|

تیپ دو رنگ اما خاص "ماهور الوند" سوژه شد

mahoor alvand shayanews

ماهور الوند که به تازگی در فیلم عنکبوت ایفای نقش داشت برای حضور در اکران مردمی با استایلی خاص و دو رنگ ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد

ماهور الوند از بازیگران جوان و خوش چهره ایرانی می باشد که البته همانند بسیاری از بازیگران جوان دیگر که به واسطه پدر یا مادرشان وارد این عرصه شده اند نیز به سینما آمد! پدر ماهور الوند سیروی الوند کارگردان معروف ایرانی می باشد که ظاهرا دخترش را بدون اینکه لحظه ای وارد تلویزیون شود به سینما برد. البته که خود ماهور حرفش چیز دیگریست و ادعا دارد بدون کمک پدر به شهرت رسیده است!

به گزارش«شایانیوز» ماهور الوند ابتدا با بازی در فیلم "دختر" نقش اصلی را ایفا کرد و شناخته شد. پس از آن بازی اش در فیلم "ملی و راره های نرفته اش" بسیار دیده شد و به شهرت رسید و حالا این بازیگر جوان از هنرمندان معروف سینما می باشد که برای خود اسم و رسم دار شده است. البته که قطعا استعداد این هنر را داشته و توانسته جایگاه خود را پیدا کند.

ماهور الوند در اینستاگرام هواداران خود را دارد و بیش از 367 هزار کاربر دنبال کننده اش نیز هستند. اما به تازگی این بازیگر نچرال و زیبا در فیلم "عنکبوت" بازی داشته و برای اکران مردمی آن نیز حضور داشت. استایل ماهور الوند به کلی مشکی بود جز اکسسوری ها و رژ قرمزی که نقاط جلب توجه و البته به چشم آمدن استایل او بود.

ناگفته نماند بوت بلند ماهور الوند نیز سوژه دست کاربران شد که چون با شلوار حالتی شبیه به هم داشت گفتند بوت خانم بازیگر تا گردن آمده!

tarahanelebas_1646289064_2

tarahanelebas_1646289064_3

نکات مهم و جالب درباره آیتم های استفاده شده در استایل خانم بازیگر

تمام آیتم‌های استایل ماهور الوند از جمله کت دبل بریستید، بوت چرم چانکی، شال و شلوار همگی مشکی بودن.

اما بریم سراغ اکسسوری که نقطه عطف این ست هستن. گوشواره‌های منگوله‌ای با توجه به رنگی و مدلی که داره بسیار جلب توجه می‌کنه.

هم‌نشینی رنگ قرمز گوشواره‌ها در کنار رنگ مشکی ترکیب زیبایی رو ایجاد کرده و ست رو از یکنواختی خارج کرده، اما بهتر بود بلندی گوشواره‌ها کمتر باشد.

اگر اکسسوری هم به رنگ مشکی انتخاب می‌شد، شاهد یک استایل کم ریسک و مونوکالر (تک رنگ) بودیم. رنگ کیف‌ با طرح صورتک‌های روی آن و رنگ لاک‌ و رژ خانم الوند متناسب با رنگ گوشواره‌ها انتخاب شده بود.

tarahanelebas_1646289064_4

ماهور الوند در اینستاگرام و خوشگذرانی لاکچری

ماهور الوند ازفعالان اینستاگرام است و تصاویر زیاد و البته خوشگل و هنری هم از خود منتشر میکند که مورد پسند هوادارانش است. وی معمولا علاقه ای به فیلتر های اینتسایی ندارد و اعتماد به نفس کافی را برای انتاشر تصاویرش بدون افکت و پلنگ شدن دارد! ناگفته نماند ماهور الوند تیک آبی اینستاگرام را هم دارد. 

وی مدتی پیش تصویری از خود در حال خوردن نوشیدنی گرم منتشر کرد که طاهرا در کافه حضور داشت و با ژست مثلا حواسم نیست عکسی از خود ثبت کرد.

274045077_954112945469121_6575845285938104228_n

البته که تصاویر خانم بازیگر تنها به موارد این چنینی ختم نمیشود و او علاقه زیادی به نشان دادن پاهایش دارد. البته این نظر کاربران بود که خب اگر سری به تصاویر ماهور الوند در مراسمات و صفحه شخصی او بزنید متوجه این گفته خواهید شد.

Untitled+(2)

معنی اسم ماهور

اسمم دو تا معنی دارد هم نام یکی از دستگاه های موسیقی است مانند شور و همایون و … و هم به معنی دشت هم هست مانند این‌که می‌گویند تپه ماهور …

فعالیت های تئاتری ماهور الوند

رشته من در دانشگاه تئاتر است ودر رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل می‌کنم و کارهایی که درزمینه تئاتر کردم بیشتر آنها در حوزه کارهای دانشجویی بوده و برای جشنواره تئاتر دانشجویی بود.دو سال دراین جشنواره شرکت کردم و دو کار داشتم که هردو آنها خوشبختانه بعنوان کار برگزیده انتخاب شدند که یکی از این کارها را در سالن سمندریان اجرا کردیم و دیگری را در تماشاخانه آب.این دو کار مشخص ترین کارهای تئاتری بوده که من انجام دادم.

ماهور+الوند

انتخاب ماهور الوند برای بازی در نقش اول برای اولین بار جلوی دوربین رفت

حضور در محیط های هنری باعث می‌شود که از تست های بازیگری مختلف باخبر بشوماز همین رو باخبر شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان از دخترهایی که هم سن و سال من هستند، تست می‌گیرد. بهمین دلیل تماس گرفتم و به دفتر ایشان رفتم،تست اول راکه شامل موقعیت های مختلفی می شد، از من گرفتند، د از تستبه من گفتند که از بازی من راضی بودند و قرار شد تماس بگیرند.

بعد از یک هفته دستیار آقای میرکریمی تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند یکبار دیگر مرا ببینند.رفتم و اینبار تست های دیگری با حضور عوامل دیگری از فیلم از من گرفتند و بازهم عنوان کردند تماس خواهند گرفت،که یک شب خود آقای میرکریمی زنگ زدند و گفتند برای نقش اول دختر من را انتخاب کردند.

ماهور: میخواهم جدا از شهرت پدرم و پارتی بازی جلو بروم!

ماهور الوند می گوید هم من و هم پدرم دوست داریم تا اگر قرار است من در این عرصه بالا بروم با تلاش خودم باشد. دلیلش هم این است که من دوست دارم مستقل از پدرم کار کنم و به جایی برسم نه صرفا برای اینکه پدرم کارگردانی معروف در سینماست!

علاقه دارم تا خودم به شخصه قضاوت شوم.

بیوگرافی ماهور الوند

ماهور الوند متولد تیرماه ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

خانم بازیگر اا تنها در حوزه تئاتر فعالیت داشته اما بعد از تجربه بازی در فیلم سینمایی دختر علاقه مند به کارهای تصویری هم شده و دوست دارد کار در هردو حوزه را ادامه دهد. 

56591120_448224425925919_5898650379247123801_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی