|

ژست و استایل فشن "متین ستوده" با دوستی که بهش نخ میده؛ اینجوری اون دنیا رو هم دید!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر مشهوریه که این روزا تو فیلم سه کام حبس دیده میشه و با تصاویر مدلینگ طور جذابش مورد توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده بازیگر خوش فیس و باحل ایرانیه که با سوابق کاریش ثابت کرده هم میتونه هنرمندی در قالب وژانر طنز باشه و هم در کاراکترای اجتماعی و طور به خوبی دیده بشه و تو نقشش فرو بره. متین ستوده با بازی در سریال "لیسانسه ها" بود که شهرت یافت و بعد بیشتر و بیشتر شناخته شد تا اینکه حالا می بینیم خانوم خانوما از چهره های محبوبی هستند که تعداد فالوور بالایی دارن. البته که دیگه الان دوره زمونه با قبل فرق کرده و بازیگرا فقط با استفاده از تواناییشون دیده نمیشن، بلکه اینستاگرام مثل آب خوردن اون افراد رو به همگان نشون میده و حتی از اونچه که هستند هم خوشگلترشون میکنه. متین ستوده دقیقا نمونه بارز این موع می بشد که با استفاده از صفحه اینستاگرامش خفن شد.

متین ستده به مانند بسیای از همکارانش در این فضای مجازی هنرمند خوبی هستش. خب قطعا جذب فالوور و این میزان زیبا شدن هم هنره دیگه! متین بانو مِن جمله چهره هاییست که فیسی حاظر آماده برای میکاپ داره و میتونه با کمی تا قسمتی ارایش تغییر کنه، دیگه چه برسه به اینکه بخوا حسابی میکاپ داشته باشه و اصلا یکی از دلایلی اینکه متین بانو با کارنامه کاری نه چندان پُرررر تونستن تا به ای اندازه دیده بشن همینه! متین بانو اصولا یه پاش تو زندگی و یه پاش تو آرایشگاه و سالن های زبیایی که خب در ادامه نمونه ای بارز از گفته شده رو مشاهده می کنید با یه ژست مغرورانه.

matinsotudeh_209618747_344756903698618_3518291763805688758_n

متین ستوده هم اینجوری از تلویزیون زد تو کار سینما و درآمد شاخش!

متین ستوده خیلی وقته که تو فیلم و سریالی دیده نمیشه تا اینکه که این روزا می بینیم فیلمی با نام "سه کام حبس" به تازگی رفته واسه اکران بر روی پرده نقره ای. در این متین ستوده ایفای نقش داره که خب یه جورایی میشه گفت متین بانو هم کم کم داره از تلویزیون کَنده میشه و میزنه تو کار سینما بازی و درآمد های آنچنانی.

این موارد گفته شده انتقاد نبودن و برای هر بازیگری اینکه برسه به سینما و از نگاهی دیگر مشهور بشه رویایی جذابه که همه اونها برای رسیدن بهش تلاش میکنن!

متین بانو نیز اینچنین است و بعد ز اینکه سه کام حبس کم کم جون بگیره و مخاطبین بیشتری ببیننش، متین خانوم هم جون میگیره و دوباره پررنگ خواهد شد.

474a8638-018a-4743-9421-13fe191a9914

متین ستوده به وقت مدلینگ بازی و استایلای نا ساده!

این روزا دیگه میون خانومای بازیگر همممه شدن مدل! بر چه پایه و اساسی؟ خدا داند! البته که یکی از دلایلی این موضوع ترفندی هستش که آنلانی شاپ های و یا سالنا و مزون ها میزنن و با پول خوبی که به یک خانوم بازیگر پیشنهاد میدن، شخص رو میارن و میشه مدلشون!  بعد از تبلیغ اونچنان بازدهی میگیرن که شاید به ده تا مدل خفن میدادن انقدر واکنش نمیداشت در حالی که کلا خانوم ایکس یا ایگرگ اصلا شاید چهره و یا اندام مناسبی برای مدلینگ نداشته باشه اما قطعا در این روزها پول مهمتره، حالا به هر محو! متین ستوده نیز قطعا از این قافله عقب نمیمونه و برای همکاری با مزون ها و یا بدلیجات و ... حرکتی میزنه. مثلا مدتی پیش این چهره لباسی رو پوشید و نشون همگان داد که شاید چندان بهش نیاد اما خب مدل شد دیگه! 

متین+ستوده

متین ستوده نه تنها این دنیا بلکه اون دنیا رو هم دیده

گفتیم که متین ستوده هنرمندی محبوبه که صرفا به دلیل بازیگر بودنش مشهور نشد و بازیگری تنها سکوی پرتابی بود تا ایشون به معروفیت و بعد هم  به مدلینگ برسن و جذب فالوور داشته باشن برای خودنمایی! حالا میگین چرا؟ این روزا ظاهرا خانومای بازیگر تو مسابقاتی سنگین هستند که رقابتی سنگین تر دارن و دائم در تلاشند تا از اون یکی جذاب تر خاص تر به نظر برسند. حالا در این راه قطعا همگی یکی یکبار میرن زیر تیغ جراحی! برخی هم میرن زیر سرنگ بوتاکس و ژل! و در آخر همه اونها میرن تو سالن های آرایشی و دم به دقیقه رنگ عوض میکنن! 

متین ستوده دقیقا یکی از همین خانومای بازیگره که یکسره تو این فضاها سیر میکنه. متین خانوم اما انگاری تو فضای دیگری هم رفته! مثلا مدتی پیش مصاحبه ای از وی منتشر شد که متین خانوم ادعا دارند داشتن سکته میکردن و مرگ رو با چشماشون دیدن! در ادامه این ویدیویی رو در این باب مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

فوبیای عجیب خانم بازیگر

او در مصاحبه ای گفته که من عاشق سفر هستم، واقعا هر جایی از کره زمین را دوست دارم که ببینم، یعنی یکی از بزرگترین آرزوهایم اینست که بتوانم حداقل خیلی از جاها را قبل از مرگم ببینم. شاید بزرگترین فوبیایی من هم این باشد که وقتی از دنیا بروم که خیلی از جاهای دنیا را ندیده ام.

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

matin-sotudeh-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی