بمونه. آلوئه ورا همچنین به بهبود ضایعات پوستی و هر گونه التهاب هم کمک میکنه.

چگونه بند بندازیم که جوش نزنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی