|

فیگور خشک و خالی ولی یونیک الیکا ناصری که دهه هشتادی بودنشو نشون داد؛ ابرای یاغیه ها!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر سریال نمایش خانگی یاغی می باشد که در اینستاگرام با این ژست جالب فالووراشو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الیکا ناصری بازیگر زیبارو و خوش استایل ایرانیه که با بازی در سریال نمایش خانگی "یاغی" دیده و مشهور شد. البته که خانوم خانوما قبلا هم سابقه و تجربه بازیگری رو داشته اما خب نه به این حد درست حسابی! آه میدونید که همیشه بازیگری اینجوریه که تا وقتی که خانوم یا اقا سن وسالی خیلی کم دارن چندان جدی گرفته نمیشن تا اینکه به سن نوجوانی و جوانی میرسن و اونوقته که جذابر میشن و خاطب جذبشون میشه! الیکا ناصری دقیقا چنین اتفاقی براش افتاد و به دلیل اینکه یه دخر دهه هشتایده، خب تازگی به این ظواهر خوشگلاسیون رسیده و قبل از اینها و در نقش هیا پیش هنوز فسقلی بود. الیکا ناصری در این سریال نقش معشوقه علی شادمان یا همون یاغی رو داشت که خب به همین دلیل هم خیلی دوست داشتیم شد.

البته که بازی درجه یک الکیا خانوم هم تاثیری بسیار داشت به خصوص اونجایی که داییاش میان و کشان کشان تو گل و لای کیبرنش! الیکا اصری یه دختذ به شدت کم حاشیه و ارومه که برخلاف ژره شبطونی که داره الا به دنیال شیطنت های اضافه نیست و از دیده شدن توسط یه کاری جنجالی هم خوشش نمیاد. اخه میدونی که مثلا سارا و نیکا چطور پس از شهرت جنجالیشدن و یا بهاره خانوم رهنما برای دیده و بولد شدن تا به چه اندازه اخباری عجیب ساخت. الیکا ناصری در اینساگرمفعایلت چدانی نداره اما خب جهت بودن در این فضا و دیدیه شدن گاهی خیلی کم یه خودی جذاب نشون میده. در ادامه ببینیم تصویری از وی در حالی که یه پست دهه شهتادی طورم گرفته!

Untitled

سارا و نیکا به الیکا ناصری ژست یاد دادن؟

الیکا ناصری خب به اقتضای سن و سالی که داره هنوز اول جَوونیشه و کلی ذوق و شوق و شیطنت داره. الیکا خانوم چندان اهل استفاده از استایل های جنجالی نیست اما خب ژست گرفتن و عکسای خاص رو دوست داره!

الیکا ناصری خب از اونجایی که هنوز کارنامه کاری پررر بار و خفنی نداره و ابتدای کارشه، تو پیجش هم چندان خبری از پستای کاری و فیلمی نیست!  این بازیگر خوش آتیه که در اولین تجربه حرفه ای خودش کنار بازیگرای خیلی قَدر مثل طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر بوده، حالا گویا از اونا الگوبرداری کرده و با کلی ملاحظه گری میخواد خییلی دم چشم نباشه! ولی باز هم عکسای خاصش با خنده های شیرینی که کلی تو ایران طرفدار پیدا کرده، حالا در صدر تمام اتفاقات فضای مجازیه!

167304

الیکا ناصری نشون داد پشت صحنه چه خوشگلتره!

ما از این ها گذشته الیکا ناصری در آخرین پستی که به اشتراک گذاشت ویدیویی بود که مربوط میشد به پشت صحنه سریال "یاغی". خانوم بازیگر با کپشنی بلند بالا در رابطه با بانوان ایرانی به شدت خوشحال بود که در این سریال حضور داشته و پیچ و خم شرایط جاوید و ابرا رو به تصویر کشیده. در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید که خیلی از کاربران اشاره داشتند الیکا تو پشت صحنه بدون گریم خوشگلتره!

بیوگرافی ریز الیکا ناصری همچون خودش که ریزه!

الیکا ناصری متولد تهران است. درمورد خانواده و زندگی شخصی الیکا ناصری اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما این بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان از کودکی وارد دنیای بازیگری شده و به نظر می رسد او از عرصه تئاتر وارد دنیای تصویر شده است.

الیکا ناصری از طرفداران تیم استقلال و عاشق رنگ آبی است و  به کتاب خواندن علاقه خاصی دارد. این بازیگر دهه هشتادی جوان پر انگیزه احتمالا در آینده ای نه چندان دور از اونجایی که شیطنت خاص خودش رو داره از هنرمندان پررنگ خواهد شد.

elika.naseri_340187219_3435275100066885_1760742219806568577_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی