|

تغییر چهره لیلا اوتادی که خانومو کرده کولاک؛ چه فهمیده انتشار کدوم عکسا واسش بُرده!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی همیشه چهره ای چشم نواز و زیبا داشت اما خب سوژه میشد تا اینکه تصویری از بچگیش منتشر کرد و نشون داد فابریک خوبه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا اوتادی بازیگر مشهور و جذاب یایرنیه که این روزام تو سریال شبکه خانگی "نیوک" ایفای نقش داره و حسابی داره میتازونه. این سریال شده یکی از کار های به شدت پر مخاطب شبکه خانگی که ژانر طنز داره. میدونید که آخه تو موضوعات خنده دار کار کردن خیلی سخته به خصوص اینکه این روزا تو شرایط سخت اقتصادی بتونی خنده بیاری به لب مردم! البته که ناگفته نمونه لیلا اوتادی هم قسمت طنز نیوکمپ نیست و اتفاقا یه کاراکتر خنثی داره، اما در این موضوع میشه گفت نیوکمپ تونسته نگاه بسیاری رو جلب خودش کنه که در اینجا میشه گفت یکی از دلایل جذاب خانوم لیلا اوتادی می باشد که چهره و گریمی به شدت زیبا و چشم نوازی پیدا کرده اند.

لیلا اوتادی در اینستاگرام به مانند بسیاری از همکارانش فعالیت داره اما خب فرقش اینه که ایشون به شدت فعل تره و دیگه ته دیگ اکتیو بودن رو درآورده! لیلا بانو هم در سینما و هم در نمایش خانگی و هم در سریال های تلویزیونی بسیاری ایفای نقش کرده و این مدلی نیست که مثلا به مانند ترانه علیدوستی فقط سینما و درامد سنگیش رو بخواد، بلکه در هر فضایی که به نظرش نقش خوب بوده دیده شده. لیلا اوتادی همونطور که در نقش ها اصولا شیطنت داره تو فضای اینستاگرام و شخصیت و استایلش هم باحال و شیطونه که در ادامه بیشتر باهاش اشنا خواهیم شد، اما ابتدا تصویری از دو لیلا می بینیم در حال که یه هزار سالی تفاوت سنی وحود داره و نشون میده لیلا بانو از همون اولم کیوت بودن!

لیلا+اوتادی+

وقتی لیلا اوتادی فهمیده انتشار کدوم عکسا واسش بُرد حساب میشه!

خب هر بازیگری حواشی مختص به خودش رو داره اما جالبه که لیلا اوتادی از اون دست هنرمندانی می بادش که خیلی کم حاشیه زندگی کرده و کلهمممم خودش رو تو هیچ موضوع جنجالی شرکت نمیده تا مبادا اتفاقی هم براش نیوفته!

لیلا اوتادی به همین علت هر آنچه که دلش بخواد رو انجام میده و کسی هم کاری به کارش نداره چرا که به قولی میشه گفت سوسکی کاراشو میکنه و کاریم و به کار کسی نداره! لیلا اوتادی در اینستاگرام با صفحه ای که باز کرده و نزدیک به 2.5 میلیون دنبال کننده داره، حسابی مورد توجه قرار میگیره! حالا چرا؟ قطعا میدونید که انتشار عکس و ویدیو های چیتان پیتان شده در این فضا واسه خانوما چقدر بُرد حساب میشه و فرد میتونه به راحتی شهرت پیدا کنه حتی اگه معمولی ترین فرد در جامعه باشه چه برسه به یک بازیگر! در ادامه با نمونه تصاویری که این چهره از خود به اشتراک میذاره آشنا میشین که زیبایی خانوم اوتادی رو نشون میدن.

لیلا+اوتادی

350892_563

شیطنت لیلا اوتادی با فتوشاپ که واقعا عجیبه!

میدونیم که این روزا دیگه کشف حجاب زیاد شده و خانومای سینما تند و تند پشت بند هم بیخیال بازیگری شدن و قید ادامه کارشون رو در ایران زدن که خب برخیشون اونور آب هتسند و برخی هم داخل کشور که قطعا براشون به راحتی تموم نمیشه! اما در این بین یکسری هنرمند هم هستند همانند سحر قریشی و یا لیلا اوتادی که اصلا اعتقادی به حجاب هم شاید ندارند اما همچنان دست به کشف حجاب نزدن تا مشکلی براشون پیش نیاد. اما همیشه این افراد با ترفندای دیگه دوست دارن تا یه عکسی چیزی در این غالب ولی غیر مستقیم منتشر کنن. مثلا سحر خانوم قریشی از سایه اش بدون حجاب عکس گذاشته بود و حالا هم لیلا اوتادی کلاه گیس به سر تصویری از خود به اشتراک گذاشت که اصلا با موی طبیعی مو نمیزد و خانوم بازیگر خوشحال و خندان به ذوق اومده بود.

ناگفته نمونه اینکه موی اصلی باشه یا کلاه گیس در صورتی که انقدر طبیعیه، چه فرقی در اصل عمل داره؟!

Untitled (6)

لیلا اوتادی ازدواج نکرده و اینهمه حاشیه شوهری داره؟

لیلا اوتادی ازدواج نکرده و از مجرداست، اما یه عکس قدیمی از خانوم بازیگر همراه با جواد نکونام وجود داره که صمیمیت این دو چهره برای تولد آقای فوتبالیست خیلی تعجب داشت. البته که شما یه فرد عادی در جامعه هم که باشید وقتی عکس دو نفره با یه آقا بگیرین ذهن ها به سمت این میره که شاید با هم در ارتباط هستید و براتون حرف در میارن چه برسه به اینکه دو چهره مشهور جامعه باشید و اینجوری عکس بگیرید در صورتی که از حرف و حدیث رسانه ها آگاهید!

پس قطعا ناخواسته نبوده و از عواقبش هم اطلاع داشتین! ناگفته نمونه مدتی هم لیلا اوتادی رو به احسان علیخانی چسبونده بودند که خانوم بازیگر به شخصه در صفحه اینستاگرامش این مورد رو تکذیب کرد.

Untitled (7)

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی از متولدین مرداد ماه سال 1362 هستش که تهران چشم به این جهان گشوده و مدرک کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران داره. لیلا اوتادی اولین بار 7 ساله بود که در تئاتر مدرسه توسط خسرو شکیبایی انتخاب شد اما خ پدرشون تا دیپلم خانوم خانوما راضی به بازیگر شدن این چهره نبودن تا اینکه سرانجام لیلا اوتادی موفق به رضایت پدر شد و راهش رو انتخاب کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی