|

"زنِ سپهر حیدری" که باشی میتونی با حَلقَت جزیره ی خصوصی بخری؛ ویو خونشون خوده بهشته

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدریه که این روزا از خود آقا معروف تره و با فالوور میلیونی که داره تبدیل شده به یه بلاگره مشهور و پردرآمد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا که نون خیلی ها از حاشیه و جنجال بدست میاد آدمای زیادی اومدن سمتش و بعضی وقتا خودشون با دستای خودش حاشیه درست میکنن تا به چشم بیان و مردم اون ها رو ببینن درست مثل آدمایی که وقتی آمبولانس میبینن با سرعت دنبالش راه میفتن و یه جوری وسط بلبشو ماهیگیری میکنن و راه رو برای خودشون هموار تر میکنن اون دسته از افرادی هم که میرن سراغ حاشیه راحت ترین راه رو برای طی کردن مسیرشون انتخاب میکنن چرا که با کمک این حواشی میشه در عرض مدت زمان کوتاهی حسابی معروف شد و به چشم اومد حالا یکی از افرادی که با همین حواشی اومد بالا و الان یک میلیون فالوور تو اینستا داره، کسی نیست جر آرام جوینده همسر سپهر حیدری هستش.

آرام خانوم از اون دسته از بلاگرهاست که کوچکترین حرکتش هم حاشیه سازه و بهش کمک میکنه که عدد فالورهای پیجش رو هی بالا و بالاتر ببره ولی موضوعی که راجبه ایشون خیلی بیشتر از هر چیزی توی چشم هست عمل های متعدد زیبایی این خانومه که اصلا اون رو تبدیل به یه عروسک کوکی کرده و خاوم خیلی مصنوعی تشریف داره و نکته ی جالب اینجاست که آرام و آقای سپهری دو تا بچه دارن که با وجود عمل های متعدد خانوم خانوما بچه ها هیچ شباهاتی به مادرشون ندارن و زمین  تا آسمون باهم فرق دارن و تو عکسای خونوادگیشون انگار یه دونه از این مانکنا که میذارن تو ویترین مغازه ها رو آووردی و گذاشتی جای آرام خانوم و بعد عکس انداختی انقدر که عکسای خانوادگی این دوستان سوژه هستش، اما یه موضوع دیگه ای که راجبه این عزیزان وجود داره این هست که آرام خانوم به زور سعی میکنه خودش رو لاکچری نشون بده البته که مشخصه این خونواده حسابی در حال پول پارو کردن هست که بخشیش هم به گردنه آرام خانومه که در ادامه براتون میگیم چرا، ولی فقط داشتن پول تضمین کننده ی لاکچری بودن نیست!

سپهر446

در هر حالتی پز دادن برا آرام خانوم از واااااااجباته 

این روزا که میاییم سراغ اینستا دیگه به این موضوع که هر پیجی رو که باز میکنیم همه در حال زندگی خوب و خوش هستن، عکسای قشنگ دارن، غذاهای گرون میل میکنن، رستورانای شیک میرن، دبی حیاط خلوت شونه، چشممون عادت کرده و و جالبه که حتی خوده بالاگرها هم میگن که قرار نیست که بدبختی ها و روزهای بدمون رو به شما نشون بدیم ما انقدر دوستون داریم که فقط خوشی هامون رو باهاتون به اشتراک میذاریم! که خب بله ما هم قبول میکنیم  این موضوع رو و اصلا کاری به این که با این عکس ها و این داستانا میتونن جذب فالوور کنن و تبلیغ بگیرن نداریم!

سپهر

حالا آرام خانوم هم یکی از اون دسته از بلاگرا تشریف داره که به پز دادن علاقه ی بسیاری داره و به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که خانوم در حال یادگرفتن زبون اسپانیایی هست که خب جالبه چرا وقتی تو دبی هست داره اسپانیایی یاد میگیره و نکته ی دیگه ای که راجبه این عکس توجه آدم رو جلب میکنه حلقه ی تو دست خانوم خانوما هست که خب برای آرام جوینده با این پز و پول و ثروت این که حلقه اش اینهمه ساده و نازک باشه عجیبه و با لایف استایل خانوم که از هر چیزی گنده اش رو دوس داره همخونی نداره!

IMG_20230709_113823

سپهر حیدری پول کم آوورده یا خانوم میخواد از هر موقعیتی استفاده کنه!

این روزا خیلی از سلبریتی ها دیگه رسما یه پا بلاگر شدن و دارن حسابی از این راه کسب درامد میکنن مثلا بهنوش بختیاری که این روزا دیگه پیشنهاد کار نداره تمام درامدش شده از طریق اینستاگرام و مدل میکاپ شدن و تبلیغ محصول و حتی دیده شده خانوم این اواخر برای تو حاشیه بودن و افزایش فالوور با چند تا از شاخ های مجازی کلیپ بازی کرده! که این مورد دیگه حسابی نوبر بود ولی خب به قول خواننده که میگه واسه نونه واسه نونه تا به کارش تو بخندی! بله این روزا همه دنبال پول بدو بدو میکنن!

سپهر+حیدری

که خب آرام جوینده هم از این قضیه مستثنی نیست ولی ی موضوعی که وجود داره این هست که بعضی از وقتا یه سری از تبلیغا و کارا برای آدم های معروف یه جورایی افت کلاس داره و این افراد باید در مقام بلاگر از بلاگرای معمولی و دیگه چند لول بالاتر رفتار کنن و هر چیزی برو برای تبلیغ قبول نکنن! ولی آرام جوینده اینجوری نیست و حتی به تازگی میخواد که تو پیجش یکی از کمپین های افزایش فالوور رو که اسپانسر میگیرن و جایزه میدن رو هم برگزار کنه که میشه گفت خانوم از توان صد درصدی پیج میلیونیش در حال استفاده کردنه و میخواد پول روی پول بذاره.

IMG_20230709_113920

همجواری خانواده ی سپهری با پولدارای عرب تو ویوهای نابی

خب همونطور که میدونید سپهر حیدری و خونواده در دبی به سر میبرن و در حال زندگی هستن و به تازگی هم خانوم خانوما یه تیکه از خونه زندگی رو نمایان کرده که ویو خیلی شیک و لاکچری داره و معلومه که خانوم و آقا زندگی لوکس و مرفهی دارن که اگر نداشته باشن جای تعجب خواهد داشت!

IMG_20230709_114134

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید کریمیان ارسالی در

    عرض ادب و سلام
    توی این روزگاری که وضع اقتصادی اکثره مردم چندان تعریفی نداره توروخدا اینقدر از وضع مالیه سلبریتیا ننویسین ا

  • حسین ولیان ارسالی در

    آبروی لنگیا وهر چه مردبرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی