|

این بازیگران زن ایرانی نشون دادن با لباس تکراری چقدر جذابن؛ لطفا همینقدر خوب بمونین

برخی از بازیگران هستند که برای هر بار جلوی دوربین اومدن لباسی جدید به تن می کنند اما برخی از اونها با تکراری پوشیدن درسی بزرگ داده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شنیدین میگن خانوما و دختر خانوما همیشه میگن من لباس ندارم در حالی که یه کمد پر از لباس دارند؟ البته که این گفته ها بیشتر مزاح هستند اما اگر کمی ریشه یابی کنیم می بینیم افرادی که واقعا اینچنین هستند قطعا از پوشیدن لباس تکراری هراس دارند و یا بی کلاسی می دون و شاید هم یه جورایی دچار وسواس هستند و اگر تکراری بپوشند حالشون خیلی خوب نیست! بله تمام اینها هست و این در حالیه که لباس تکراری پوشیدن نه تنها ایرادی نداره و نشونه ای منفی نیست، بلکه میتونه نشون دهنده نترس بودن هم باشه و این منظورو برسونه که اون شخص اعتماد به نفس خوبی داره و از خودش مطمئنه.

به همین ترتیب اومدیم تا نگاهی به اون دست افرادی بی اندازیم که در سینما هستند و مشهور، اما لباس تکراری پوشیدن رو عیب نمیدونن و این حرکت رو زدن. آخه میدونید که بازیگران شخصیت هایی هستند که یک با بازیشون مورد توجه قرار میگیرن و دو با استایل و ظاهری که در واقعیت و لایف استایل واقعیشون دارند. بازیگران میتونن نمونه هایی بارز از ترند و مد باشند و از طرفی هم خیلیا هستند که به عنوان طرفدار ازشون الگوبرداری میکنن، پس احتمالا اینکه اگر آموزش دهنده نکته ای مثبت باشن میتونه خیلی تاثیرگذار باشه و خوب باشه.

پس در ادامه ببینیم کدوم یک از بازیگران سینما هستند که این حرکت رو انجام دادن و باید ازشون تمجید کرد.

Untitled

پریناز ایزدیار

 به جرئت میشه گفت پریناز ایزدیار از بازیگران پر کار و تراز اولی محسوب میشه که در چند سال اخیر کاراکتر های جذابی رو بازی کرده و در میون بینندگان قشر وسیعی از مخاطبین رو هوادار خود ساخت. پریناز ایزدیار شخصیتی آروم و کم حاشیه داره که خب در استایل هم هیچگاه تو حواشی نامناسب دیده نشده. خانوم بازیگر به طوری که حواسش به همه چیز هست، در مراسمات سینمایی با ظواهری زیبا و تاثیرگذار حضور پیدا میکنه که یکی از تاثیرگذاری هایی که داشته همین تکراری پوشیدن هستش. پریناز ایزدیار با رویه ای رنگی و شاد و البته طرح دار که به نوعی مانتو محسوب میشه، در دو مراسم شرکت نمون و با تغییر جزئیات نشون دا میشه با تکراری پوشیدن هم جذاب بود و زیبایی رو خلق کرد. وی همیشه ترکیب لباسی آراسته و چشمگیر دارد که نشون میده پریناز ایزدیا به خوبی میدونه بادی برای کجا چه چیزی بپوشه.

پریناز+ایزدیارUntitled

سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر جذاب ایرانیه که دیگه این روزا اسم و رسمی خاص برای خود دارد. خانوم بهرامی تلاش بیشتری کرد تا میون بازیگران معتبر سینما قرار بگیرد و حالا به نظر میاد دقیقا به اونچه که میخواسته رسیده. سارا بهرامی اما در رابطه با استایل نیز به جرئت میتوان گفت از جذاب ترین و درست راه ترین بازیگرانی هستش که به خوبی میدونه چی بپوشه. اصلا چی رو با چی بگوشه و این دقیقا اون نقطه قوتی هستش که شای هر بازیگری نداشته باشه و به بهانه خاص بودن هر چیزی رو به تن کنند. سارا بهارمی با تکراری پوشیدن یک مانتو که اون رو در دو مراسم پوشیده بود نشون داد میشه با تدارک ریز جزئیات یک لباس اصلی رو تکراری گوشید و نه تنها عار نباشه، بلکه جذابیت ازش روانه شد. سارا بهرامی با این حرکت به وضوح ایمن پیغام رو رسوند که وقتی یک لباس خوش دوخت و زیباست، لزومی نداره که در کمد آویزان بمونه و ازش استفاده ای نشه! بلکه میتونیم از زیبایی تمام عیارش استفاده ای دوباره و دوباره داشته باشیم.

2-11

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی از دست هنرمندان به شدت پر طرفداری است که این محبوبیت رو مدیون چهره زیبا و صدای دلنشین و البته بازی های جذابش باید دونست. طناز بانو اینطور که تا به حال نشون داده خیلی در بند استایل های مختلف و طراحی شده و خاص نیست، بلکه هرآنچه که به نظرش آراسته بیاد رو میپوشه و میاد. خانوم بازیگر با استفاده از آیتم های تکراری در ظاهرش نیز این موضوع رو تایید کرد که تکراری پوشیدن هیچ ایرادی ندارد. در ادامه طناز رو می بینیم که هر بار صندلش رو با لباسی شبیه به قبل ست کرده و به کشیده تر نشون داده شدن استایلش هم کمک کرده. طناز طباطبایی به دلیل اعتماد به نفس خوبی که داره باعث میشه تا نقش ها باور پذیر تر بشن. در ادامه می بینید استایل از خانوم بازیگر که شاید فوق العاده نباشد اما ظاهری مطلوب و خوب دارد.

4-11

3-11

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی