|

ترندی ترین تیپ تابستونی "نفیسه روشن" در این کنسرت؛ مگه ارمِ رفیقشو سفت چسبیده

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر مشهوریه که این روزا می بینیم با انتشار تصاویر خود مورد توجه قرار میگیره و اینبار هم با استایل کنسرتش بولد شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نفسیه روشن از بازیگرای خوش فیس و مشهور ایرانیه که قبلنا خیلی هوادار داشت و حالا می بیینم که فضای مجازی چه بلایی سر دوست داشتنی بودن این بازیگر آورده و حالا خانوم خانوما رفتن تو دسته هنرمندانی که حواشی بسیاری دارن و با این جنجالات بیشتر خطاب میشن تا با اونچه که در سابقه کاری خود به ثبت رسوندن! نفیسه روشن تو دهه هشتاد به خصوص، سریال های تلویزیونی بسیاری ایفای نقش کرد. خانوم خانوما در سینما و بر روی پرده نقره ای هم دیده شد اما اونچه که نفیسه روشن و بولد نمود، بازی در سریال های تلویزیونی به خصوص مناسبتی های مخصوص ماه رمضان بود.

نفیسه بانو مدتی میشه که اصلا تو کاری دیده نمیشه و تنها در سربال "گیلدخت" اومد و یه سک سک ریز کر و رفت. البته که میدونید به جز سینما و جعبه جادو یه جای دیگم هست که اتفاقا این روزا داره با پروژه هایی که نشون میده حسابی میترکونه و اون جایی نیست جز نمایش خانگی! بله سریال های شبکه خانگی این روزا اونقدری زیاد شدن که زدن رو دست همچی! این در حالیه که اونقدر سریال ساخته میشه که همه بازیگرا رو تو خودش جا میده و اینبار نوبت به نفیسه روشن رسید با بازی در "دادزن عروسکی". البته که این کار انگاری خیلی مورد توجه مثبت کاربرا قرار نگرفت و براشون جذابیتش کم بود! 

نفیسه-روشن-scaled

کنسرت بازی نفیسه روشن با یه تیپ تابستونی و خنک

اما از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل خصوصو خانوم بازیگر، باید بگیم که نفیسه روشن همین سال گذشته بود که با موضوعات مختلفی مثل ازدواج و طلاق و کتک خوردن و ماجرای عشق بازی و .... بسیار جنجالی شد. ایشون در حالی که تو راه کربلا عاشق شده بود تا راه شمال فارق شد. حالا می بینیم که این چهره نیز به مانند خانوم بهاره رهنما تک و تنها و سینگل طور داره زندگی میکنه و از طرفی هم حواشی که داشت و به صفر رسونده و خیلی حرف و حدیث خاصی نداره!

اما نفیسه روشن همچنان انتشار عکس و ویدیوهای خودش رو داره و فعالیتی که در اینستاگرام داشت رو متوقف نکرده که هیچ، خیلیم پر و پا قرص داره پیش میره. خانوم بازیگر به تازگی نیز با حضور در کنسرت تصاویری از خودش و به همراه رفیق جاش به اشتراک گذاشت که استابل خانوم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

campec.ir_s instagram 2023-6-22 story (1)

nafisehroshan_s instagram 2023-6-22 story

کلکسیون نفیسه روشن از کفشای پاشنه بلند جیغ!

دیدین که خانوم بازیگر دهه شصتی ما از استایلی تابستونه برای این کنسرت استفاده کردن اما خب نکته اینجا بود که نفیسه روشن تقریبا همیشه و همیشه تو هر فصل و مراسمی و حتی جاهای معمولی از کفش های پاشنه بلند استفاده میکنه. خانوم خانوما در حالی که مشخصه کلکسیونی از کفش های پاشنه دار رنگی دارن، هر بار از یکیشون رونمایی میکنن و اینجوریاست که هیچوقتم تکراری پا نمیزنن! 

نفیسه روشن عاشق و شیفته استایل و ترکیب لباس های رنگی و جیغه. دقیقا همون سبکا و رنگایی که شاید هر کسی دلش نخواد سمتش بره اما نفیسه روشن با جان و دل میره میخره و میپوشه. البته که ای روحیه شاد پوشی در این چهره برای کاربران جالب به نظر میاد چرا که خیلی از  مخاطبین نفیسه بانو رو اون دختر خوبه همه داستانا میدونستن و با دیدن این چنین ظواهر از وی کمی تا قسمتی متعجب میشن!

نفیسه+روشن

Untitled

61fc6d00d3c30

Untitled

همه با هواپیما پرواز میکنن نفیسه روشن با مژه هاش

نفیسه روشنن خیلی از خودش عکس منتشر میکنه، خیلییییی ها. این چهره که مشخصه از شرایط مالی بسیار مرفه و خوبی هم برخورداره، خب لباسای زیادی عوض میکنه و کلا خیلی خیلی اهل خرید البسه مختلف هستش. 

خانوم بازیگر اما در عوض اصلا و ابتدا اهل تغییر هره خودش و ژل و عملای این دورع زمونه نیست و خب چون میون بانوان بازیگر دیده میشه که از این پیشرفت زیبایی استفاده بسیاری دارن، اینکه یک چهره کمتر بهره ببره و یا اصلا نبره، مورد توجه قرار میگیره. نفیسه روشن چندان اهل فیلترای اینستاگرامی هم نیست و از اونجایی که اعتماد به نفس خوبی نست به چهرش داره، بیشتر اوقات هم سلفیایی از نمای نزدیک چهرش میگیره و کاری نداره بینیش کج افتاده یا لک صورتش مشخصه! که باید گفت آفرین خانوم بازیگر.

در ادامه مشاهده می کنید تصوری از نفیسه رونش که موراد گفته شده رو با یه نمونه بارز نشون داده، و البته مژه های کاشتی که خیلیم بال بالی هستند!

nafisehroshan102-vaghtesobh (1)

تصویر خارجکی نفیسه روشن در حالی که با موتور خاصش ست زده

اما در راستای همون رنگی پگوشی خانوم بازیگر این رو نیز باید خاطر نشان کرد که نفیسه رونش بعد از طلاقش یه کارای جدیدی رو تست کرد. خانومو بازیگر در حالی که قبلا انقدر فعال تو زمینه هی مختلف نبودف از اونجایی که حالا خودش شده مدیرررر سالن زیبایی و تو سینگلی میتونه هر کجا بچرخه، اینبار با موتور سواری اش مود توجه قرار گرفت. 

ولی خب باید بگیم نفیسه روشن حتی واسه ست با موتورشم لباس داشت!!! البته که این تصویر در خارح از کشور می باشد.

Untitled

کمی بیشتر با نفیسه روشن و خونه لاکچریش

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی