|

امکان نداره این ظاهر رو از فلور نظری دیده باشین؛ خانوم شده کپ سحر تبر! زشته بابا

felor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر مشهور سابقی هستش که این روزا اگه ببینیدش عمرا بشناسید چرا که خانوم بازیگر ظاهری به شدت متفاوت برای خود ساخته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فلور نظری از بازیگرای قدیمی و طنز ایرانی محسوب میشه که بیشتر تو دهه هشتاد می دیدیم تو سریالای مناسبی ایفای نقش میکرد. خانوم بازیگر آخرین بار در سریال "گسل" بود نقش بانویی چادری رو به تصویر کشید اما اونچه که مشخصه اینه که فلور نظری با نقشاش خیلی فرق داره! خانوم بازیگر مِن جمله هنرمندانی می باشد که یه هزار سالیه بیخیال بازیگری شده که خب مشخص نیست به دلیل نبود پیشنهاد کاریه یا دلخواد خودشون!! فلور نظری شاید خیلی به فیسش بانمک بودن نباد اما جالبه که هیچگاه کاراکتر اجتماعی و موضوع جدی بازی نکرده و میشه گفت هوادارای خاص خودش رو داره.

فلور نظری اما این روزها با اونچه که من و شما به یاد داریم فرق داره! شاید بگین بابا مگه چیشده که خب باید بگیم اصلا تصورشم نمیکنید تا به چه اندازه این بازیگر خانوم دهه چهلی متفاوت شده. فلور نظری به تازگی تصویری از خود در کنار مجری سابق تلویزیون به اشتذراک گذاشت که لاغری بیییش از اندازه خانوم خانوما همراه با مدل مو و تزریقات و عمل های زیبایی که داشته واقعا شخص رو به شخصی دیگه تبدیل کرده و یه جورایی هم میشه گفت ناشناسش کرده!

بسیاری از کاربران با نظزاتی به شدت منفی به استقبال فلور نظری رفتند که خب میشه گفت انگاری این میزان تغییر تو ذوق خیلیا خورده و یه جورایی انتظار نداشتن! تازه استایلی که به دور از سن و شان خانوم بازیگر بود به کنار!!

Untitled

فلور نظری چرا این حرکتارو میزنه؟ غم دل خانوم ...

فلور نظری بیش از اونچه که فکرش رو کنید اطوار هایی عجیب داره اما اینطور که مشخصه خانوم بازیگر از اعتماد به نفس خوبی برخوردار نیست که به این میزان با چهره خود کلنجار میره. البته که در روزگاری که کسی از حال کی خبر نداره و مشکلات فوران میکنه، مشخص نیست که فلور بانو چه مشکلاتی داره اما اینکه یه غمی در رفتارش هست شکی نیست!

از طرفی هم اینهمه سعی بر جَوون موندن و اینکه مدام با موارد نه چندان طبیعی به خودت وَر بری خیلی عادی دیده نمیشه اما اونچه که مشخصه اینه که صفحه اینستاگرام هر کسی نشون دهنده ذات و سلیقه اون فرده حتی اگه خالی بندی تولید محتوا کنه!

منبع درآمد فلور نظری وقتی پسرش آلمان لایف استایل داره!

فلور نظری همراه با تنها پسرش و عروسش در آلمان زندگی می کنه و به قول خودش شش ماه سال رو اونور هستش و شش ماهه دیگه رو در ایران.

اما از اونجایی که خانم خانما ظاهرا درآمدی نداره از طریق پیج اینستاگرامیش تبلیغاتی میذاره و در اِزاش مبلغ خوبی هم دریافت می کنه. این روز ها معرفی و تبلیغ در اینستا برای سلبریتی ها منبع درآمد خفنی شده که پول هایی هنگفت ازش در میارن. همونطور که اشاره شد بعید به نظر می رسه فلور خانوم دیگر فعالیت چندانی در سینما و تلویزیون داشته باشه و شاید به همین دلیل باشه که وی هم شروع به تبلیغات اینستاگرامی کرده و حتی برای این کار مدیر برنامه هم داره. 

felor_nazarii_1632774607

کمی هم این مدلی با فلور نظری

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد و هم اکنون 49 سال سن دارد. وی از سال 1375 وارد عرصه هنر و بازیگری شد. 

تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد.

فلور نظری از خانم های بازی می باشد که ظاهرا سنش به عقب برمیگرده جوان تر میشه نه پیر و کم انرژی!

فلور+نظری

ازدواج و همسری که خیلی نیست!

فلور نظری چندین سال است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با  همسرش  یک فرزند پسر به شروین می باشد. 13 سال است ساکن کشور آلمان هستند. اما خب بادی گفت خانوم بازیگر خیلی ساله که طلاق گرفتن و جهت دوری از حواشی این موضوع رو مطرح نکرن تا مدتی پیش که تو لایو شفاف سازی کردند.

می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

1650270644000-7734

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی