|

خواننده ای که انگار با نفیسه روشن سته عکس خانومُ پست کرد؛ با نمای قدیمش سفیر شده دیدنی

NAFISE-ROSHAN SHAYANEWS

نفیسه روشن یکی از بازیگرهاییه که همیشه نقش های مثبت رو بازی کرده و این روزها ترجیحش به فعالیت بیشتر تو اینستاگرام و کسب درآمد از طریق اونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگرهای چشم رنگی تو ایران انگار که تافته ی جدا بافته هستن و هم از نظر بیننده ها خیلی تو چشم هستن و هم از طرف فیلمسازها خیلی راحت تر انتخاب میشن و که دلیل این موضوع میتونه این باشه که اینجا ایرانه و مثل اروپا چشم رنگی فت و فراوون نیست پس اگر خودتون چشم رنگی هستین و یا یکی از نزدیکانتون برای یکبار هم که شده شانستون رو برای بازیگر شدن امتحان کنید، خدا رو چه دیدید شاید زد و بازیگر شدید و بعد یه روزی ما از شما مطلب نوشتیم! حالا در این بین یکی از بازیگرهای چشم رنگی که خیلی وقت هم هست کم کار شده نفیسه روشن هست که یه مقدار از عرصه بازی فاصله گرفته و آخرین فیلمش سریال گیلدخت بود که خیلی هم نقش اصلی توش نداشت و هر نقشی هم داشت شما حتی سریال رو ندیده هم میتونید حدس بزنید که مثبت بوده!

چرا که چهره ی نفیسه روشن کلا یه طوری هست که خواه ناخواه نمیتونه حس یه آدم بدجنس و نقش منفی رو القا کنه بنابراین فیلمسازها هر موقع یه نقش مثبت میخوان که از قضا چهر اش معصوم باشه و چشم رنگی و خوشگل هم باشه میتونن نفیسه روشن رو انتخاب کنن چرا که تموم این ویژگی ها همه باهم و یکجا تو نفیسه خانوم جمع شده، ولی بگیم از صفحه ی اینستاگرام نفیسه خانوم که تو این فضا ایشون حسابی فعال و حتی گاهی هم جنجالی تشریف داره یعنی کم کار ی تو بازی رو خانوم از طریق فعالیت تو صفحه اش جبران میکنه و البته که از پیجش به خاطر گذاشتن تبلیغ کسب درامد هم داره که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

نفیسه+روشن (4)

وقتی نفیسه با یه تیپ بعید سفیر میشه

احتمالا اگه یه سر به پیج نفیسه خانوم زده باشید میبینید که خانوم خانوما یه عالمه عکس های رنگی با استایل های متفاوت داره و اصلا یه زمانی کل حواشی بازیگرها رو یه تنه رو انگشتش میچرخوند ولی خب این روزا بیشتر رعایت میکنه هر چند که هنوز هم هر موقع اراده کنه میتونه جنجالی باشه مثلا به تازگی بنرهای خانوم برای تبلیغ یه شرکت تولیدکننده تجهیزات مدرن آشپزخونه توی شهرهای مختلف نصب شده که باعث تعجب خیلی از کاربرها شده.

چرا که خانوم روشن رو خیلی وقت بود که با این استایل که تو فیلم های تلویزیون بازی میکرد ندیده بودن و از طرف دیگه میگفتن که چرا خانوم برای یه همچین چیزی مدل تبلیغاتی شده و به نظرشون به پرستیژ ایشون نمیخورد این حرکت! البته که بعضی ها هم در این بین به این موضوع فکر کردن که احتمالا این شرکت خیلی درست و درمون و از لحاظ مالی حسابی اوکی هست که برای تبلیغاتش یه مدل بازیگر آوورده و خانوم روشن در حال حاضر سفیر این برند و شرکته و از اون به عنوان خانواده ی موفق خودش یاد میکنه!

نفیسه8+88

تیپ شیک و پیک نفیسه خانوم تو کنسرت

بهار و تابستون بهترین فصل ها هستن برای کنسرت گذاشتن خواننده ها حالا نه این که ما کنسرت هامون رو لب ساحل میگیریم، کلا دقت کرده باشید یه تایمی بازار کنسرت خیلی داغ میشه که الان هم بهترین وقتش هست و البته که یه سوتی داغ و تازه از این روزهای کنسرت ها میشه به پلی بک سامی بیگی اشاره کرد آقا میکروفون از دستش میوفته ولی همچنان صداش میاد و از اون بدتر که دنباله میکروفون میگرده! بگذریم تو بازار داغ کنسرت ها خیلی از بازیگرها هستن که تو این کنسرتا شرکت میکنن و میدونین که صندلی های وی آپی سهمه اوناست و حالا هم نفیسه خانوم به تازگی تو کنسرت شهرام شکوهی حاضر شده که این خواننده عکس ایشون رو به همراه جمعی دیگه از سلبریتی ها تو صفحه اش منتشر کرده که خیلی از کاربرا به ست جالب و هنری بین رنگ لباس های نفیسه روشن و شهرام شکوهی اشاره کردن.

IMG_20230626_135717

نفیسه روشن هر کاری رو بجز بازیگری انجام میده

تو قسمت های قبل گفتیم که خانوم روشن در حال حاضر به قدری تو زمینه بازی کم کار شده که اصلا انگار نه انگار بازیگره ولی از اون طرف خانوم حسابی تو صفحه ی اینستاگرامش فععالیت میکنه و وقت میگذرونه و یه جورایی میشه گفت که برای هر چیز مختلفی وقت داره و اون ها رو انجام میده و تو عرصه های متفاوت دیده میشه الی تو حرفه ی خودش! مثلا گفتیم که خانوم سفیر برند تجهیزات آشپزخونه شده همین چند وقت پیش هم بود که توی جشن ملی روز دوقلوها و چندقلو ها به عنوان سفیر هنری انجمن شرکت کرده بود که خب خیلی حرکت بعیدی بوده!

IMG_20230626_135731

کمی بیشتر با نفیسه روشن

نفیسه روشن یکی از بازیگرهای ریزه میزه و بیبی فیس هست که در حال حاضر  41 سال داره و احتمالا بدونید که خانوم قبلا با یه خلبان ازدواج کرده بود که از ایشون جدا میشن و بعد از اون هم یه خبرهایی مبنی بر ازدواج مجددش بود و گاهی یه سری عکس از دست و پای مخاطب خاصش منتشر میکرد که خب قبل از رونمایی کلی ظاهرا این قصه تموم شده و اینجور که پیداست خانوم در حال حاضر مجرد تشریف داره، ایشون فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد هست که به شدت هم حامی حیواناته ولی این موضوع تو بچگی برعکس بوده چرا که یه بار مهران مدیری در این خصوص یه خاطره تعریف کرد که کلیپش رو براتون گذاشتیم ببینید.

نفیسه4646

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی