|

این هفت خانوم بازیگر با چتری اونچنان خیره کننده شدن که افق بغلشونه؛ ریسک به این میگنا

بازیگران خانوم معمولا بیشتر از آقایون دست به ریسک های استایلی میزنند و اینبار میخوایم ببینیم هنرمندانی رو که با چتری مو جذاب تر شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب قطعا تو ایرانه ما کمتر آقای بازیگری دیده میشه که از استایل های رنگی و یا خارج از خط هنجارها استفاده کنه. این در حالیه که درسته تو هالیوود هم تعداد بانوان عجیب پوش بیشتره، اما آقایان بسیاااری رو می بینیم که در مراسمات سینمایی اجق وجق و غریب ظاهر شدن. اما برسیم به حال و هوای کشور خودمون که هنرمندان خانوم به شدت اهل دل هستند. دل چیه؟ دل یعنی اهل جسارت در استایل می باشند و از رقابت با هم ترسی ندارند.

خیلی زیاد پیش اومده که دیدیم بانوان بازیگر سینمامون لباس های مارپیچ پوشیده اند و از خط صاف استایل ها خارج شدن! معمولا این اتفاق در جشن های حافظ بیشتر رخ میده اما دیدم که امسال در بیست و دومین مراسم حافظ، چنین چیزی نشد و خانومای بازیگر اتفاقا تجملاتی و رسمی پوش شده بودند.

از جشن حافظ بگذریم و برسیم به سوژه اصلیمون که نوعی مدل مو برای بانوان می باشد. تو این دنیا انگار یه چیزای فقط مختص خانوماست و بعضی موارد هم فقط مختص خانوما. البته که همه اینها بر میگرده به ترند یک جامعه در تاریخی خاص. به گونه ای که شاید مثلا همین مدل مو چند سال قبل یا بعد برای آقایون مد شده باشه ها، اما فعلا که در حال حاضر فقط برای خانوما خوشگل به نظر میاد و زیباست. چه مدل مویی؟ چتری!

در این مطلب میخوایم با یکسری از خانومای بازیگر سینمامون آشنا بشیم که چتری زدن و زیباییشون چندین برابر شد! در ادامه مشاهده می کنید و اشنا میشید با این هنرمندان جوان که نشون دادن این ترند میتونه رو چهرشون خیلی جذاب بشه، در حالی که یه حرکت ریسکیه!

35464752

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه رو همه ما با بازی در فیلم "لاک قرمز" بود که شناختیم. اتفاقا در این فیلم هم خانوم خانوما چون نقش یه دختر مدرسه ای رو ایفا میکردند، چتری داشتند. پردیس احمدیه اصلا سن و سال کمی نداره و این روزها در سن 32 سالگی به سر میبره اما به دلیل فیس بی بی که داره، خب یه چند سالی کمتر به نظر میاد مخصوصا با چتری!

در ادامه می بینیم پردیس بانو رو در حالی که از دست هنرمندانی می باشد که چتری بهش خیلی میاد و یه ظاهر شیکول پیدا میکه.

IMAGE-2023-10-02-094445

ندا قاسمی

IMAGE-2023-10-02-094446

لاله مرزبان

لاله مرزبان دختر جسارت هاست. خانوم بازیگر هم در استایل و هم در مدل مو و حتی هم در نوع ژست و عکسای همیشه سعی داشته تا متفاوت باشه و دست به چیزای خاص بزنه. اون چیز میتونه هرچی باشه، لباس یا عینک و شاید هم سبک میکاپ و …! خانوم بازیگر این مدلیه که خیلی به ظاهرش اهمیت میده و اونچه که همیشه چه برای تصاویر اینستاگرامی و چه مراسمات رسمی انتخاب میکنه متنوع و متفاوت از باقی خانوما هستش. 

لاله مرزبان هم از چتری بازان است اما خانوم خانوما از اونجایی که اهل ریسکه حتی مدل چتریاشم مثل همه نزد و با توجه به اینکه خیلی کوتاهشون کرده، چهره ای جدید پیدا کرد.

IMAGE-2023-10-02-094415

پریناز ایزدیار

پریناز خانوم که اصلا نمونه بارز یک فیس زیبا با چتری هستش چرا که خانوم بازیگر در یکی از مراسمات سینمایی بود که به یکباره با چتری های کوتاه شده و لباسی دیده نشده، دیده شد. 

پریناز ایزدیار معمولا از دست هنرمندانی می باشد که برای لباس و سبک انتخابیش اهمیت خیلی زیادی قائله و اگر در مراسمی هم دعوت بشه خیلیا منتظرن تا ببینن و بدونن پریناز ایزدیار چی میپوشه! در ادامه می بینیم این بانوی دهه شصتی رو با چتری که به صورت او تازگی داده بود.

IMAGE-2023-10-02-094441

اندیشه فولادوند

IMAGE-2023-10-02-094442

بهاره افشاری

photo_2023-08-09_21-26-34

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی شاید خیلی از لحاظ جنجالی بودن دست به آتش نباشه و خیلی نخواد خودش رو در این گونه راه های نه چندان جالب بندازه، اما در عوض یک استایل باز قهاره که بلده چطور نگاه افراد رو به سمت خود جلب کنه. مثلا همین چند وقت پیش بود که خانوم بازیگر رو در مراسمی دیدیم و ایشون با لباس زرد قناری واقعا هرکی اونجا بود و نبود رو متعجب ساخت. 

لیلا اوتادی شیفته تغییر هاست و از رنگ های غلیظ و جیغ به شدت استقبال داره. در ادامه ببینیم خانوم خانوما رو با چتری هایی که زده شد و چهره لیلا بانو رو کمی همراه با شیطنتی زیبا و جذاب کرد! 

لیلا+اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی