|

وقتی "متین ستوده" عاشق چشای عسلی سگ پشمالو میشه؛ دکترش یه کار کرد شبیهش نیست تو دنیااا

Matin sotoode shayanews

متین ستوده یکی از بازیگرهایی هست که از طریق تلویزیون بالا اومد و این روزها برخلاف فعالیت کمش در عرصه بازیگری حسابی اینستا رو میچرخونه.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- تلویزیون همیشه نردبون خوب بوده برای کسایی که دوس داشتن معروف و مشهور بشن یعنی هر کسی حتی شده برای دقایقی جلوی دوربین بچرخه و مردم از این جعبه ی جادویی اون رو ببیننن دیگه کار تمومه و معروفیت روی شاخشه و البته در جریانید که هر کسی که معروف و مشهور میشه باید جنبه ی این موضوع رو داشته باشه، چرا که معروف شدن و منفور شدن دو روی یه سکه هستن و امکان داره که یهو همه چیز تغییر کنه برای افراد؛ مثلا اگه یادتون باشه محمد حسین میثاقی از شاگردایه عادل فردوسی پور بود و میثاقی با کمک این شخصیت بود که دیده شد و بالا اومد، چرا  که عادل به استعداد این فرد بها داد ولی در نهایت چی شد؟ شاگرد استاد خودش رو زمین زد و به اون پشت کرد، شاید در حال حاضر هم خیلی ها باشن که برنامه های میثاقی رو دنبال میکنن ولی این مجری از چشم خیلی ها افتاد و به نوعی به یه آدم منفور تبدیل شد که هر کاری هم بکنه این ذهنیت از افکار مردم پاک نخواهد شد.

بگذریم برسیم سراغ یکی از بازیگرهایی که اولین بار از طریق قاب تلویزیون به مردم شناخته شد، یعنی متین ستوده؛ متین از اون دسته از بازیگرهایی بود تویه تلویزیون که خب میشه گفت یه قیافه ی معمولی داشت ولی این فقط مربوط به قاب تلوزیون بود چرا که الان اگر عکس های این بازیگر رو در اولین سریال هاش مثل میکائیل و لیسانسه ها با پست های اینستاش کنار هم بذارید بلا استثنا به دکتر متین بانو دست مریزاد خواهید گفت! چرا که متین خانوم رو خیلی ریز و سوسکی از این رو به اون رو کرده که خب مسلما پول درشتی هم بابتش گرفته! بگذریم متین بانو شاید این روزها خودش فعالیت خاصی نداره تویه عرصه ی بازیگری، البته که در جریانید تویه سینمای خانگی در برنامه هایی مثل ارتش سری و مافیا باشرکت کرده ولی از لحاظ بازیگری فعلا تو استراحته ولی پیج خانوم استراحت و بازنشستگی حالیش نمیشه و ایشون هر چیزی که به نظرش دوس داشتنی بیاد رو تویه پیجش با دیگران به اشتراک میذاره که در ادامه چنتا از این موارد رو براتون میگیم.

IMG_20230611_131746

وقتی متین ستوده گربه سگ رو کنار هم نگه میداره

الان دیگه هر سلبریتی رو ببینید یه حیوون خونگی کنار خودش داره و هر از گاهی هم عکس هایی از اونا رو تویه پیجش قرار میده و خب از اونجایی که هنوز خیلی از مردم کشور ما با نگهداری حیوون خونگی مشکل دارن، وقتی یه سلبریتی عکس هایی از این دست رو منتشر میکنه، واکنش های متفاوتی رو دریافت میکنه، یعنی یه عده شروع میکنن حرف های محبت آمیز زدن و یه عده هم شروع میکنن طرف رو به رگبار بستن که شما غربی زده هستین و میخواهین با این کاراتون این موارد رو عادی جلوه بدید و روی جوون ها تاثیر بد بذارید. حالا یه موضوعی که راجبه متین ستوده وجود داره اینه که ایشون هم حیوون خونگی داره اونم دوتاااا، ولی نکته ی عجیبش اینجاست که چطور بین سگ و گربه صلح برقرار کرده این بانو! که البته با پول خرج کردن و کمک گرفتن از ترینر پت این کار هم میتونه انجام بشه. استوری های مریم خانوم رو که چطور به حیوون های خونگیش که رنگ چشماشون رو با هم ست کردن، ابراز علاقه میکنه رو ببینید.

IMG_20230611_134214

IMG_20230611_134201

وقتی دکترت حسابی بکوب بسازه و استاد تحول

همونطور که گفتیم بانو متین بعد از شناخته شدن تا اونجایی که میتونست با صورت و فیس درگیری ایجاد کرد و هر دفعه یه طرف رو کوبوند و از اول ساخت که دیگه حالا چیزی از اون متین میکائیل و لیسانسه ها تقریبا باقی نمونده و نکته ی جالبی که در این باره وجود داره این هست که متین بانو به قدری به تغییر دادنه خودش ادامه داده که احتمالا دیگه هیچ شباهتی به اعضای خانوادش نداشته باشه طوری که وقت عکس برادرش رو به مناسبت تبریک تولدش پست کرد، خیلی ها فک کردن ایشون همسر جدید بانو هستن! که بعدش اونایی که ملتفت جریان شده بودن شروع کردن بقیه ی رو آگاه کردن خیرررر اینا باهم خواهر و برادرن!

IMG_20230611_131847

وقتی متین خودش بازی نمیکنه ولی برای همکاراش بازارگرمی میکنه

متین ستوده که در حال حاضر 38 سال داره در تهران به دنیا اومده و دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانیه که برای بازیگر شدن پدرش ازش بسیار حمایت کرده که احتمالا دلیلش میتونه بازنسشته صدا و سیما بودن ایشون باشه. احتمالا میدونید که متین بانو بین خانوم ها خیلی قد بلند تشریف داره و قدش حدود 176 سانتی متره. به نظر خود متین برعکس اسمش شیطون، شلوغ و حاضر جواب هست. ایشون یه برادر بزرگتر بنام «مانی» و یه خواهر بزرگتر بنام «مریم» داره.

IMG_20230611_131722

متبن بانو این روزها بسیار در  عرصه کم کار شده و زده تو کار مدلینگ و این داستانا ولی خب متین خیلی مهربونه و برای همکارایی که فیلم در حال پخش دارن تویه پیجش پست میذاره و از اون ها حمایت میکنه، مثلا چند وقت پیش کلیپ زیر رو از فیلم ملاقات خصوصی منتشر کرد و برای کارگردان فیلم یعنی امید شمس اینطوری نوشت که: امید عزیز، از این که فیلم شریف تو در زمان مناسبی اکران نشد، چیزی از ارزش هنری که تو خلق کردی کم نمیکنه. البته این فقط یه مورد بود ایشون برای لاله اسکندری و بازیگرهای سه کام حبس هم کلیپ هایی رو برای تبلیغ منتشر کرده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی