|

چرا سردار آزمون مجبوره اسمشو عوض کنه؟ وقتی آقا اروپایی عروسی گرفته مغز آدم سوت میکشه!

sardar azmoun shayanews

سردار آزمون فوتبالیست ایرانی می باشد که هر دم با موضوعی جدید حاشیه ساز میشه و اینبار با اسمی که داره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سردار آزمون رو قطعا میشه یکی از بهترین بازیکنان ایرانی دونست که قطعا از طرفی هم یکی از پر حاشیه ترین بازیکنان ایرانی می باشد. البته که این موضوع تنها مختص سردار خان نیست و خیلی از فوتبالیست ها هستند که این روزا دارن سر و صدا میکنن و حاشیه سازی عجیبی دارن. مثلا همین بیرانوند خودمون و یا شاید هم مهدی قایدی و یکم اونورتر بریم داستان های رونالدو! اما سردار آزمون اینبار دچار حاشیه ای عجیب و دیده نشده شد. همیشه و همیشه حواشی یک خانوم در پشت پرده ایستاده و اقای بازیکن رو ممکنه به سمت و سویی هدایت که اما جنجالی که برای سردار آزمون ایجاد شده قطعا درش هیچکس حتی خودش هم دخالتی نداره البته چرا! مامان باباش!!

شاید به نظرتون مسخره بیاد که خب احتمالا مسخره هم هست اما اینبار سردار آزمون به دلیل اسمی که داره رفت تو حاشیه و سوژه شد که خب بنده خدا مادر پدرش فکر نمیکرد پسرشون بعد از اینهمه سال یهو بخاطر اسمش گیر بیوفته! سردار آزمون البته که تو حواشی قبلیش پای بانوانی رو آورده بوده وسط که خب تو یکیش خانوم خانوما روس بود و تو دیگری ایرانی که در ادامه کامل ترش رو خواهیم فهیمد! اما اینبار سردار آزمون بخاطر اسمش یعنی سردار، مورد توجه قرار گرفت. 

سردار و مادرش سردار و مادرش

سردار آزمون باید اسمشو عوض کنه! چرا؟ 

حالا داستان از چه قراره؟ ثبت‌احوال طی بیانه‌ای اعلام کرد، صاحبان برخی نام‌ها و نام‌های خانوادگی باید برای تغییر نام خود اقدام کنند. به موجب بند دوم ماده ۲۰ قانون ثبت احوال، انتخاب نام‌هایی اعم از عناوین لشکری و یا کشوری [سردار، سروان، سرلشگر، ستوان و...] و یا ترکیبی از این اسامی و عناوین ممنوع بوده و دارندگان اونها میتونن با رعایت مقررات مربوطه نسبت به تغییر اسمشون اقدام داشته باشند .
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: همه شهروندان باید در سریع‌ترین زمان برای تعویض شناسنامه‌های قدیمی خود اقدام کنند!

Untitled

عروسی فضایی سردار آزمون با خانومش که خودشون آلمان بودن و تالارشون ایران!

اما اگه بخوایم کمی هم از حواشی که بالاتر در رابطه باهاشون صحبت کردیم بگیم، باید یاداور دو ماه پیش بشیم که سردار آزمون جشن عروسی فضایی و خفن گرفت، البته بدون حضور خود شو خانومش. میدونید سردار آزمون و همسرش آناهیتا در آلمان زندگی می کنند. البته که این بازیکن دهه هفتادیمون در حال حاضر تهرانه و حتی ممکنه پیشنهادی که از سوی عربستان داشته رو هم قبول کنه؛ اما خب دو ماه پیشآ لمان بود.

به همین علت یهو دیدیم که تو ایران جشنی یا عنوان عروسی سردار آزمون گرفته شد و جالبیه کار اینجست که با عروس دوماد تو تالار تماس تصویری گرفته شد و اونها هم فرسنگ ها اونور تر در حالی که با لباسی ساده و خونگی طور نسته بودن تو عروسیشون به صورت مجازی حضور داشتند! خدایی عجیب نیست؟!

خیلی از کاربران گفته بودن دیده بودیم یکی از عروس و یا داماد نباشه اما اینکه جفتشونم نباشن و مهمونا و فک و فامیل واسه خودشون بزنن برقصن واقعا عجیبه. از طرفی هم برخی میگفتن سردار و آناهیتا حداقل لباسی مقبولانه تر میپوشین وقتی میدونن ویدیوشون پخش میشه و مشهورن!

حرکت اروپایی سردار آزمون سر حاملگی خانومش! اول بچه بعد عروسی؟

دیگر رفتار عجیب این زوج این بود که سردار آزمون از خیلی وقت پیش عنوان کرده بود نامزد داره اما یهو بعد از خوشحالی گل استوری گذاشت که اینم واسه نی نیمون که خب اینجا بود همه فهمیدن اقای فوتبالیست بابا شده و بعد عروسی گرفته! اما خب نکته اینجاست که سردار اینبار علنی گفت بچه دار شده!

sardar_azmoun_s+instagram+2023-2-27+story

حواشی سردار آزمون با دختر روسی و بارداری غیر علنی چی بود؟

اما چرا در ابتدای متن گفتیم سردار آزمون اینبار میتونه علنی بگه بچه دار شده؟ چون اگه یادتون باشه مدتی بود که این چهره با حرف و حدیث ارتباط با زن روسی و باردار شدنش حسابی شده بود نقل هر رسانه و خبرگزاری!

سال گذشته بود که دختری روس به نام آلیا چند ماهی پیگیر شکایتی مبنی بر اینکه با سردار آزمون رابطه داشته بوده و حامله شده، شد. این خانوم روسی حتی مدعی شد که دختر اونها شباهت زیادی به سردار داره و حاضره که از اونها تست دی ان ای بگیره و جالبه که سردار خان هم ابتدا قبول کرد که در دادگاه حضور پیدا کنه اما نرفت که نرفت!!

sardar-azmoun-alia (1)

کمی بیشتر با سردار آزمون

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس می باشد. وی دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد که از 9 سالگی فوتبال را شروع کرد و در 17 سالگی از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شد.

او حالا با 186 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن بعنوان مهاجم، گرانقیمت ترین بازیکن ایرانه و دوست داره روزی در رئال مادرید بازی کنه.

سردار و پدرش سردار و پدرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی