|

پنج راز ساده برای اینکه اتاق ناهارخوری شما گران و اعیانی به نظر برسد

اگر اتاق ناهارخوری شما از پتانسیل کامل خود استفاده نمی‌کند، وقت آن است که روی لوکس‌تر جلوه دادن آن تمرکز کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب مبلمان مناسب، نور پردازی و سایر لوازم جانبی در همان حال که ظاهر شیک و زیبایی ایجاد می‌کند، در مهمان شما نیز حس راحتی خاصی را به وجود می‌آورد. طراحی محلی که میز غذاخوری در آن قرار دارد یکی از نکاتی است که زیبایی خانه را تقویت می‌کند. اگر اتاق ناهارخوری شما از پتانسیل کامل خود استفاده نمی‌کند، وقت آن است که روی لوکس‌تر جلوه دادن آن تمرکز کنید؛ درواقع می‌توانید آن را به‌گونه‌ای دیزاین کنید که علاوه بر زیبایی، نمایی گران قیمت داشته باشد. تنها باید نکاتی که در ادامه ذکر آن می‌رود را به کار ببرید و فضای خود را به گونه‌ای بسازید که زیباتر به نظر برسد و مناسب‌تر به سبک شما باشد.

Entrance Dining 2018 1

نورپردازی خود را ارتقا دهید 

نوری را وارد کنید که واقعاً فضای شما را تقویت کند. یک وسیله نورپردازی منحصربه‌فرد روی میز به شکل مجسمه‌سازی، ساده‌ترین راه برای خلق درام است. نورپردازی مناسب می‌تواند حالت، درخشش، بافت، رنگ و حرکت را به فضا ببخشد. علاوه بر این، توجه داشته باشید که چراغ‌های شما به اندازه کافی برای فضای غذاخوری شما بزرگ باشند. یک چراغ روشنایی کوچک و ارزان انتخاب مناسبی نیست زیرا این سریعترین راه برای ارزان جلوه دادن یک اتاق است. در یک اتاق ناهار خوری، چراغ‌ها یک نقطه کانونی هستند، بنابراین عاقلانه است که پول خود را در اینجا سرمایه‌گذاری کنید. نکته حائز اهمیت دیگر این است که انتخاب لوستر باید متناسب با طول و عرض میز غذاخوری شما باشد.

 

دیوار پشت میز را کاغذ دیواری بزنید

اگر نمی‌خواهید مسیر رنگ آمیزی را طی کنید، توجه داشته باشید که کاغذ دیواری مناسب به اتاق ناهارخوری شما زیبایی خاصی می‌بخشد. کاغذ دیواری راهی عالی برای افزودن رنگ و الگو است و از سویی نیز احساس محدودیت را ایجاد می‌کند و افراد را دعوت می‌کند که با یکدیگر وقت بگذرانند و از زمان خود لذت ببرند. دقت کنید که باید از کاغذ دیواری با رنگ و طرح متناسب با سایر وسایل خانه استفاده کنید و نیاز است یک هماهنگی بین آن‌ها برقرار کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد.

12

قطعات قدیمی را ترکیب کنید

اگر وسایل را از گذشتگان خود به ارث بردید یا قطعات قدیمی و عتیقه‌جاتی دارید که سبک و طرح و رنگ آن با سایر ملزومات اتاق و دکوراسیون منزلتان همخوانی دارد فوراً اتاق ناهارخوری شما را ارتقا می دهند. فقط کافی است آن‌ها را به اندازه استفاده کنید و در جای مناسب قرار دهید. همیشه اشیا قدیمی، کلاسیک و سنتی فضا را گران قیمت و منحصر به فرد می کند.

13

با هنر خود بزرگ شوید

هیچ فضای ناهارخوری بدون آثار هنری کامل نمی شود، اما به جای اینکه با دیوار گالری وارد خانه شوید، بزرگ فکر کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شوذ که از آثار هنری بزرگ به عنوان تنها دکور دیوار برای ایجاد ظاهری دراماتیک و لوکس استفاده کنید که به اتاق ناهارخوری کمک می‌کند گران تر به نظر برسد.

11

سبک مرکزی

برای اطمینان از اینکه میز ناهارخوری شما دلپذیر و کامل به نظر می رسد یک قطعه مرکزی روی میز اضافه کنید. بدین صورت که می‌توانید از یک گلدان گل متناسب با سبک مبلمان و میز غذاخوری خود استفاده کنید و آن را در مرکز میز قرار دهید تا جلوه‌گری کند.

A10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی