|

شیائومی

پوکو M4 4G پرو با ظاهری متفاوت در تاریخ 9 اسفند رونمایی خواهد شد

POCO M4 Pro 4G design and colors revealed ahead of launch

پوکو رسما اعلام کرده است که نسخه ی 4G پوکو M4 پرو را در تاریخ 28 فوریه رونمایی خواهد کرد. این شرکت مشخصات این دستگاه را نیز فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی چند هفته ی گذشته پوکو، برند زیر مجموعه ی شیائومی، غول فناوری چینی اعلام کرد که در تاریخ 28 فوریه برابر با نهم اسفند ماه از M4 4G پرو رونمایی خواهد کرد.

به گزارش Gizmochina پوکو برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را از طریق حساب کاربری خود در یوتیوب فاش کرده است. این طور که به نظر می رسد جزیره ی دوربین این گوشی هوشمند با نسخه ی 5G آن تفاوت چندانی ندارد. با توجه به گزارش های منتشر شده ظاهرا این جزیره از یک سنسور 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در کنار سنسور سوم 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. بر روی پنل جلویی نیز یک پانچ قرار گرفته است که میزبان دوربین سلفی خواهد بود.

Poco M4 4G Pro

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش سوپر AMOLED برخوردار می باشد که نرخ تازه سازی 90 هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که پوکو M4 4G پرو در  سه رنگ آبی، زرد و مشکی عرضه خواهد شد. جدای از اینها وزن این گوشی هوشمند 179.5 گرم می باشد که نسبت به نسخه ی 5G سبک تر بوده که کار با آن را راحت تر می کند.

poco-M4Pro-4G

در ارتباط با ظرفیت باتری آن نیز باید بگوییم که یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی پوکو M4 پرو را تامین می نماید که از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می کند.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی