|

وقتی متین ستوده از کمد لباسای درست حسابیش رونمایی میکنه؛ تو این حرکت چه خفنه!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر مشهور و خوش پوشیه که با استایل های مختلف مورد توجه قرا میگیره و اینبار به سراغ کمد لباس خانوم بازیگر رفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- متین ستوده بازیگره ولی خب باید به جرئت گفت خانوم خانوما مدلی جذاب برای صنعت مدلینگ نیز هست که هم از لحاظ چهره ای و از لحاظ استایلی فعالیت دارد. متین ستوده اولین بار با بازی در سریال "میکائیل" بود که دیده شد اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر با بازی در سریال "لیسانسه ها" هستش که شهرت داره و همه این مدلی می شناسنش. متین ستوده چهره ای زیبا داره که قابلیت عجیبی در برابر آرایش نشون میده. خب همه بانوان وقتی میکاپ میکنن زیباتر میشن اما متین بانو با آرایش کلا تغییر چهره میده و میشه یکی دیگه! عجیب نیست؟ 

متین بانو تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش داره که نمونه هایی باز از مطالب گفته شده هستند و چهره ای که من و شما در لیسانسه ها دیدم رو نقض میکنن. متین ستوده جالبه که در رفاه بسیار خوب و لاکچری هم زندگی میکنه چرا که دائما یا یه پاش تو سالن های آرایشی هستش و یا در مزون های مختلف مدله! اما باید گغت خانوم خانوما خودشونم کم لباس ندارن و از اونجایی که شیفته یکسری از رنگ ها هستند، احتمال اینکه ایشون رو در تناژ های مختلف یک رنگ ببینید هست. در ادامه می بینیم تصاویری از این بازیگر دهه شصتیمون در حالی که یه جورایی کمد لباساش رو نشون میده و علایقش در انتخاب رنگ ها.

2NmNGJhZTVmZ

a830d387-79a2-4f62-80dc-d5e6f5570675

file

irs01_s3old_1568278693499103

Untitled

سبک شخصیتی متین ستوده در استایل! خانوم چقد با آزاده صمدی فرق داره

البته که قطعا استایل و ظاهر برای یک بایزیگر به خصوص بانوان از آیتمای خیلی اصلی حتی در شخصیت وی می باشد. چرا که سلیقه و نوع لباس پوشیدن فرد نشون دهنده درون او نیز هست، و از طرفی هم سبک شخصیتی اون شخص رو نشون میده که مثلا فلانی خیلی شیک پسنده اون یکی درهم پسند و اون یکی هم کژوال پسند! 

متین ستوده نیز به همین دلیل سعی بر این داشته تا در این چند سالی که خب شهرت رسیده کم کم به یک امضای شخصیتی در استایلش برسه که البته چون این چهره تقریبا میشه گفت خیلی خانومانه پسنده، چندان اطراف تیپ های راحت و گشاد و کژوال طور نمیره! برخلاف آزاده صمدی!!

متین ستوده چهره ای زبیا همراه با پوستی روشن داره که بیشتر علاقمند به رنگ های سبز طوره که باید گفت بهشم میاد.

283729_574

متین ستوده با آرایش زمین تا آسمون فرق کرد! فرقش با دختر اینستایی

تصویر بالایی رو دیدن؟ متین بانو ستوده اصلا و ابدا شبیه به اونی که ما تو لیسانسه ها دیدیم نیست دیگه؟ این دقیقا همون مثال بارزی هستش که در ابتدای متن گفته شد متین ستوده چهره ای عجیب داره در برابر آرایش و حسابی تغییر میکنه. خانوم بازیگر در حالی که خیلی متفاوت شده نشون داده با چهره اصلی خودش فرسنگ ها فاصله داره و اینجسات که خیلی از کاربرا به دختر خانومی ک در اینستاگرام بولد شده اشاره میکنن. 

احتمالا این روزا دیدین دختری که مدل عروس هستش و آقای عکاس به شوخی بهش میگه تو اگه خوب بودی عروس میشدی نه مدل عروس! برخی از کاربران با اشاره به این خانم گفتند متین بانو با ارایش زیباتر میشه و اون خانوم بی ارایش زیباتره! در حالی که هر دو هم از عمل های زیبایی  ژل و بوتاکس استفاده کردن و اینطور نیست که ایشون نچرال باشه و اوشون عملی!

__alarose_343976801_220005224098688_7265885885008549636_n

Untitled (1)

همه اینها به کنار، توانمندی متین ستوده تو این حرکت فوق العادست!

اما از انتقاد که بگذری و برسیم به استعداد این بازیگر جذاب، باید بگیم که متین ستوده کمتر در فیلم و سریال ها دیده میشه، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه شصتیه ما همونطور که در ابتدای متن هم گفتیم استعداد و توانمندی خوبی در این عرصه شگفت انگیز داره!

حالا شاید بگین بابا متین ستوده اگه استعداد داشت که بیشتر بازی میکرد! که خب در پاسخ باید بگیم احتمال اینکه متین یانو خودش نقش قبول نمیکنه بیشتره. چرا که این چهره، هم چهره خوب و سینما پسندی داره و هم به خوبی میتونه اَکت هارو دریابه و به تصویر بکشه. نمونه بارز این گفته ها هم ویدیویی هستش که در ادامه مشاهده می کنید و متین ستوده رو در تئاتر می بینید در حالی که یه تنه کلی دیالوگ میگه و بدون هیچ تپق زدن و فراموشی، به راحتی و زیبایی تمام تکمیلش میکنه!

بیوگرافی متین ستوده!

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران، دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال «لیسانسه ها» در 31 سالگی به شهرت رسید.

ایشان با 176 سانتی متر قد، از قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد می باشد.

متین ستوده (Matin Sotudeh) در شهر تهران و در یک خانواده با اصالت خرم آبادی و از قوم لر به دنیا آمد، می گوید برعکس اسمش شیطون، شلوغ و حاضر جواب است. پدرش «سید حسین ستوده» از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته می باشد، یک برادر بزرگتر بنام «مانی» و یک خواهر بزرگتر بنام «مریم» دارد.

__alarose_343829200_191467153769619_2928693016230335910_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پیمان.م ارسالی در

    چرا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی