|

ترفندی دیده نشده از "همسر مهدی قائدی" برای تبلیغات

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در اینستاگرام وارد ترفند های جدید از تبلیغات شده که گول زننده بود و با انتقاد کاربران همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

ستاره معصومی همسر معروف مهدی قائدی می باشد که در شهرت گاهی از آقای شوهر هم پیشی میگیرد اما خب چجوری؟ اینجوری که خانم خانما با تبلیغات نه چندان جالب و انتشار تصاویری نامتعارفش در اینستاگرام فالوور جذب کرده و حالا هم بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد و حواشی زیادی برای خود میسازد!

به گزارش«شایانیوز» مهدی قائدی چند ماه پیش  توسط تیم الاهلی امارات خریداری شد و همسرش را به آرزوهایش رساند چرا که خانم معصومی علاقه زیادی به برداشت حجاب و خونه زندگی لاکچری و در کل دبی نشینی داشت و حالا همه این ها را با هم دارد! اگر سری به پیج ستاره معصومی بزنید و یا از دنبال کنندگان او بوده باشید تغییر 180 درجه ای آنها را از ظاهرشان بعد از رفتن به خوبی متوجه می شوید. حالا در رابطه با این تغییرات در ادامه بیشتر میگوییم.

اما ستاره معصومی دستی هم در تبلیغات دارد و درآمد هنگفتی هم از این طریق دریافت میکند. وی به تازگی هم دو استوری گذاشت که اولی متنی گول زننده بود تا استوری دوم را تبلیغ کند! در ادامه استوری اول همسر آقای بازیکن را مشاهده می کنید و بعد هم استوری معرفی او درباره پیجی که راه درست سرمایه گذاری رو به فالووراش میگه!!! البته که قطعا ایشون خودشون از این راه ها استفاده نمی کنند.

Untitled

Untitled

تغییر 180 درجه ای نسبت به ایران

ستاره معصومی از وقتی که به دبی رفت سر تا پا "برند" پوش شده است. پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست.

Untitled (1)

اما چیزی که در ظاهر آقای فوتبالیست تغییر کرده علاوه بر تیپ و استایلی که برند شد، کلاس گذاشتن وی جلوی دوربین می باشد که شاید اگر مردمی تر بود بهتر بود. خیلی از آبی ها هستند که هنوز هم مهدی قائدی رو دوست دارن و حمایتش می کنند. ناگفته نماند خیلی ها هم تو این چند ماه که مهدی به امارات رفته انواع الفاظ رکیک رو نثارش کردن و گفتند افسار آقای فوتبالیست دست خانومشه!

ezgif.com-gif-maker+(4)

ستاره معصومی دو خواهر کوچکتر از خود و یک برادر 11 ساله هم دارد که به لطف آقای داماده فوتبالیست، آن ها هم راه به راه پایشان به دبی باز شده و در حال عشق و حال هستند. 

ظاهرا این استعداد جوان بیشتر از اینکه برای خانواده خودش مفید بوده باشد برای خوشگذرانی های خانواده معصومی بوده و خواهران داف ستاره خانم هم دائما تو قیافه هستند. البته که میدونید تو اینستا همه شاخ و پلنگن ولی تو واقعیت و زندگی شخصی خودشون هیچ جای دنیارو نگرفتن!

بیوگرافی زوج جوان

 مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر، فوتبالیست پست مهاجم است. با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت. او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.

75196136_120053525822457_5409318646364350659_n

ستاره معصومی نیز متولد سال 1370 می باشد و در 28 سالگی با مهدی وقتی که تنها 21 سال سن داشت ازدواج کرد. این زوج از همون ابتدا جنجال های خاص خود را داشتند اما خب نکته مثبت اینجاست که مهدی قائدی با وجود سن کمش همانند بسیاری با دختران زیادی دوست نمیشه و ازدواج کرده و با همسرش میگرده!

225031319_2366096010201872_1584646085354355706_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    انشالله همیشه خوش باشید خاله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی