|

شیائومی

گیمینگ پرچمدار شیائومی آماده برای عرضه؛ 27 بهمن تائید شد

Xiaomi Redmi K50 Gaming Edition is coming on February 16, design revealed

سرانجام ردمی، تاریخ رونمایی نسل جدید گوشی های هوشمند گیمینگ خود را مشخص کرد. 27 بهمن رویداد بزرگ ردمی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-روز گذشته ردمی، برند فرعی شیائومی رسما اعلام کرد که ردمی K50 گیمینگ را در تاریخ 16 فوریه برابر با بیست و هفتم بهمن ماه، ساعت هفت عصر به وقت محلی در چین و طی یک رویداد، رونمایی خواهد کرد. مدت هاست که بی صبرانه در انتظار رونمایی نسل جدید گوشی های هوشند گیمینگ شیائومی هستیم.

به گزارش GSMArena این شرکت همچنین در Weibo پوسترهایی را به اشتراک گذاشت که یکی از آنها بالاخره طراحی K50 گیمینگ را به نمایش می گذارد.  همان طور که در این تصویر می بینید، ماژول دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است که همچنان مانند نسل قبلی خود طراحی خاص و منحصر به فرد دارد. همچنین یک فلش LED به شگل رعد و برق در کنار جزیره ی دوربین ها قرار گرفته است که جلوه ی خاصی به آن داده است.

K50 Gaming

ردمی از این گوشی هوشمند با عنوان نهایت کارآیی یاد می کند و طراحی ظاهری آن نیز به گونه ای است که به شما نشان می دهد برای استفاده ی گیمر ها ارتقا یافته است.

متاسفانه غول فناوری چینی اعلام نکرده است که آیا دیگر اعضای این سری نیز در این رویداد رونمایی خواهند شد یا خیر اما ما انتظار داریم که چهارشنبه ی آینده، و در این رویداد غیر منتظره، شاهد رونمایی گوشی های هوشمند بیشتری باشیم.

با توجه به اینکه تنها یک هفته تا برگزاری این رویداد باقی مانده است احتمالا طی روزهای آینده ردمی تیزها و پوسترهای بیشتری را منتشر خواهد کرد که اطلاعات دقیق تری را در اختیار ما خواهند گذاشت.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی