|

هر دفعه لاک میزنی نگرانی که با استایلت ست میشه یا نه؟ / این لاکا به هر رنگ لباسی میان

در این مقاله در خصوص لاک هایی که به هر رنگ لباسی میان صحبت کردیم که میتونید با وجود اون ها حسابی شیک و پیک باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک و مدردن دیده شدن با استفاده از استایل تبدیل شده به یکی از دغدغه های اصلی هر خانوم امروزی چرا که شما میتونید با لباس های خوب در اجتماع خودتون رو یه جور دیگه بشناسونین مثلا حتی یه رنگ ها توی استایل هستن که اگر به سراغشون برید میتونید خودتون رو ثروتمند نشون بدید حتی با وجود این که نیستید که خب این اگر معجزه ی استایل نیست چیه؟ یا یه مورد دیگه این هست که یه استایل و لباس خوب میتونه حتی نواقص موجود در اندام شما رو هم اصلاح کنه مثلا در صورتی که قدتون کوتاهه و از این موضوع رنج میبرید میتونید با لباس مناسب خانم های قد کوتاه خودتون رو کشیده و قدبلند نشون بدید و این موضوع رو خیلی ساده حل کنید.

البته که معجزات استایل همینجا تموم نمیشه شما حتی میتونید از طریق لباس هایی که سنمون رو کمتر نشون میدن جوون تر از اون چیزی که هستید به نظر بیایید که خب این دیگه واقعا آخره انتظار از لباس ها میتونه باشه چون باورنکردنیه که همه ی این کارها رو میشه تنها و تنها با پارچه انجام داد. ولی از طرف دیگه موضوعی که وجود داره این هست که انتخاب شما باید در این بین درست باشه یعنی فقط تمرکزتون رو روی یه قسمت از استایل نذارید و سعی کنید یه تیپی برای خودتون دست و پا کنید که توی اون همه چی با هم همخونی داشته باشه تا در نهایت شیک دیده بشید مثلا برای خیلی از خانوم ها سواله که لاک رو با چی ست کنیم که خب در جواب به اون میخواهیم به سراغ معرفی چندتا لاک بریم که با هر رنگ لباسی ست میشن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

لاک رو با چی ست کنیم

مانیکور فرانسوی یه انتخابه تا ابد شیک

یه مانیکور کلاسیک که توی اون یه نوار نازک از نوک ناخن ها سفید شده و به مانیکور فرانسوری معروفه میتونه برای هر زمان یه انتخاب مناسب باشه ولی علاوه بر این شما میتونید اون رو در هر حالی داشته باشید و باهاش مراسم های مختلف برید همچنین میتونید به این که با هر رنگ لباسی که دارید ستش کنید هم اطمینان داشته باشید. شما میتونید این رنگ لاک رو روی انگشتای پا هم داشته باشید و باهاش صندل های زیبا بپوشید و اصلا هم از بابت این که به رنگ پوستتون میاد یا نه نگرانی نداشته باشید چون این رنگ به هر پوستی میاد و میتونه زیباترین باشه. بنابراین اصلا درنگ نکنید و برای دفعه ی بعد که لاک میزنید به سراغ این رنگ فوق العاده و همه کاره برید و بدرخشید.

لاک رو با چی ست کنیم

ناخن های بژ یا رنگ خنثی میتونه ست کردن رو براتون مثل آب خوردن کنه

در صورتی که به دنبال این هستید که یه رنگ لاک داشته باشید که در تمام ایام سال چه در فصل های مختلف و چه در مناسبت های مختلف کاربرد داشه باشه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ لاک هایی به رنگ بژ و یا هر رنگ خنثی مثل خاکستری هست که بدون شک میتونن با هر رنگ لباس شما شیک جلوه کنن.

البته که در صورت رفتن به سراغ یه لاک به رنگ بژ باید به پوست خودتون توجه کنید یعنی در صورتی که دارای پوست های متوسط و تیره تر هستید بهتره که تناژ روشن بژ رو استفاده کنید و در صورتی که رنگ پوستتون روشنه به سراغ تناژهای تیره تر اون برید تا با تضادی که ایجاد کردید بتونید یه زیبایی منحصر به فرد به دستاتون ببخشید.

لاک رو با چی ست کنیم

قرمز کلاسیک همیشه برنده ی میدان

یکی از رنگ های جاودانه که برای ست شدن با هر رنگ لباسی مناسبه و همیشه پیشنهاد شده قرمز کلاسیک هست که شما رو حسابی خانومانه و ظریف نشون میده. بنابراین اصلا مهم نیست که چه لباسی میپوشید تنها مسئله ی مهم در این بین اینه که با اطمینان کامل به سراغ لاک قرمز برید. قرمز کلاسیک بین مردم به رنگ شرابی هم معروفه و در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که رنگ لاکتون رو با توجه به فصل ست میکنید هم باید بدونید که این رنگ لاک مناسب تمام فصول سال هست و میتونید باهاش شیک و پیک باشید.

لاک رو با چی ست کنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی