|

بهترین کرم پودر های ارزان / کیفیت رو قورت دادن یه لیوان آبم روش! خوشگلی با پوست صاف

اگر دلت یه کرم پودر به شدت با کفیتی و درست حسابی اما با قیمت ارزان میخواد، پس حتما به این مطلب سر بزن که مختص خودته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک کرم پودر مهمترین بخش هر آرایش محسوب میشه. چرا که شما در هر حالتی که بخواین آرایش کنین، چه نچرال و معمولی، و چه رسمی و حرفه ای، به هر حال باید یه پوست یکدست داشته باشید که بسته به سلیقه و خواسته شما کاورش کم و زیاد میشه. اصلا به همین دلیلم هست که خیلی از برند ها کرم پودر تولید می کنند اما مشکل اینجاست که برخی از اونها قیمت هایی فضایی و بسیار گرون دارند و خیلی از بانوان هم فکر میکنن حالا چون برند ایکس یا ایگرگ گرونه پس کیفیتی به شدت عالی هم تحویلشون میده. این در حالیه که تفکر اینچنینی اشتباهه و این موضوع به طور صددرصد نیست!

در واقع خیلی از برند ها هستند در ایران که با قیمت های مناسب به فروش میرسن اما کیفیت هایی ایده آل دارن و محصولی با کیفیت تولید می کنند. همونطور که میدونید انتخاب کرم پودر باید بر اساس رنگ پوست و همچنین معیارهای شما برای انتخاب یک کرم پودر باشه. در این بخش قراره با انواع بهترین و باکیفیت ترین کرم پودر های ارزان قیمت آشنا بشیم که خیلی از مشتریان خود را راضی کردن و حسابی دلشون رو بردن. پس با این همراه باشید و انتخابی ایده آل و کم هزینه داشته باشید.

کرم پودر ارزان قیمت

کرم پودر ارگانیک لوسرو هرچی ویژگیه داره

کرم پودر ارگانیک لوسرو از دست کرم پودرهای ارزان قیمتی محسوب میشه که با کیفیت و پوشش دهی بالایی که داره، تونسته نظر بسیاری از بانوان رو به خود جلب کنه. این محصول میتونه تموم چین و چروک و مشکلات پوستی ما رو بپوشونه و یه کاور خوب تحویلتون بده. موندگاری 24 ساعته داره و از کیفیتی بی نظیر برخورداره. همچنین این کرم حاوی مواد معدنی، اسید های آمینه، ویتامین‌ های A و E، روغن بادوم و انواع و اقسام روغن‌ های گیاهی غنی شده هستش که میتونه واسه انواع پوست ها مناسب باشه. به علاوه اینکه کرم پودر ارگانیک لوسرو آبرسان داره و حواسش به سلامت پوست شما نیز هست.

کرم پودر ارزان قیمت

کرم پودر براق بی وای اس چهره رو یکدست میکنه

کرم پودر بی وای اس خیلی خوب میتونه نواقص صورت رو حل کنه یه پوست یکدست براتون بسازه. این محصول ساخته کشور استرالیا هستش و با توجه به کیفیت بالایی که داره در واقع یکی از بهترین کرم پودر های ارزان قیمت نیز محسوب میشه. همچنین فرمولاسیون این کرم پودر منطبق با پوست نیز هست و یه جلوه درخشان به صورت شما میبخشه.

کرم پودر ارزان قیمت

کرم پودر ضد آکنه کنویس ایرانیه ولی رقیب خارجیاست

کرم پودر ضد آکنه کنویس میتونه هرچی آکنه و لک رو چهره شماست رو محو فق کنه و با دارا بودن فاکتورهای محافظتی در برابر آفتاب یه مراقبت خوب هم داره. این محصول چربی نداره و با توجه به فرمولاسیونی که داره واسه پوست هایی که آکنه و یا پوست چرب دارن خیلی پیشنهاد میشه. در واقع به کمک این کرم پودر شما میتونید یه پوست زیبا و بدون عیب داشته باشید که در حالی که ایرانیه، اما در حال رقابت با برندهای خارجی هستش.

کرم پودر ارزان قیمت

کرم پودر پمپی شون دو کاره و مقرون به صرفه

کرم پودر و ضد آفتاب هر دو از محصولات به شدت مهم و مورد استفاده می باشند که هر کدوم کار مخصوص و خاص خودشون رو انجام میدن. کرم پودر پوست رو صاف و یکدست میکنه و ضد آفتاب هم از پوست شما در مقابل آفتاب محافظت داره. به همین دلیل برند شون اومده و هر دو آیتم رو در یک پک جا داده. محصولی به نام کرم پودر دیلی دیفنس شون به بازار عرضه شده که هر دو ویژگی رو داراست. این کرم پودر هم کیفیت خوبی داره و هم به دلیل دوکاره بودنش به صرفه هستش و با بافت مات و طبیعی که داره مورد توجه قرار گرفته. راستی ۱۰۰ درصد در برابر آب نیز مقاوم می باشد.

کرم پودر ارزان قیمت

کرم پودر دنی وان اگه کاور خیلی بالا میخوای

این برند یک تولید کننده محصولات آرایشی ایرانی هستش که در واقع زیر مجموعه شرکت سبز گلسار می باشد. محصولات دنی وان قیمت مناسب هستند و دارای کیفیتی بسیار خوب می باشند.

اگر به دنبال یه پوشش دهی بالا هستید این کرم پودر رو بهتون پیشنهاد میدیم که میتونه پوست شما رو صاف و یکدست کنه. این کرم پودر با داشتن SPF15 از ضرر های اشعه خورشید و همچنین پیری زودرس پوست شما جلوگیری میکنه که خب به همین دلیل برای استفاده روزانه توصیه میشه. کرم پودر دنی وان چربی نداره و به دلیل داشتن ویتامین E به عنوان یه آنتی اکسیدان، با خنثی سازی عمل رادیکال‌های آزاد، میتونه از پوست من و شما محافظت خوبی داشته باشه.

کرم پودر ارزان قیمت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی