|

وقتی "فریبا نادری" خودشُ حسابی جذاب میکنه؛ یکم اعتماد به نفس قیافه خودت مگه چشه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که این روزها بیش از پیش در اینستاگرامش فعال شده تصویری دلبر از خود با هشتگ ببر منتشر که باعث تعجب کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

فریبا نادری بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که این روزها بسیار زیادتر از قبل در صفحه اینستاگرامش فعال شده و راه به راه یک سلفی از خود منتشر می کند حتی اگر چیزی برای گفتن در کپشن نداشته باشد. حالا جالب اینجاست که این تصاویر شباهت زیادی به هم دارند و همگی از یک نما هستند و از اونجایی که خانم بازیگر اهل آرایش های غلیظ نیست همه عکساش شبیه به هم میشه!

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری از چهره های نچرال سینما نیست اما خب ظاهرا فیلتر و ادیت های اینستایی اعتماد به نفس خیلی از خانم هارو کم کرده. این حرکت بین بازیگران ناجور تره چون مردم اون هارو از قبل دیده اند و چهره تغییر کردشون رو به خوبی متوجه میشن.

فریبا نادری همانطور که گفتیم عکس زیاد میزاره به خصوص با فیلتر، به تازگی هم تصویری خوشگل با توربان و چشمای رنگی منتشر کرد و هشتگ پلنگ رو زد! احتمالا منظورش با پلنگ شدن خودش بوده!

fariba_naderi___1644239502

خوشگلاسیون خانم بازیگر

حالا از این ها که بگذریم فریبا نادری شوهری مایه دار داره که باعث شد بعد از ازدواج به زندگی مرفه و لوکسی برسه. خانم بازیگر به تازگی استوری هایی گذاشت و از صورت بدون ارایشش بعد از فیشیال رونایی کرد!

از اونجایی که فریبا نادری از سلاطین فیلتر اینستایی هستش خیلی از کاربرا مسخرش میکردن که چرا از چهره خودت بدوت فیلتر و ارایش نمیزاری، خانوم بازیگر هم در یکی از لایو هاش نه تنها ارایش نداشت بلکه فیلتر صورتشم برداشت و خب خانومایی که از رو حسودی نظراتی دادند رو کاری نداریم اما خانوم هایی که از روی منطق قضاوت کردند چهره فریبا نادری رو با وجود سن و سالش و گریم هایی که انجام میده در بازیگری خیلی هم خوب دونستند و نظراتی مثبت دادند!

حالا فریبا نادری دوباره این حرکت رو زد که البته تنها برای نشون دادن پوستش نبود و با این کار تبلیغات جایی که رفته بودُ هم انجام داد.

البته شاید بشه بهشون حق داد چون این روزها حتی مردم عادی هم از طریق اینستاگرام و پیح سعی بر کسب درآمد دارن و پیجشون اگه پتانسیلش رو داشته باشه تبلیغات انجام میدن، چه برسه به افراد معروف که خب صد قدم جلو تر هستند و نیازی به جذب فالوور و شهرت ندارن چون معروف اند!

فریبا نادری جزء افرادیه که در این مسیر گام های معقول و منطقی ای برمیداره و مثل کسانی چون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری شورشُ درنیاورده و دائما در حال تبلیغ نیست. بلکه هر از گاهی برای بعضی برندها تبلیغ میکنه.

fariba_naderi___2764641344834098842_266452035

اما خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. 

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

faribanaderi_art_1641023330

ازدواج اول فریبا نادری با 27 سال اختلاف سن

فریبا نادری در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، او گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. وی در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

ازدواج مجدد فریبا نادری

فریبا نادری در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد. همسر فریبا نادری در مورد مراسم خواستگاری گفت: پدر و مادر من هم مذهبی هستند و هم سنتی بنابراین با پدر و مادرم کاملا به شکل سنتی به خواستگاری فریبا جان رفتیم و البته ایشان چای هم آورد ولی از نیمه راه برادرش زحمت آوردن را کشید!!!

_بازیگرسینما،تئاتروتلویزیون-e1623419336763-1024x616

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی