|

فلور نظری با این فیسی شکیلی که ساخت شد من ترانه پانزده سال دارم / فالوش کنی پول میده!

felor-nazari shayanews

فلور نظری از جمله بازیگرایی هست که اقامت یه کشور دیگه یعنی آلمان رو داره و در حال حاضر اونجاست ولی از فعالیت های اینستاگرامیش غافل نمیشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فلور نظری رو میشه بازیگری دونست که هر چی هنرنمایی ازش دیده شده توی تلویزیون بوده و خانوم بازیگر به هیچ عنوان توی سینما دیده و شاید حتی پذیرفته نشده ولی خب این چیزی از ارزش های این بازیگر کم نمیکنه چرا که ایشون به زیبایی هر چه تمام تر هر نقشی رو که داشتن بازی کردن و میشه فلور نظری رو از جمله مامان های خوب صدا و سیما دونست! چرا که ایشون در این قاب در بیشتر کارهاش نقش یه مادر مهربون رو داره که حسابی هم دلسوزه بچه هاشه و غصه خوارشون، البته که شاید این موضوع باعث بشه که مخاطب اینطور فکر کنه که بازی ایشون یه نمودار خطیه صافه و هیچ تغییر و تحولی نداره!

که خب از طرفی میشه این موضوع رو گفت ولی از طرف دیگه هم موضوعی که وجود داره این هست که شما فکر کنید مثلا فلور نظری بیاد و نقش یه آدم منفی مثلا یه خلافکار رو ببازی کنه که حسابی هم جدی و عصبانیه، اصلا ایفای این نقش توسط فلور نظری براتون باورپذریر خواهد بود؟ به احتمال زیاد نه چرا که میمیک چهره در بازیگری بسیار مهمه و خب ایشون هم چهره اش طوری نیست که بشه بهش یه همچین نقش هایی داد و ریسک رو به جون خرید. بگذریم برسیم به این روزای خانوم بازیگر که در حال حاضر ایران تشریف نداره و رفته به کشور دومش یعنی آلمان که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

فلور نظری

وقتی فلور نظری برای بالا بردن پیجش هدیه میده!

میدونید که این روزا تعدا بلاگرهای اینستاگرامی بسیار زیاده و اون هایی که میتونن در این زمینه تولید محتوایی کنن که مخاطب رو جذب کنه خیلی راحت از این فضا کسب درآمد میکنن و البته که همه چیزی به تعداد فالوور بستگی داره و حالا در این بین خیلی ها به روش های مختلف برای بالا بردن تعداد فالووراشون فکر میکنن و در این بین یه سری از پیج ها هم هستن که به قول خودشون رویداد برگزار میکنن و به کسایی که اسپانسرهاشون رو فالو میکنن جایزه میدن و اینجوری فالوور پیج های اسپانسر بالا میره و پیجشون بیشتر دیده میشه حالا میخواد هر نوع پیجی باشه چه آموزشی، چه آنلاین شاپ و چه شخصی.

حالا تو یه حرکت جالب فلور نظری اومده و خیلی با وقار برای بالا بردن فالوور پیجش که در حال حاضر هم میلیونی هست یه اقدامی کرده؛ ایشون یه عکسی منتشر کرد که در اون جمعی از هنرمندان حضور داشتن و در کپشن اینطوری عنوان کرد که هر کسی که در کامنت ها بتونه حدس بزنه که چند نفر آدم معروف توی این عکس هست از طرف ایشون بهش کادوی نقدی داده میشه که خب با این روش علاوه بر کامنت و لایک فراوونی که پستش گرفت مسلما افزایش فالوور هم داشته که به این میگن هوشمندی که خب شاید قبل از ایشون هم خیلی ها این کار رو کردن ولی اقدام ایشون شیک و پیک بوده.

فلور نظری

فلور نظری یه پا بنجامین باتن شده برای خودش

دقت کرده باشید یه سری از مسائل در هر جامعه ای به چشم میخوره و فکر خیلی از افراد اون جامعه رو درگیر خودش میکنه که دو تا از مهمترین این مسائل تناسب اندام و دیگری جوون موندن هست که بیشتر افراد براش تلاش میکنن و شاید این موضوعات در گذشته برای خانوم ها مهم تر بود ولی این روزا میبینیم که آقایون هم دچار این تب شدن و خیلیاشون از انجام کارهای زیبایی مثل تزریق بوتاکس و امثالهم برای این که جوون بمونن ابایی ندارن و حتی استقبال هم میکنن از این موضوع  و به سراغش میرن بنابراین دیگه این موضوع یه مسئله ی فراگیره که میتونه هر کسی رو درگیر خودش کنه.

بنابراین این روزا شاهد پر شدن باشگاه ها، مطب پزشک های متخصص تغذیه و زیبایی و آرایشگاه ها هستیم ولی خب در این بین یه مسئله ای که وجود داره این هست که بعضی از افراد دارای ژن خوب هستن و بدون نیاز به این مسائل میتونن جوون مودن خودشون رو تضمین کنن مثل فلور نظری که در حال 54 سال داره ولی انگار مثل زندگی بنجامین باتن داره برعکس پیش میره و روز به روز به جای پیر شدن داره جوون تر میشه و البته که این میتونه نشات گرفته از زندگی سالم این بازیگر هم باشه چون میدونید که به علت داشتن یه همیچین شغلی باید مراقبت های مختلفی داشته باشن مثل روتین های پوستی نظم.

فلور نظری

فلور نظری و ناراحت کردن یه ملت با این پیامش

از دست دادن اطرافیان دوستان میتونه خیلی دردناک باشه خصوصا اگر مرگ اون ها رو از آدم جدا کنه و دیگه هیچ امیدی برای دیدنشون نداشته باشیم در سال های اخیر با وجود کرونا هنرمندان عزیزی از دست رفتن ولی در این بین مرگ یک هنرمند بسیار ناراحت کننده بود که ایشون زهره فکور صبور بودن که با صدای شیوا و بازی هنرمندانه ای که داشت میتونست هر مخاطب رو جذب بازیش کنه ولی متاسفانه این بازیگر در ایام جوانی زندگی رو وداع گفت و داغ بزرگی بر دل دوستان و خونواده اش نشوند که یکی از اون ها فلور نظری بود که این پیام صوتی رو از این بازیگر منتشر کرد که هر کسی رو متاثر میکنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی