|

"الیکا ناصری" و ظاهر نیویی که همرو هاج و واج میکنه؛ گریم ابرای یاغی چه نشست به چهرش!

elika naseri shayanews

بازیگر نقش ابرا در یاغی هوادارای بسیاری پیدا کرد که یکی از دلایل این محبوبیت نچرال بودن فیس خانوم بازیگر بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الیکا ناصری از بازیگرای نوپا و جذاب ایرانیه که با بازی در سریال نمایش خانگی "یاغی" حسابی اومد تو کار و شهرت یافت. البته که خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما پیش از این کار و تو دوران بچگیش هم سابقه بازیگری رو داشته اما قطعا اونچه که در دوران جوانی و جذابیت از یک بازیگر دیده میشه خیلی فرق داره با اونچه که تو عالم بچگی مخاطب دیده! الیکا ناصری در این سریال نقش ابرا رو داشت و یه جورایی سریال حول محورش میچرخید، اما در اصل خود بازیگر یعنی خانوم الیکا ناصری نقش اول نبود. با این حال یاغی باعث شد تا الیکای تازه وارد شناخته بشه  کلی طرفدار پیدا کنه.

این روزا دیکه میدونید فقط کافیه تا یه چهره جَوون وارد عرصه شگفت انگیز بازیگری بشه، اونوقته که اینستاگرامش میتکره. البته که این ترکیدنه به عملکرد خود خانوم بازیگر هم رابطه مستقیم داره که در این فضای شاخ و نامرئی فعال باشه یا پیجش رو به امون خدا ول کنه! الیکا ناصری گرچه که میتونست از جایگاهش استفاده زیادی ببره و خودش رو از طریق همین فضای مجازی حاشیه دار و بولد کنه، اما ترجیحش بر این بود تا به مانند افرادی مثل سحر قریشی پیش نره و هنرمندانه رفتار کنه. 

خانوم بازیگر از چهره های نچرال کشورمونه که تصاویر باحالی از خود به اشتراک گذاشته که طبیعی بودن از سر و روش میباره.

Untitled

Untitled

Untitled

چجوری الیکا ناصری تبدیل شد به ابرای یاغی؟

میدونید که دیگه این روزا دوره زمونه شده چهره های با هزار آب و تاب که فیلترای اینستاگرامی هم میان روشون و قبل از همه ام که حسابی عمل های زیبایی و ژلای مختلف نشسته به صورتشون. مثلا خانوم ترلان پروانه رو دیدن؟ نه تنها چهره ای نچرال نداره، بلکه با آرایش های حرفه ای و همیشه کار شده سعی بر این داره تا چهرش رو به اونچه که میخواد برسونه. در حالی که مثلا الیکا ناصری انگار به اونچیزی که خدا بهش داده راضیه و زیاد حتی میکاپی هم نمیاره رو فیسش چه برسه به کارای دیگه.

اما چجوری شد که الیکا ناصری تبدیل شد به ابرای یاغی؟ در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در اتاق گریم که چنداااان هم سنگین نبود و باید منتظر باشیم ببینیم الیکا بانو در سوابق بعدیشون هم تا به این اندازه عمولی هستند و یا گریمای سنگین رو قبول میکنن!

تجربه کاری الیکا ناصری که هیشکی خبر نداره!

شاید تصور کنین سریال یاغی اولین نقشیه که الیکا ناصری تجربه اش کرده، ولی همونطور که در ابتدای متن هم بهش اشاره کردیم و گفتیم خانوم بازیگر قبلنا هم بازیگر بودن ولی حالا به دلیل طراوت و جوانی مورد توجه قرار گرفتن، باید بگیم که الیکا خانوم خیلی سال پیش وقتی تقریبا هفت سالش بود تو یه سریالی به اسم "میان ماندن و رفتن" بازی میکرد که اگه ببینینش باورتون نمیشه همین اَبرا خانوم بوده که اونجا بازی میکرده.

Untitled

فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه جدی و مهم الیکا ناصری است. در سال 1388 زمانی که الیکا 7 سال داشت، برای بازی در فیلم میان ماندن و رفتن انتخاب شد. الیکا ناصری با اینکه سن کمی داشت اما به خوبی توانست در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به نقش آفرینی بپردازد.

الیکا ناصری بزیگر نوظهور اگرچه فیلم های کمی در کارنامه خود دارد اما در نقش ابرا در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان توانست بازی بسیار قابل قبولی را ارائه دهد.

ydtrs

بیوگرافی ریز الیکا ناصری

الیکا ناصری متولد سال 1381 هستش که خب هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با خانواده و تاهلش در دسترس نیست. الیکا ناصری از طرفدارای تیم استقلاله و عاشق رنگ آبی هستش. ناگفته نمونه خانوم خانوما به کتاب خوندن نیز علاقه خاص و وافری داره.

الیکا-ناصری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی