|

زنِ مهدی قایدی با یه عالمه پروتز همچنان از رفیقش تو فیس عقبه؛ تولد کم هزینه تو ساحلشو!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی می باشد که این روزها کمتر از شوهرش شهرت نداره و با انتشار عکس های مختلف از خود مود توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- مهدی قایدی از بازیکنای استقلال هست، البته که از طرفی هم باید بگیم نیست! چرا که میدونید مهدی قایدی به صورت قرضی از شباب الاهلی قرض گرفته شده بود تا در این فصل تو تیم ابی ها حضور داشته باشه. اما دنیای فوتبال درست به مانند دنیای بازیگریه و این مدلیه که افراد هم به حرفشون میرسن و اون کاری که در هستند رو. انجام میدن و هم حواشی خاص دارن که شاید هیچکدوم از شاخه های دیگر هنر و ورزش اینچنین نباشند. مهدی قایدی نیز از این قائله نه تنها مستثنی نیست، بلکه اتفاقا از مقام داران در مسابقه حواشی نیز می باشد.

اما قطعا از چهره ای به مانند مهدی خان دهه هفتادی به تنهایی این میزان جنجال ساخته نمیشه و دستی بزرک بر آتشه که میشه همسرش خانوم ستاره معصومی. ستاره معصممی همسر مهدی قایدی می باشد که در اینستاگرام فعالیت خودش رو شروع کرد و یواش یواش اومد بالا. این در حالیه که خانوم خانوما بی امان یکی یکی گزینه های دیده شدن رو انجام داد و تیک زد تا به اینجایی رسیده که هر یک عکس و یا ویدیو کوتاهش مورد توجه بسیاری قرار میگیره. ستاره معصومی تا به اینجا تونسته بیش از نیم میلیون دنبال کننده رو جذب خودش کنه و با محتوایی نه چندان زیاد اونهارو نگه داره! در ادامه جدیدترین تصویری که وی از خود منتشر کرد رو مشاهده می کنید.

setareh.masoumi_s instagram 2023-6-17 story (1)

وقتی خونواده معصومی خوووب دامادی دارن! همه شدن مشهور و مدل اینستاگرامی

اما جالبه که ستاره معصومی به اعتبار و شهرت مهدی قایدی نه تنها خودش، بلکه کل خونوادش رو به شهرتی باور نکردنی برسونه. ستاره معصومی در یک خانواده شیش نفره بزرگ شده که یه غیر از خود دو خواهر و یک برادر داره که همشون از خودش کوچیکترن.

اما جالبته که داداش کوچیکه دیگه خیلی سنش پایینه و از اونجای هم که ته تغاری خانواده محسوب میشه خیلی بهش رسیدگی میشه! همین شد که ستاره بانو با انتشار عکس و ویدیوهایی از خونواش به همه اونهارو بشناسونه و همه ام بفهمن خواهر برارد وی غروری بیش از اندازه دارند. خب قطعا شما هم با دیدن چهره و ژست افراد تا جایی متوجه میشین که چه مدلین و با دیدن تصاویر خونواده معصومی و خونواده قایدی این حس به کاربران زیادی دست داده بود. در ادامه ادبتدا مشاهده می کنید تصویری از سبحان داداش کوچیکه ستاره و بعد هم دیگر افراد خونه.

ناگفته نمونه که دو خواهر ستاره بانو هم در اینستاگرام جذب فالوور خوبی کردند و با تصاویر مدل طورشون مورد توجه قرار گرفتن.

و اما تصویر از اون یکی داداش! البته داداش مهدی قایدی

Gym_s+instagram+2023-5-28+story

اینجوریاست که سبحان خودشو از ابوالفضل برتر میدونه!

قطعا از روی شباهت مهدی قایدی به برادرش متوجه شدین که داداش کوچیکه مهدی کدومه و همونطور که در عکس هم مشخصه داداش جانِ ستاره معصومی درست به مانند خواهرش مغروره و با ژستی عقاب طور و جلو ایستاده، خودش رو برتر میدونه!!

کمی بیشتر در رابطه با ستاره معصومی و مهدی قایدی! فاصله سنی روووو

مهدی قائدی متولد سال 77 می باشد اما همسرش زاده سال 1370 است که خب این میزان اختلاف سنی کمی تا قسمتی برای همه عجیب بود. مهدی و ستاره دو سه سالی میشه که ازدواج کردن و میشه گفت خانوم خانوماش علاوه بر نقش همسر، مدیر برنامه آقاشونم هست و میشه گفت حرف حرفه ایشونه!

ازدواج و انتخاب امری سلیقه ای هستش ما خب یه مسائلی از اونجایی که تو گوش همه ما خونده شده، خب تبدیل به فرهنگ شده و حالا اینکه خانوم از آقا بزرگتر باشه انگشت شمار پیدا میشه. مهدی قائدی در رابطه با این موضوع تا به حال خیلی خیلی و خیلییی مورد هجوم نظرات مختلف و توهین قرار گرفته که خب هر جور هم حساب کنیم اونها هم انسانن و تاثیرات زیادی روی روحیشون میذاره اما همچنان مقاوم هستند و چندان اهل جواب دادن به حواشی نیستند!

setareh.masoumi_2925637744370571106_14424276718

IMG_20230330_145026

ستاره معصومی در واقعی ترین حالتش!

چهره ستاره معصومی رو در تصاویر مشاهده کردید؟ احتمالا میدونید شاید هم نمیدونید که ستاره معصومی مدت ها پیش در لایو بود و ظاهرا هیچ آرایشی هم نداشت اما در این میان که خانوم خانوما در حال صحبت هستند یهو فیلتر صورت میپره و فیس اصلیه ستاره خانوم مشخص میشه و در اینجاست که برگای کاربران به یکباره میریزه!

ستاره معصومی چهره نچرالی نداره و کاملا پروتز و عملی می باشد. البته که این روند تنها برای ستاره نیست و دو خواهر خانوم خانوما نیز چنین هستند!

01f535d9-1c83-4650-8eb1-ccc3bbdf2e01

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پسر خاله ارسالی در

    ستاره معصومی حرفی میشه باید اون قیافه اصلی و بدون فیلتر شو به همه نشون بدن ه

  • دی جی ارسالی در

    از قدیم قدیما میگفتن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی