|

وقتی "زنِ مهدی قایدی" کلی پول خرج کرد و نمایی نو ساخت؛ آقاشون چه میخونه واسش!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی می باشد که دم به دقیقه با موضوعی جدید در حال ابراز وجود است و اینبار نیز در سالن ارایشی و ماسک به صورت دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مهدی قایدی از بازیکنای سابق استقلاله که میدونیم این روزا فعلا میون زمین و هوا مونده اما خب در اصل قراردادش با شباب  الاهلی هستش. ظاهرا عربها هرچه بازیکن خوب تو دنیا هست و نیست این روزا دارن جذب خودشون میکنن و اونقدری رقم رو بالا میگن که رونالدوش هم نتونست قبول نکنه چه برسه به بقیه! اما برگردیم سراغ مهدی قایدی خودمون که تو ایران هوادار زیاد داره و جالبیش اینجاست که اتفاقا خانومش ستاره معصومی هم هوادار زیاد داره اما با این فرق که خانوم خانوما هیچ جای دنیا رو نگرفتن و مهدی قایدی رو میشه استعدادی در فوتبال دونست. 

البته که میدونید این روزا همین که با یه چهره مشهور نسبتی داشته باشی کاااافیه تا خیلیا بشناسنت و اون نسبت اگه تا به این اندازه نزدیک هم باشه که دیگه چه بهترررر! ستاره معصومی اواخر دهه نود بود که با مهدی خان ازدواج کرد و رفتن زیر یک سقف، اما انگاری همچنان این زوج قصد بچه دار شدن ندارن که شاید یکی از دلایلش سن کم مهدی قایدی باشه! ستار بانو بعد از اینکه یه مانور درست حسابی با مهدی قایدی داد و همگان رو مطلع کرد که همسر این ورزشکار ایرانی شده، کم کم رفت تو کار بلاگری و حالا می بیبنیم که این چهره با استفاده از انتشار عکس و ویدیوهای مختلف از خودش و همسرش مورد توجه قرار میگیره. ستار معصومی درست به مانند بلاگر ها عمل میکنه اما با زحمتی کمتر! در ادامه جدید ترین استوری وی رو مشاهده می کنید که برای خوشگلاسیون پوستشون رفته بودن سالن زیبایی و جهت فخر یه سلفی هم گرفتن!

Untitled (1)

غرور ستاره معصومی برای همسر مهدی قایدی بودن!

حالا چرا میگیم زحمت زیادی نمیکشه؟ چون مثلا هستند چهره هایی به مانند همسر سپهر حیدری و یا همسر حسین ماهینی و همسر علیرضا بیرانوند و ... که حداقل تولید محتوا دارند و تبلیغات هم میگیرن! مثلا آرام جوینده همسر سپهر خان اونقدری تو پیجش همه جوره فعاله که خود سپی خان نیست! خب از این طرفم تبلیغات و درامدش رو داره، اما ستاره معصومی همسر مهدی قایدی نه تنها محتوا سازی خاصی نداره، بلکه هر موقه که دل تنگش بخواهد یه سلفی معمولی میگیره و میذاره و از طرفی تبلیغات هم میگیره!

البته که سبک زندگی هر کسی به خودش ارتباط داره ولی تا به این میزان غرور داشتن فقط برای اینکه همسر فوتبالیست باشی چندان برای مخاطب هضم شدنی نیست و بسیاری هستن که میگن ستاره میتونه خونگرم تر برخرد کنه!!

Untitled

کنایه عجیب ستاره معصومی وقتی فاز روانشناسی داره

ستاره معصومی تنها همسر مهدی قایدی نیست و همیشه به نوعی مدیر برنامه شخصی آقای فوتبالیست جوان هم بوده، حتی اگه هیچ جوره از فوتبال سر در نیاورده باشه! مثلا یادتون میاد قبل از رفتن مهدی قایدی به شباب الاهلی چقدر هوادارا از مهدی خواستن تا تو تیم آبی ها بمونه؟ اما در نهایت با نظر و تصمیم ستاره معصومی و البته علایق و آرزوهایی که در سر داشت این زوج به دبی رفتند، درست همون جایی که ستاره معصومی دوست داشت.

در مجموع ستار معصومی عادت داره به اینکه در اینستاگرام گاهی با کنایه هایی به هوداران و یا اشخاصی که در ذهن داره، واکنش نشون بده. مثلا به تازگی در حالی که تو چندد استوری جملات روانشناسی گذاشته بود و نظر سنجی میکرد، به برخی کنایه انداخت و نوشت: « اولین حسی که پس از شنیدن خبر پیشرفت یکی بهت دست میده معرف شخصیت درونه…»

Untitled

ماشین شیک و پیک ستاره معصومی که یه کادوی گرون از طرف مهدی قایدی بود!

دیگه میدونید که این روزا میون آقایون بازیگر و یا آقایون فوتبالیست پر حاشیه چقدر استفاده از خانوماشون زیاد شده و مثلا همسر شخص میتونه اونقدری جنجالی بشه و خودش رو بولد کنه که حتی باعث شهرت هرچه بیشتر شوهره ام بشه! اینجاست که باید گفت شگفتا!! ستاره معصومی و مهدی قایدی هم که دیگه تو این اوضاع و احوالات همیشه از صدر نشینان در حواشی هستند و با موارد مختلف حسابی میتازونن.

میگین چطور؟ پس در ادامه جدید ترین مثال بارزی که خانوم خانوما منتشر کرد رو مشاهده می کنید که در پست آخرش که به تازگی به اشتراک گذاشته چطور خودنمایی داشته و چطورررر هم کامنت گرفته!!

وقتی مهدی قایدی از عشق زیاد میزنه زیر آواز! سوتیای آقارو چت چی میگه!

همه چیز در ستاره معصومی خلاصه نمیشه! مهدی قایدی نیز حواشی خاص خودش رو داره که در عین ساده بودن اتفاقا اگر کمی تا قسمتی سرچ کنید متوجه خواهید شد که خیلی هم ساده نیست و در موضوعات مختلف دست هایی بر آتش جنجالات داشته که خب تو برخیش با همراهی خانومش بوده و تو برخی هم به تنهایی گل افشانی داشته. مثلا در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی از مهدی قایدی در حالی که داره دابسمش عاشقانه واسه همسرش میگیره و ستاره معصومی هم اونرو به اشتراک گذاشته. این رفتار میون این زوج به وفور دیده شده و ظاهرا همچنان هم قراره دیده شه.

اما داز دیگر حواشی مهدی قایدی برمیگرده به تایم اخرین جام جهانی که قب از عید بود  بسیاری از بازیکنان ما رفتن تو حاشیه. مثلا جریان سلام زیبای علیرضا بیرانوند رو یادتون میاد؟ خب مهدی قیدی هم تو همین حوالی جنجالاتی داشت که میگفت صفحه چتای اینستاگرامش لو رفته و چت اقای فوتبالیست با بانوان پخش مجازی شده! در این بین خب برخی از کاربران همیشه در صحنه که همیشه میخوان مو رو از ماست بکشن بیرون، با دو کیلو پیاز داغ اضافه، میان میگن دلیل این کار مهدی قایدی بزگتر بودن سن و سال همسرش هست و مهدی خان رو اورده به دخترای دهه هتشادی چرا که خودش متولده 77 هستش!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عارف ارسالی در

    خانم معصومی خجالت بکش چرا به هر دری میزنی که دیده بشی

  • مسعود ارسالی در

    خجالت بکش

  • کورش کبیر ارسالی در

    عجب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی