|

شوهر سحر دولتشاهی همرو حیرون خودش کرد با بزن بزنش تو بوکس؛ خانوم با همایون چه خاص شد!

sahar dolatshahi shayanews

همیشه همایون شجریان رو مردی لطیف و خوش صدا دیده ایم تا اینکه ویدیویی از بوکسش منتشر شد و هرچی ذهنیت بود ترکوند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سحر دولتشاهی رو میشه مِن جمله هنرمندان جذاب و خوش فیسی دونست که با بازی در فیلم و سریال های متعدد شناخته شد و شهرت یافت. سحر دولتشاهی اولین بار در سریال "نابرده رنج" بود که دیدم و همراه با میلاد کی مرام حس کردیم چه زوج جذابی میتونن باشن! اما بعدتر سریال "مسافران" بود که خانوم بازیگر رو برای اولین بار در کنار همسرش یعنی رامبد جوان نشون داد. اون تایم خب ایشون همسرشون محسوب میشه و حالا باید گفت همسر سابقش، چرا که هر دو چهره مشهورمون حالا در کنار چهره هایی دیگر زندگی می کنند و بعد از طلاق، با دو هنرمند دیگر ازدواج کردند. سحر دولتشاهی این روزها در کنار یکی از بهترین صداهای ایران یعنی آقای همایون شجریان لایف استایلی جذاب دارد و خیلیا بر این باورند که این زوج خیلی شیک و مجلسی هستند!

سحر دولتشاهی از یه جایی به بعد دیگه تو تلویزیون دیده نشد و به مانند بسیار از همکارانش زد تو کار سینما و ایفای نقش بر روی پرده نقره ای و انتخاب درآمد و شهرت سینمایی که خب به طبع خیلی بیشتره! آخه میدونید که تو تلویزیون به گفته بسیاری از بازیگران، دریافتی ها خیلی دیر به دیر انجام میشه و در حالی که مثلا یک سال گذشته از اون سریال، هنوز بازیگر پولش رو نگرفته! اما تو سینما این مدلی نبیست و مثل آب خوردن مایه ریخته!

Untitled

تا حالا روی شاعرانه همایون شجریان رو دیده اید! اینبار به قصد کشت کتک زدنش رو ببینید!

اما از این ها که بگذریم و برسیم به ازدواج دوم سحر دولتشاهی، باید بگیم که خانوم خانوما شده عروس مرحوم محمدرضا شجریان و حسابی کیفش کوکه!

این در حالیه که خیلی از کاربران بر این نظرند سحر چجوری تونست دل همایون رو ببره و اینچنین سرنوشتی جذاب پیدا کنه! خب قطعا رامبد هوادارای خاص و زیاد خودش رو داره، اما بسیاری بر این نظرند که رامبد کجا و همایون کجا! ناگفته هم نمونه که رامبد خان هم کم نیاورده و حالا در کنار یکی از بهترین بازیگران زن، یعنی خانوم نگار جواهریان زندگی میکنه و صاحب دو فرزند نیز شده اند!

اما بگذریم! 

قطعا شما هم اون روی لطیف و شاعرانه همایون شجریان رو زیاد دیدین و شاید تو ذهنتون نگنجه که این هنرمند خوش صدای کشورمون یه روی دیگه هم داره ک بوکسوره! اونهم چه بوکسوری! در ادامه مشاهده می کنید همایون شجریان رو وقتی حسابی داره حریفو میترکونه!

وقتی کلاس استایلیِ سحر دولتشاهی با همایون خیلی متفاوت میشه!

جالبه که بدونید رامبد جوان خیلی زود بعد از طلاق رفت و ازدواج کرد، اما سحر دولتشاهی صبر کرد و با صبوری یه انتخاب فوق العاده داشت. البته که همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم رامبد خان هم از طرفی برد داشت و نگار بانو نصیبش شد. 

حالا می بینیم که سحر دولتشاهی خب همونطور که میدونید قبلنا با ترند قبل جلو میرفته و از اونجایی هم که به اندازه الان ابهت نداشت، چندان به استایل و لباسش نمیرسید و ساده بود! اما حالا سحر بانو شده همسر همایون و با همین کلاس کاری جذاب هم ظاهرش رو تغییر داده و میره جلو!

این موارد گفته شده به حدی هستند که خانوم بازیگر بخاطر لوکس بودن زیاد از حد استایلش و گرونیه کیفش رفت تو حاشیه! در ادامه ابدا این تصویر رو مشاهده می کنید.

Untitled+(3)

کیف خیلی گرون سحر دولتشاهی از جیب خودش یا همایون شجریان؟

خب تصویری که بالا مشاهده کردید استایلی به شدت لوکس از سحر دولتشاهی بود که با اون سال گذشته در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا حضور پیدا کرد و کلی جنجال داشت. دیگه میدونید که با هر اکران و فستیوال و جشنی که برگزار بشه بازیگران به خصوص خانوم ها میرن به جنگ همدیگه و جوری در ظواهر جورواجور دیده میشن که انگاری مسابقه ای عظیم هستش و هرکی جذاب تر نباشه و یا کم توجهات رو جلب کنه باخته!! سحر دولتشاهی نیز در این تیپ سنگ تموم گذاشت با کیف زیادی گرونش حاشیه ساز شد. گفته میشه کیف سحر دولتشاهی از برند دیور ایتالیاتی می باشد که بیش از 100 میلیون تومان قیمت دارد. این کیف از بند dior  بوده و 3 هزار و 950 دلار قیمته! البته که خیلی از کاربران بر این نظر بودند که کار کرده و واسه خودش برند خریده نوش جونش! برخی هم که طبق معمول الفاظی رکیک نثار خانوم بازیگر کردند که چرا چنین لوکس زندگی می کنه و اینهمه بریز بپاش داشته!

سحر+دولتشاهی

بیوگرافی سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر+دولتشاهی+

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است. همایون شجریان برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی