|

آموزش تصویری کانتور انواع بینی / اینجوری دماغ میدی بینی تحویل میگیری مثل هالیوودی ها

در این مقاله در خصوص نحوه ی کانتور انواع بینی براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده فرم بینیتون رو اصلاح کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا شدن این روزا بسیار کار راحتی شده و هر کسی میتونه به سراغش بره و جالبیش هم اینه که دستتون برای رسیدن به این هدف بسته نیست و راه های مختلفی جلوی روتون هست مثلا یه عده برای زیبایی میرن به سراغ عمل های زیبایی و تزریق ژل و فیلر و امثالهم که خب یه مقدار ریسکیه مثلا در صورتی که شما تزریق ژل و اینجور چیزا رو پیش دکتر خوبی انجام ندید و یا یه درصد خطا میتونه براتون نکروز به وجود بیاره بنابراین چه کاریه مثلا در صورتی که گونه ی برجسته میخواهید چرا از آرایش برای برجسته شدن گونه استفاده نمیکنید و میرید به سراغ تزریق و این کارها البته که تزریق دائمیه ولی خب آرایش به شستن بنده!

ولی خب آرایش بی خطره و حتی هزینه ی کمتری براتون در برداره به شرطی که بدونید با توجه به ویژگی های ظاهری و پوستتون به سراغ چه لوازمی برید مثلا در صورتی که پوست چرب دارید باید به سراغ بهترین کانسیلرها برای پوست چرب برید و از اون ها برای خوشگلاسیون خودتون استفاده کنید چون در غیر این صورت و با انتخاب اشتباه احتمالا آرایشتون بهم بریزه و اونقدرا که باید و شاید نتونید زیبا ظاهر بشید و یا مثلا در صورتی که رنگ پوستتون گندمی هست باید بدونید که چه رنگ رژهایی بهتون میاد تا با استفاده از اون ها زیبایی چهره تون رو افزایش بدید، پس شناخت ویژگی های ظاهریتون خیلی مهمه. حالا در راستای آرایش کردن و مخالف عمل بودن میخواهیم در خصوص کانتور انواع بینی براتون صحبت کنیم که میتونید با استفاده از اون بینی های بزرگ رو کوچک و هالیوودی کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کانتور انواع بینی

وسایل لازم برای کانتور

  • براش مخصوص کانتور بینی برای ایجاد کردن خطوط و سایه های روشن و تیره
  • براش بلندر یا پد آرایشی برای ترکیب کردن هایلایت و کانتور
  • پودر کانتور که میشه در صورت نبودش هم از سایه های بدون اکلیل استفاده کرد
  • هایلایتر

نکات مهم در کانتور بینی که باید بدونید

دقت کنید که برای کانتورینگ بینیتون باید یه کانتور که سه الی چهار درجه تیره تر از تناژ پوست خودتون هست انتخاب کنید و بهتره که به سراغ سایه هایی با تناژ سرد برید. 

درجه ی تیرگی کانتور رو خیلی زیاد نکنید چون در این صورت مصنوعی و غیر طبیعی دیده میشید.

در صورتی که توی کانتور مبتدی هستید بهتره که از کانتورهای کرمی به جای پودری استفاده کنید.

کانتور انواع بینی

کانتور بینی گوشتی

توی کانتورینگ بینی های گوشتی شما نیاز دارید که از عمق پایه و یا دو طرف بینیتون کم کنید و به جاش تیغه ی بینی رو برجسته تر کنید که برای این منظور باید علاوه بر این که دو طرف بینی و پایین نوک اون رو کانتور میکنید خطوط استخون بینی رو هم بهم نزدیک تر جلوه بدید. در صورتی که مایل بودید ارتفاع بینیتون رو بیشتر کنید لازم هست که خط های کانتور و هایلایت رو تا پل بینی ادامه بدید در غیر این صورت هم از نیمه ی های بینیتون شروع به کانتور کنید.

کانتور انواع بینی

کانتور بینی پهن

میشه گفت که کانتور بینی پهن هم تقریبا شبیه به کانتور بینی گوشتیه اما با این تفاوت که توی بینی پهن پایین نوک بینی رو کانتور نمیکنن و تمرکز اصلی توی این مدل نزدیک تر کردن خطوط استخون بینی هست و همچنین علاوه بر این که دو طرف بینی رو کانتور میکنید باید از یه مقدار هایلایت هم توی ناحیه ی کنار بینی استفاده کنید.

کانتور انواع بینی

کانتور بینی قوز دار

کانتور کردن بینی هایی که قوز دار هستن بسیار راحته و شما برای این منظور نیاز دارید به به دو تا نکته توجه کنید و کار رو شروع کنید؛ در اصل شما باید ناحیه ای که برـآمده هست رو با کانتو بپوشونید و از عمق اون کم کنید و همچنین میتونید با هایلایت کردن نوک بینیتون کمی به اون حالت سر بالا بدید.

کانتور انواع بینی

کانتور بینی های کوچک

توی بینی های کوچک هستن شما باید تلاشتون برای این باشه که ویژگی های بینی رو برجسته تر کنید به این صورت که برای بلندتر نشون دادن ارتفاع بینی هایلایت رو از نوک تا پل بینی بکشید، برای پهن نشون دادن اون فاصله ی خطوط استخون بینی رو بیشتر کرده و کانتورها رو با فاصله ی بیشتری بکشید و با توجه به فرم بینی هم میتونید اطراف اون رو هایلایت کنید.

کانتور انواع بینی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی