|

حرف های عجیب همسر "زهره فکور صبور" درباره مرگ دردناکش؛ خانم بازیگر تاب نیاورد!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکورصبور بازیگر معروف ایرانی که شب گذشته با مصرف صد قرص خودکشی کرده بود حالا اولین صحبت ها از همسرش شنیده شد.

لینک کوتاه کپی شد

زهره فکورصبور بازیگر معروف ایرانی بود که در سریال های زیادی ایفای نقش داشته است اما خانم بازیگر را چندان در سینما نمی دیدم. وی با بازی در سریال "دلنوازان" که نقش دختری نابینا را بازی کرد بیشتر معروف شد و بعد ها هم بازی اش در "دردسرهای عظیم" بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش«شایانیوز» زهره فکورصبور از فعالین اینستاگرام بود و بیش از 360 هزار دنبال کننده نیز داشت و کم کم به سمت و سوی حرفه ای که به آن علاقه داشت رفت. خانم بازیگر اینطور که از گفتگوهای قبلی و جدیدش مشخص بود چندان از بازیگری دل خوشی نداشت و بیشتر دوخت و دوز و طراحی لباس را دوست داشت و به همان سمت هم روانه شد تا اینکه در چند ماه اخیر فعالیت زیادی از او در این زمینه دیده میشد. البته شغل جدید زهره فکور با حواشی خاص خودش هم همراه بود و به دلیل مواردی که از او دیده میشد خیلی مورد قضاوت و انتقاد قرار گرفت.

زهره فکور صبور اما سرانجام در سن 43 سالگی با مصرف صد قرص در منزل شخصی خود ساعت 8 شب خودکشی کرد و درگذشت. هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر بر اثر خودکشی با قرص به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند.

اما وی ساعاتی قبل از مرگ خود پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود که جنجالی شد و نشانه هایی از حال نه چندان خوب خانم بازیگر میداد. زهره فکور ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید را پست کرد. وی در این ویدیو در پاسخ به پرسش مجری برنامه ای با عنوان «زنده رود» در سیمای اصفهان که از او درباره برگشتن به گذشته و انتخاب مجدد بازیگری، پرسیده بود، اظهار کرده بود: «اگر به گذشته برگردم اصلا بازیگر نمی شوم. خدا را شکر اتفاقات خوبی هم برایم افتاد. اما از بچگی دنبال زندگی آرام و بی دغدغه بودم.»

وی گفته بود: «اگر هم روزی بچه دار شوم هیچ وقت اجازه نمی دهم وارد این حرفه شود و ترجیح می دهم زندگی عادی داشته باشد.»

صحبت های جدید همسر زهره فکورصبور درباره خودکشی خانم بازیگر

به نقل از تسنیم، حدود ساعت 21 شب گذشته (10 اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که به‌ سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌ همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به‌ روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده است که به‌ سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف 100 عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است. در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

زهره+فکور+صبور

زهره فکور افسرده بود؟

زهره فکورصبور در تمامی پست هایی که منتشر میکرد با هر موضوعی، اسم خدا رو تو کپشن هاش می نوشت. ظاهرا خانم بازیگر چندان هم از بازیگری راضی نبود و به گفته کاربران با توجه به پست و متن هایی که به اشتراک میگذاشت کمی افسرده به نظر می آمد. زهره فکور در یکی از مصاحبه هایی که داشت گفته بود از اخلاق های بدم اینه که حرف مردم خیلی زود روم تاثیر میزاره. ظاهرا همانطور هم شد و زهره فکور صبور تاب نیاورد و در اخر فضای مجازی به او نیز رحم نکرد. شنیده ها حاکی از آن است خانم بازیگر مورد قضاوت و تهمت های شدید قرار گرفت که البته هنوز به طور قطعی دلیل این کار او مشخص نیست. 

وی مدتی پیش هم با انتشار تصویری غمگین از خود در کنار دریا نوشت: 

دیگه نه چیزی ناراحتم میکنه، نه چیزی خوشحال، فقط منتظرم بگذره، چه خوب، چه بد، خدایاااااا شکرت

66651744_182149106134534_7946037659166056198_n

گله زهره فکور از روش عجیب انتخاب بازیگران خانوم توسط کارگردانان!

این بازیگر حاشیه زیادی نداشت جز مواردی که درباره جراحی های زیاد زیبایی اش دیده میشد و تبلیغات میکرد. وی سفرهای زیادی هم به مشهد داشت و از دل گرفته اش میگفت.

زهره فکور مدتی پیش هم از روش عجیب انتخاب بازیگران خانم در اینستاگرام گله مند بود که خانم هایی که در اینستا تعداد فالوور های بیشتری دارند پیشنهاد کاری بیشتری هم دارند!

در ادامه ویدیویی از او را مشاهده می کنید که در این باره صحبت می کند.

زندگی خصوصی و هنری زهره فکور صبور 

زهره‌ فکور‌ صبور هستم متولد ۱/۱/۱۳۵۷، پدرم کرمانشاهی و مادرم هم سمنانی هستند، اما خودم در تهران متولد شدم. من در یک خانواده ۷ نفر زندگی می‌کنم، ۳ خواهر و ۱ برادر دارم و من خودم فرزند آخر خانواده هستم و با برادرم به علت اختلاف سنی کمی که حدود ۱ سال دارم رابطه بسیار نزدیک و صمیمی دارم.

عکس-های-زهره-فکور-صبور-بازیگر9

واقعیت این است که در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم بازیگر شدن بود، سال ۱۳۷۵ که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم. بعد از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایش‌نامه حملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی‌تر شد، در حین تئاتر حملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در فیلم باغ کوچک بی‌بی‌گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی آقای شاپور قریب بازی کنم. وقتی این کار‌ها تمام شد به کلاس بازیگری آقای سمندریان رفتم و آنجا دوره دیدم و به این شکل به این عرصه راه پیدا کردم. «اگر بچه داشتم، قطعا نمی‌گذاشتم بازیگر شود.»

158173292_6091821250886817_5432141926305650280_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی